"Петрушка і ведмідь "
(перша молодша група)
Гра на розрізнення тембру.
Мета: ознайомити дітей з музичними інструментами: бубон,
брязкальце. Вчити дітей розрізняти звучання дитячих музичних
інструментів. Розвивати музичний слух дітей, стійку увагу до предметів
навколишнього середовища. Виховувати любов до музики.
Матеріал: ширма, Петрушка, Ведмідь, брязкальце, бубон.
Хід.
Діти сидять півколом. Вихователь сидить за маленьким столиком
обличчям до дітей. На столику невеличка ширма, за якою сховалися
Петрушка та ведмедик. Вихователь ставить на стіл Петрушку, який тримає в
руці брязкальце.
Петрушка
Я — Петрушка веселенький,
В мене брязкальце новеньке.
Петрушка дзвонить брязкальцем і ховається за ширму. Вихователь виводить
на стіл ведмедика, який тримає в лапах бубон.
Ведмедик
Я — ведмедик волохатий,
Дзвінко б'ють у бубон лапи.
Ведмедик б'є по бубну і ховається за ширму.
Вихователь
І Петрушка, й ведмежатко
Заховалися у хатку.
Показуючи на ширму, каже:
Хто тут грає — відгадайте
І скоріш відповідайте.
За ширмою б'є по бубну ведмедик або Петрушка дзвонить
[ брязкальцем. Якщо діти відгадали, хто грає за ширмою, то Петрушка чи
і ведмедик виходять і пропонують їм потанцювати з ними. На спокійну
І музику діти біжать за Петрушкою чи ведмедиком, на музику —
зупиняються і плескають у долоні.
Социальные закладки