Сначала вы здороваетесь с детьми,они отвечают вам(пропевают приветствие),а потом остальные разделы занятия.
А хтось може підказати, як правильно, щоб діти заходили в зал і зразу робили вправу, а потім слухання, музичне привітання і т.д, чи спочатку заходять музично вітаються, а потім вправа і т.д.?
Сначала вы здороваетесь с детьми,они отвечают вам(пропевают приветствие),а потом остальные разделы занятия.
Мы гостей встречали так.
1.Садок - це держава, яка для малечі
Відкриє прості незатійливі речі.
Навчить вас читати, навчить рахувати
Країну любити, батьків поважати.
Гімн дитячого садка
2.Раді ми гостей вітати
У своїм садочку,
Щоб змогли ви побувати
В кожному куточку.
3. Мамині синочки й дочки
Вас вітають у садочку.
Садочок наш «Сонечком» звати,
Хочемо про нього розказати
4. Знають всі дорослі й діти –
Наш садок найкращий в світі
Він для нас як другий дім
Нам подобається всім.
5. Мерщій у гай ходімо……
Танець із стрічками
6.Готові ми не лінуватись,
Наполегливо навчатись,
Ми гостей вітаємо,
Гарну пісню заспіваємо
Пісня «Райдуга»
7. Завжди радо зустрінемо вас,
Гості – завжди приємність для нас.
Тому говорим: «До зустрічей нових?
Будьте щасливі і завжди здорові!»
Татьяна
А в мене перед очима постійно цей таночок-вхід у постановці Олічки Авдєєвої із долоньками. А чому б і ні?
тут на початку свята-відео: http://forum.in-ku.com/showthread.ph...=1#post5138387
"Райдугу" з долоньками можна зробити (за браком часу можна спростити).
Якусь пісню про садочок В. Лисенка.
Таночок "Ромашка" (також Олін): https://www.youtube.com/watch?v=agnhtgAtwQA
Таночок з іграшками або якийсь загальний, можна по показу. Початок року все таки.
Пропоную такий варіант, бо так швидше у Вашому випадку - побачив і робиш, без придумувань.
n@denk@ (04.09.2016)
Дівчатка, допоможіть!!!На 14 вересня потрібно терміново зробити розвагу на патріотичну тему( для вихователів з курсів підвищення кваліфікації). Я обрала "Парад вишиванок", але як показати, щоб цікаве в такий короткий термін? Дуже важко, тим паче, що віршами дітей старшої групи переобтяжувати не можу, тому що вони показують своє заняття. Можливо у кого є нескладні вірші чи таночку на цю тему, буду дуже вдячна.
Раньше я делала так: дети заходили маршем, потом бег(кому какой по возрасту), подскоки(по возрасту) и т.д. А уже лет 8-10 делаю так: дети заходят в зал и становятся на свои места. Здороваемся с движениями. Например, в старшей группе - мальчики делают шаг вправо,приставляют левую ногу и кланяются головой, и также назад. Девочки - шаг вправо,левая подтягивается за правую и делают пружинку. И также назад. Смотрите сами,как вам удобно сконцетрировать детей.
lolu66 (07.09.2016)
Дівчата, у кого є сценарій осені для молодшої групи " Кошик яблук"?. Поділіться, будь ласка.
Нашла песенку кто может перевести слова
[img]http://*********ru/11223882m.jpg[/img] [img]http://*********ru/11243336m.jpg[/img]
Якщо це традиційне класичне музичне заняття - то діти обов язково (мол., сер.) забігають легким бігом ( проти годинниковій стрілки), (ст.гр -початок року- легким бігом, а з листопаду - підскоками) і роблять коло. Зупиняються. Виконується налаштування на заняття, тобто музичне вітання. Бажано, щоб це вітання було не лише спів, а поєднаний з пальчиковою гімнастикою....А, якщо це танцювальне привітання для старшої групи, то на початку треба робити не коло, а ставати в лінії, де діти 2 та 4 лінії стоять "в дірочках" між дітьми 1 та 3 лінії...так їх буде добре видно...Виконується танцювальне привітання, яке йде також гарним налаштуванням на заняття і дуже активізує дітей на подальшу роботу на занятті...але бажано все одно в кінці заспівати "добрий день, вам, діти" Діти: "Добрий день"
Я також вітаюся цією поспівкою в мол. та серед. групі на початку року.
А в старшій вітаюся пісенькою- вітання "Добрий день" ( пальчикова)
Зараз немає чітко визначених норм , як заходити дітям до музичної зали, музичний керівник сам визначає....
В яслях у мене заїзжають "потягом", або, тримаючись за ручки "великою гусеничкою Машею"...Музкерівник або вихователь тримає в руках якусь іграшку і всі разом з нею вітаємось...
А потім з дітьми мол, сер, старших груп виконуємо
1.Вправа
2.Слухання
3.Муз.-дид.гра ( якщо запланована)
4.Розспів
5.Співи
6.Оркестр(якщо запланований)
7.Танок
8. Гра.
Це стандартна послідовність видів музичної діяльності на занятті, але на сьогодні музичний керівник сам може визначати, згідно календарному плану, на що треба звернути увагу саме на цьому занятті....і воно плавно може переростати в домінантне або тематичне( де зміни видів діяльності між собою не є помилкою взагалі...)
Всім гарного навчального року!!!
lolu66 (07.09.2016), n@denk@ (09.09.2016), nacherdak (06.09.2016), Антонина26 (07.09.2016), Ирма 77 (06.09.2016)
Добрий день! Я дуже усім дякую за поради! буду думать.
dididi (12.09.2016), tvsokol (08.09.2016), Инесса Анатольевна (10.09.2016), ИннаНичога (07.09.2016), мира (07.09.2016), Херсон-75 (06.09.2016)
Девочки, дорогие, выручайте! Нужен сценарий на экономическую тему. Начальство запросило шоу. Даже не представляю, что можно показать, о чем говорить. Одна надежда на вас!!! С уважением Елена Петровна.
Девочки, поделитесь, у кого есть песня Н.Май "Там червона калина" .Спасибо)
мой e-mail: danon-volshebniy@mail.ru
Социальные закладки