Полностью БМБ область "Творчество" техкарты и альбомы. Елена (ненька), я альбомы по рисованию добавила в архив тоже. Получилось, что мы целиком и полностью осилили одну образовательную область по БМБ. Хайд ставлю высокий.
** Hidden Content: You don't have sufficient privileges to see this hidden data **
"Стремлюсь к совершенству... Быть лучшей среди равных... И равной среди лучших!"
Алена или Елена, ну в общем кому как больше нравится.
Моя почта: janamail75@mail.ru
Девочки, спасибо за материалы,выложенные на форуме. Хорошее подспорье в работе.
вОТ обновленные программы за 2013 год
** Hidden Content: You don't have sufficient privileges to see this hidden data **
Последний раз редактировалось Aurora; 31.08.2013 в 10:21.
Браться за строительство будущего довольно рискованно. Не браться еще хуже…
Среди тех, кто не станет пытаться, победителей не будет.
П.Ф.Друкер
Девочки, доброй ночи. Подскажите чем могу я поделиться, если у меня нет на данный момент тех карт, но мне очень нужна метод. рекомендации на каз яз по всем возрастам? От души могу поделиться сценариями утренников и открытых занятий. С нас требуют писать по программам а мет реком и пособий нет, даже в глаза не видели. На руках только всего лишь программы. Помогите пожалуйста, буду очень благодарна.
Қайырлы кеш әріптестер! Мен өзім құрастырған құқық туралы ашық сабағыммен бөліскелі отырмын.
Оқу іс-әрекетінің тақырыбы: "Кішкентай баланың - үлкен құқықтары"
Мақсаты: Балаларды "Балалар құқығы туралы Конвенция" негізгі баптарымен таныстыру.Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау іскерлігін дамыту, шынайы өмірде алған білімдерін қолдану іскерлігіне жағдай туғызу. Жақсы және жаман қылықтарды айыра білуге, оны бағалауға үйрету. Танымдық процесстерін арттыру, тіл байлықтарын молайту.
Биллингвалды компонент: бала құқылы - дети имеют право, есім -имя, азаматтық - гражданство, дәрігер - доктор, демалу - отдыхать, қорғану - защищаться, ақпарат - информация, білім - образование.
Кей-кездері адам өмірінде тығырыққа тірелетін жағдайлар болады. Бұндай кезде не істеу керектігін білмей қалады. Көзінше әлсізді ұрып, оған қалай көмектесу, немесе жәбірленушіні қалай жазалау керектігін білмей қаламыз. Осындай жағдайларды шешетін бізде заң бар. Бұл заңның аты "Балалар құқықтары туралы Конвенция" және "Адам құқықтары туралы Декларация". Осы заңдарда аталған құқықтарды сақтай білсең өмірлерің тыныш болады.Ал бұл құқықтарды сақтау үшін оларды білуіміз қажет.
Ал бүгін, сол құқықтарды қаншалықты білетіндеріңді біздерге ертегілер көмектеседі.
Мотивациялы - қозғаушылық. Ерте, ерте, ертеде, алыс, алыс жерлерде, ертегілер елінде бір қалашық болыпты. Бұл қалашықта адамдар, аңдар, жануарлар, бәрі де бақытты өмір сүріпті. Себебі әрқайсысында құқықтары көп болды: өмір сүру құқығы, демалу құқығы, бақытты болу құқығы. Осы қалашықта әсем гүлдерге толы бақша болды. Сол бақшадағы бір гүлді қала тұрғындары ерекше күтіп баптады. Бұл "Бақыт гүлі" болатын. Бақыт гүлінің жапырақтарына ережелер жазылған еді. Осы ережелерді тұрғындар қатаң сақтады. Бәрі жақсы болар еді....
Бір күні аспанды қара бұлт жауып, күшті жел тұрды. Қала тұрғындары өз үйлеріне тығылды. Аспан ашылып, жел басылғаннан кейін қараса гүлдің бірде-бір жапырағы қалмапты. Осыдан кейін қала тұрғындарының өмірі қиындап кетті. Олар әлі күнге дейін гүл жапырағын іздеуде және біреулер көмектесетініне үміттенеді.
- Балалар, қалай ойлайсыңдар, адамдарға,жануарларға көмектесу керек пе? Неге?
Балалар: - Иә. Себебі "Адам күні адаммен", "Атаңа не істесең, алдыңа сол келеді".
- Ал біз оларға көмектесе аламыз ба?
- Бұл гүл жапырақтарына не жазылған деп ойлайсыңдар?(балалар жауабы)
- Егер құқықтарды дұрыс атасақ гүлдің жапырақтары өздері табылады екен. Кәне, бәріміз сол қалашыққа барайық.
Ұйымдастыру - ізденушілік.
Тәрбиеші: - Балалар, қараңдаршы бізді кім қарсы алып жатыр?
Балалар: - Лунтик.
Тәрбиеші: - Ол қайдан келді? Ол айдан түскенде өзінің кім екенін және атын білді ме?Лунтиктің ең жақын досы кім? Кузя қандай құқықты қолданды? Ол құқықты дұрыс пайдаланды ма? (Балалар жауабы)
есім - имя, азаматтық - гражданство.
" Балалар дүниеге келген соң өзіне есім, азаматтық алуға құқылы"
Үнтаспадан "Песенка мамонтенка" әні естіледі.
Тәрбиеші: - Бұл кімнің өлеңі? Осы өлеңде не туралы айтылды? Мультфильм соңы немен аяқталды? Ол қандай құқықты пайдаланды? (Балалар жауабы)
" Бала өз отбасында тәрбиеленуге құқылы"
Отбасы туралы тақпақтар.
Нұршат: Атам, әжем, әкем, анам Азиза: Ақ сүт беріп өсірген.
Төртеуі де "Отан" маған. Мінезі жібек есілген.
Төртеуі де "Ботам" дейді, "Ботам" деген дауысы.
Мақтанамын Отаныммен. Кетпес менің есімнен.
Тәрбиеші: - Он под деревом сидит.
Приходи к нему лечиться:
И корова, и волчица,
И жучок, и паучок,
И медведица.
Всех излечит, исцелит...
Балалар: - ...Добрый доктор Айболит!
Тәрбиеші: - Балалар, мен қай ертегінің басын оқыдым? Қай тілде оқыдым? Дәрігер Айболит бұл ертегіде қандай кәсіппен айналысады? Жануарлар қандай құқықты пайдаланды? Ал балаларда сондай құқық бар ма?
" Балалар тегін емделуге құқылы"
дәрігер - доктор
Дильназ: Ақ халатты киемін,
Аппақ болып жүремін.
Дәрігермін мен деймін,
Кәрі әжемді емдеймін.
Тәрбиеші балалардың назарын тақтаға аудартады: - Мына суретте қандай құқық көрсетілген?
Балалар: - "Балалар демалуға, ойнауға құқылы"
Тәрбиеші: - Жарайсыңдар, балалар. Ендеше осы құқықты пайдаланып дем алып, серігіп алайық.
Музыкалық ойын: "Буги- вуги"
Тәрбиеші: - Мына кейіпкерлер қай ертегіден?
Балалар: - "Қызыл телпек" ертегісінен.
Тәрбиеші: - Бұл ертегіде кім және қандай құқықты бұзған?
Балалар: - Қасқыр әженің "Өмір сүру құқығын" бұзды.
Тәрбиеші: - Қызыл телпекке кім көмектесті женә ол қандай құқықты пайдаланды?
Балалар: - Оған ағаш кесушілер көмектесті. Ол "Қорғану құқығын" пайдаланды.
" Балалар зорлық-зомбылықтың барлық түрінен қорғануға құқылы"
Тәрбиеші: - Балалар, Знайка зымыран салайын деп жатыр.
Балалар: - Қалай? Ол әлі кішкентай ғой?
Тәрбиеші: - Ол кітап көп оқыды, теледидар және интернет жүйесін пайдаланды. Ол қандай құқықты пайдаланды?
Балалар: - "Балалар тиісті ақпарат алуға құқылы"
Осы кезде Буратино келеді.
Тәрбиеші: - Сәлеметсің бе, Буратино! Сен неге көңілсізсің?
Буратино: - Мен мектепке барып оқығым келеді. Бірақ мектепке не қажет екенін білмеймін?
Тәрбиеші: - Балалар, ал сендер не қажет екенін білесіңдер ме?
Балалар: - Білеміз.
Дид-лық ойын: "Оқу құралдары"
Балалар Буратиноға қажетті құралдарды жинап береді.
Рефлексивті - түзетушілік.
Тәрбиеші: - Балалар, қараңдаршы біз гүлдің барлық жапырақтарын жинап алдық. Қандай әдемі гүл екен өзі! Буратино, сен мына гүлді ертегілер қалашығына алып кет.
Буратино: - Балалар, сендерге үлкен рахмет. Қала тұрғындарының сендердің алдарында алғысы шексіз. Өз құқықтарыңды біліп жүріңдер! Сау болыңдар, балалар!
Балалар: - Сау бол, Буратино!
Тәрбиеші: - Ал, Буратино қандай құқықты пайдаланды?
Балалар: - "Балалар тегін білім алуға құқылы"
Тәрбиеші: - Жарайсыңдар, балалар. Сендер бүгін өз құқықтарыңды толық меңгергендеріңді көрдім. Ал сендердің ата-аналарың балалар құқығын біле ме? (балалар жауабы) Ендеше ата-аналарымыз біліп жүрсін деп дайын папка-ширмаға суретті құқықтарымызды салайық.
Раяна: Много нас на белом свете,
Есть и взрослые и дети,
Но в правах мы все равны,
И дружить всегда должны.
Добрый день, может кому сгодится такая азбука - тетрадь
** Hidden Content: You don't have sufficient privileges to see this hidden data **
Последний раз редактировалось Aurora; 12.09.2013 в 11:51.
мне дали на физкультуру 2 младшую группу казахскую, а я вообще по казахскому ни словечка ни говорю, скиньте пожалуйста самые необходимые фразы на каз.яз для физрука.
если есть ссылки на казахстанские методические пособия по физкультуре для 2 младшей и для средних групп
Здравствуйте! Я хотела скачать материал, а при скачивание требуется пароль. г Подскажите где его брать?
Социальные закладки