PDA

Просмотр полной версии : Швидка допомога №7. Подяка через зірочку "Репутація" або в особистих!



Страницы : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80

nin
03.01.2014, 20:19
Про театр посмотрите здесь:
http://mp3sort.rusfolder.net/35676621
А это песенка белочки-актрисы, может тоже пригодится http://mp3sort.rusfolder.net/35543452

Дивинская Мила
04.01.2014, 06:55
Дівчаточак, виручайте, знову розбіглась мінусовка із словами, докомплектуйте, будь ласка і взагалі щось у мене геть немає гарної пісеньки про весну,поділіться , пліз. http://files.mail.ru/DCD84FF8C5CB4BD5ADEB4FB825DBAA32

І ще одне прохання , може хто має мінус до цієї пісні "Крапелька", або може запропонувати іншу пісню для крапельок співати, не для таночка.
http://files.mail.ru/CEA383B74DE0406593591FA5C2400556

Лильчик
04.01.2014, 13:43
із словами,
**Hidden Content: Check the thread to see hidden data.**

Лильчик
04.01.2014, 14:23
**Hidden Content: Check the thread to see hidden data.**

Дивинская Мила
04.01.2014, 14:27
розбіглась мінусовка із словами, докомплектуйте, будь ласка і взагалі щось у мене геть немає гарної пісеньки про весну,поділіться , пліз. http://files.mail.ru/DCD84FF8C5CB4BD5ADEB4FB825DBAA32
Це " Весняний хоровод" Давала здається Света -катя

berryX
04.01.2014, 15:17
**Hidden Content: Check the thread to see hidden data.**

Ирина Викторовна муза
04.01.2014, 16:17
(Обнімаються)
http://us.ua/1318598/-озвучка 1
http://us.ua/1318599/-озвучка моя, слова комбіновані
Лиличка, солнышко, скинь на другой обменник, ну не пускает меня антивирусник, хоть плачь...:tu:

Лильчик
04.01.2014, 17:22
есть такое
Иринка, спасибо, сейчас посмотрю и напишу подробнее..

скинь на другой обменник
Ирина Викторовна, надеюсь тут скачается:
**Hidden Content: Check the thread to see hidden data.**[/SHOWTOGROUPS]

Валя Муза
04.01.2014, 20:22
Девочки, обращаюсь за помощью!
Какасьян Оля, доченька нашей коллеги и форумчанки Танюши ТАЛАНТ, талантливая девочка, очень нуждается в поддержке, проголосуйте, пожалуйста! Вот ссылки:

«Надзвичайна ситуація»
http://pedpresa.com.ua/vote7/page/5/

«Як художниця розмалювала під’їзд»
http://pedpresa.com.ua/vote7/page/6/

«Моя подорож у космосі»
http://pedpresa.com.ua/vote7/moya-podorozh-u-kosmosi/

USER_127027
04.01.2014, 21:17
Девочки, всех с Новым Годом! У меня в этом году весной методобъединение, нужно показать мюзикл "Дюймовочка". Может, кто-то уже делал что-то подобное, может, у кого есть художественный стихотворный текст сказки на украинском языке? Буду очень благодарна. И еще, девочки, хочу поделиться с вами некоторыми сомнениями относительно сюжета: меня смущает, что эту Дюймовочку все пытаются на себе женить, как-то это не по-детски все выглядит, если бы можно было завуалировать свадебную тему.... например, она помогает героям измениться к лучшему, научить чему-то доброму, а не просто избегает ненавистных женихов..... Наверное, я все усложняю, но все же надеюсь на вашу помощь...

МОЖЕ ТАКА ПІДІЙДЕ ЯК ОСНОВА.
ТЕАТРАЛІЗОВАНА ВИСТАВА « ДЮЙМОВОЧКА».

Ведуча: Шановні гості, сьогодні я розповім казку, яку повідав один дивний чоловік, якого
звали Ганс Крістіан Андерсен. Жив він у чарівній країні Данії. Чому чарівній?
Та тому, що там жило багато казок. На кожному кроці там зустрічалися добрі і злі
гноми, а ще квіти вміли говорити, а в тих квітах жили ельфи.
Тож вмощуйтесь зручніше.
Крібле, крабе, кру – казка починається.

( На галявині – гарна квітка із закритими пелюстками.)
Влітає ластівка і радіє.
ПІСНЯ ЛАСТІВКИ ( « Весняний вальс» муз. А. Філіпенка, сл. Т. Волгіної ).

Ластівка: Щастя! Щастя! Яке щастя! Я повернулася. Якою довгою була зима. Я так
поспішала. Я так боялася пропустити весну.
( Вибігає Сонечко).
ПІСНЯ СОНЕЧКА

Сонечко: Прокидайся ліс і гай!
Сонце радо зустрічай,
Швидше проростай травичко,
Квітоньки, відкрийте личка!

Що за квітка тут одна
Пелюсток не відкрива.
Поцілунком розбуджу
Я цю квітку чарівну.
ТАНОК КВІТІВ.
( Під музику розкривається квітка. У квітці дівчинка.)
Залітає ластівка. Тема ластівки.

Ластівка: Чудо! Чудо! Ой! Погляньте!
Дівчинка яка гарненька!
Як скажи тебе назвати?
Ти така маленька?
Дюймовочка: Я – Дюймовочка.
Як солодко мені спалося в квіточці казковій
Снилось, ніби хтось про щастя тут співав пісеньку чудову.
Ластівка: Це я співала пісеньку, бо я така щаслива!
Я повернулась в рідний край.
Дюймовочка: А щастя! Що воно таке?
І де його знайти?
Ластівка: У кожного воно своє!
Шукай і знайдеш ти. ( летить ). Тема ластівки.

Дюймовочка: Ось стежечка у травах в’ється
Все далі й далі… десь за ліс тікає.
А може це вона біжить за щастям?
А може щастя там мене чекає?
Пісня Дюймовочки. ( Іде по стежці, співає).

Перша сцена.

( Болото. Вискакують жаби.)
ТАНОК ЖАБОК.

1-а жаба: Квак – квак – квак
Ой навколо гарно квак!
2-а жаба: Квак – квак – квак
Камарів багато квак!
( Виходить жаба з сином ).
ПІСНЯ ЖАБЕНЯТ.

Мати жаба: Скажи, скільки буде ква та ква?
Син жаби: Знаю, буде ква-ква-ква!
Мати жаба: Що за чудо, не дитина!
І розумна і вродлива.
Жаби ( разом): Ну й щаслива мати ти,
Краще сина не знайти.
( Виходить Дюймовочка ). Тема Дюймовочки.

Дюймовочка: Чула мова тут про щастя.
Ох, як я втомилась йти.
Підскажіть мені, будь ласка,
Щастя де мені знайти?
Мати жаба: Щастя наше – у болоті
Досить тут усім багна.
Та й синок мій просто щастя,
Похвали його, ква-ква.
Син жаби: Дівчинка, яка маленька.
Хочу одружитись я.
Підійди сюди близенько,
Поклонися, ква-ква-ква.
( Дюймовочка кланяється).

Дюймовочка: Щастя. Дивно дуже.
Щастя, а таке бридке.
Холодно й волого дуже.
Знаю, щастя не таке!
Мати жаба: Мій синок жених завидний.
І квартира в нього є,
І весілля буде гарне.
Я подбаю вже про це.
Жаби ( разом): Ква-ква-ква! Посидь, дитино,
Повернемось за годину,
Принесем тобі хвату
І зелену і брудну.
( Жаби поскакали. Дівчинка плаче.) Тема жаб. Тема Дюймовочки.

Під мелодію пісні ластівки залітає Ластівка.
Ластівка: Гей, Дюймовочко, тікай!
Щастя далі ти шукай!
Як нікуди не підеш,
У болоті пропадеш!
( Відлітає. Дюймовочка йде далі.)
Ведуча: Все далі й далі доріжка біжить.
І час невблаганно так швидко летить.
Весна промайнула. І літа нема.
І осінь холодна вітрами пройма.
ПІСНЯ ДЮЙМОВОЧКИ.

Друга сцена.

( Осінній ліс. Дюймовочці на зустріч вилітає Жук під музику ). Тема жука.
Жук: Я жук рогатий, мужик багатий!
А ти хто така? Довгонога і тонка!
Дюймовочка: Я дівчинка – Дюймовочка,
Самотня і мала.
Шукаю своє щастя
Та все його нема.
Жук: Дурне, дурне дівчисько,
Та щастя, це ж бо я.
У мене пузо золоте,
Й рогата голова.
Живи у мене, дівчинко, й тобі дозволю я
До щастя доторкнутися, бо дуже щедрий я.

( Залітають жуки та бджілки. Танцюють.)
ТАНОК ЖУКІВ.

Дюймовочка: Куди ж мені подітися.
Та й голод дістає.
Жуки: 1 - У неї тільки дві лапки.
2 - У неї немає крилець.
3 - У неї є талія.
4 - ( звертається до жука )
Як ви могли покохати таку дівчинку, краще залиште її.
Жук: Іди собі, доволі вже
Бо сором буде, як
Подумають, що в рогача
Такий поганий смак.
(Жуки полетіли .Дюймовочка йде..) Тема жука. Тема Дюймовочки.

Третя сцена.

( Мишача нора. Осінній ліс.)

Ведуча: В осінній ліс Дюймовочка
Придибала поволі.
Лиш вітер лист сухий ганяв,
Дерева стали голі.
Звучить музика листочків. Дівчатка – «листя» вкривають Дюймовочку . ТАНОК ЛИСТОЧКІВ.
Під музику з’являється Ластівка.
Ластівка: Прокиньсь! Прокиньсь, Дюймовочко!
Маленька, підведись.
У вирій вже збираюсь я,
Зустрінемось колись.
( Ластівка відлітає. Дюймовочка йде, кутаючись у листок). тихенько тема Дюймовочки)
Дюймовочка: Як холодно, як голодно!
Вже більше сил нема.
Ой, Ластівко – голубонько,
Ой, помираю я.
( Падає. Підбігає миша швидко, схвильовано )

ПІСНЯ МИШКИ.

Миша: Якесь дівча замерзло геть!
І що його робить?
Чи може взять її в нору?
Буде мені служить.
( Напуває Дюймовочку, годує зернятком)
Миша: Як мало їсть, це ж просто скарб.
Дюймовочка: Спасибі, тітонько, за ласку!
Миша: Тебе зігріла я не за будь ласка.
На мене будеш працювати
І про нору гарненько дбати.

( Під музичний супровід Дюймовочка порається в норі.)
Ведуча: Дюймовочка старається
І Миші догоджає.
А та уже « гризе»
Розмовами доймає.
Миша: Тебе годую я дарма
Й дарма даю обід.
Ти б заміж вийшла за Крота,
Завидний в нас сусід.
І швидше приготуй обід,
Тебе посватав сам пан Кріт.

( Заходить кріт і співає.)
ПІСНЯ КРОТА.

Кріт: Натуральна в мене шуба
І хоч ти мені не люба,
Для мого багатства й грошенят
У моїй норі навести треба лад.
Стій! А скільки ти їси?
Миша: Лиш зернятко вдень.
Кріт: Ану кроти швидше до роботи
Врахуємо усі витрати і доходи
Забагато!
Треба економіку вивчати.
Досить з тебе й половинки,
Бо об’їси мене дотла.

ТАНЕЦЬ КРОТІВ.

Дюймовочка: Пожалійте, пані Мишко!
Він старий, скупий, сліпий.
Не люблю його нітрішки.
Миша: Цить, нещасна, не дурій,
Бо вкушу.
Дюймовочка: Так довго, так довго
Я щастя шукала.
І під кінець я нещасною стала
Кріт: Ну досить, мала,
Не розводь мокроту.
Дюймовочка: Дозвольте мені востаннє
Із сонечком попрощатися.
Кріт: Я сонця зовсім не люблю.
Залізу поглибше я зараз в нору.
Швидше збирайся, тебе я жду.
( Дюймовочка тікає до Ластівки. Кріт з мишею женуться.)
Дюймовочка: Ластівко, люба, допоможи!
Тут мені щастя повік не знайти.
Ластівка: Я заберу тебе в далекий край,
Де завжди сонце і де завжди літо..
І все навкруг заполонили квіти!
( на фоні мелодії пісні ластівки)
Ведуча: І взяла Ластівка Дюймовочку на крильця,
І полетіли вони над синіми морями
Над високими горами.
День і ніч, день і ніч вони летіли,
Зовсім потомились.
І прилетіли в чарівну країну ельфів.

Четверта сцена.

( Чарівна країна ). Звучить чарівна музика. ТАНОК МИТЕЛИКІВ.
Дюймовочка: Яка краса! Душа моя співає.
І сміх дзвінкий, аж хлюпа через край.
Тепер я знаю, що це щастя!
О, дивний край, чарівний край.
( Підлітає Ельф – принц).
Ельф: Яка чарівна дівчинка!
Та як же тебе звати?
Дюймовочка: Дюймовочка.
Ельф: Яка гарна ти, Дюймовочко.
Скоріш сюди лети!
Дюймовочка: Немає крилець в мене.
Ельф: Дюймовочко, візьми!
( Одягає їй крила).
ТАНЕЦЬ ЕЛЬФА ТА ДЮЙМОВОЧКИ. ( ВАЛЬС )

Ведуча: Знайшлося щастя в дівчинки.
Хай кожен пам’ятає:
« Той, хто шукає, той знайде!»
В казках інакше не буває.
( Виходять всі герої)
ФІНАЛЬНА ПІСНЯ . ( всі кланяються ).

Дивинская Мила
05.01.2014, 08:26
девочки, может кому еще пригодиться песенка "Крапелька" Наталия Май http://mp3sort.rusfolder.net/39382770 комплект, спасибо девочкам из соседнего форума.

Ллорхен
05.01.2014, 10:46
Может у кого - нибудь есть песенка про театр?

Не совсем про театр, зато про сказку... В.В.Лисенко http://files.mail.ru/570D92D4F37248D9AF8C082AD1024D3A
Добра казка іде, відкриває для нас.
Двері гарних, нових таємниць.
І запрошує нас увійти,
І запрошує мудрість знайти

Лариса12
05.01.2014, 12:49
Девочки, у кого есть сценарий "Мам вiтають дiти свiту"? Когда-то печатался в журнале "Дошкiльне виховання". Пообещала подруге и не могу найти. Помогите, пожалуйста.

Людмила Музыка
05.01.2014, 13:34
Девочки - коллеги ! Возможно , кто-то проводил или у Вас есть в запасе сценарии на 8 марта на среднюю и ( или ) старшую группы в виде концерта ? У нас очень насыщенными будут январь - февраль , не хочу детей нагружать разучиванием сложных постановок , будем больше номеров готовить .

AnushkA777
05.01.2014, 14:06
Деочки, с новым годом, с новыми мысялими, просьбами, и вот у меня первая в этом году, сказки замучали, подскажите, нет ли у кого игры козлят, или с козлятами, у нас сказка 7 козлят на новый лад, козлята играют, заранее спасибо кто откликнется:tender:

tvsokol
05.01.2014, 15:10
Девочки, у кого есть музыка из этого видео. Поделитесь, пожалуйста.
http://yadi.sk/d/ZFgYEG4HFVLY4
Спасибо автору танца!

Валя Муза
05.01.2014, 15:36
Девочки, у кого есть сценарий "Мам вiтають дiти свiту"? Когда-то печатался в журнале "Дошкiльне виховання". Пообе
Я проводила колись. тут сценарій:

http://forum.in-ku.com/showthread.php?t=137148&p=4272192&viewfull=1#post4272192

Я замінювала бальні танці з друкованого варіанту на ігри та таночки, що були мені на той час доступними. А журнал зараз в компі пошукаю. Наче б то був...

Лильчик
05.01.2014, 15:52
музыка из этого видео.
Ось, будь-ласка:http://us.ua/1319244/

Лариса12
05.01.2014, 17:45
[QUOTE=Валя Муза;4787299]Я проводила колись. тут сценарій:


Валюша, дорогая, спасибо за оперативность, если найдете журнал, буду очень благодарна,

AnushkA777
05.01.2014, 18:17
девочки, не смогла у себя найти видео "разговор с богом", куда то задевала, был замечательный вариант с подсветкой, фанариками, ткните носом:blush2:

Лильчик
05.01.2014, 19:21
видео "разговор с богом"
Загружаю, посмотри в личке или это.

Наталія а
05.01.2014, 21:14
нет ли у кого игры козлят, или с козлятами

http://files.mail.ru/3F24FA340683444AB78A679064B0E2EA

Валя Муза
06.01.2014, 07:50
евчушечки может у кого есть сценарий Путишествие странами мира. Зарание благодарна.
У мене є. І досить таки непоганий, бо відмічений у мене в загашниках знаком оклику

http://yadi.sk/d/rj3MwJQmFX59t


если найдете журнал, буду очень благодарна,
В компі нема. На роботі то журнал є, але в мене зламався сканер-копір-принтер. Можливо, хтось із дівчаток допоможе.

fyzann
06.01.2014, 15:03
Девочки, вы уже к весне готовитесь. а мне очень нужен сценарий прощание с елкой!!!! Буду рада если у кого нибудь есть,!!!!!!

sveta_power
06.01.2014, 15:20
В.В. ЛИСЕНКО Патріотичні
1)Край де ми народились+2)-
3)Заспівай рідненька+4)-
5)Найдорожча+6)-
7)Прилетіли ластівоньки+8)-
9)Козачата+10)-
11)Плете барвінок стежку+12)-
13)Вірш+14)-
Силка для скачування
files.mail.ru/4FAC37F9AE3C4BF6AE3231618B92B5D9

Світланочка
06.01.2014, 15:21
Девочки, вы уже к весне готовитесь. а мне очень нужен сценарий прощание с елкой!!!! Буду рада если у кого нибудь есть,!!!!!!
Дякуючи форуму(вибачайте,але не памятаю хто виставляв) в мене є ось така розвага,можливо щось підійде:
Сценарій розваги «Прощання з ялинкою»
Добридень, мої любі діти, я хочу всіх вас запросити на свято «Прощання з ялинкою» ялинкою – веселинкою. Ви згодні? Нуж-бо не мовчіть, а голосно усі скажіть: «Так».
Ялинка сяє від прикрас
І зал горить вогнями
Сьогодні бачимо її в останній раз
Прощається із нами.
Подивіться на ялинку
Кожна гілочка в сніжинках
І прикраси із срібла
Теж ялинка одягла
А тепер давайте
Підійдем під самі віти
Попрощаємось з ялинкою
Заспіваєм пісню дзвінко.
Пісня «Ялинка» (середня група)
Сьогодні прощаємось
З ялиночкою ми
Не стрінеться ялинонька
Аж цілий рік з дітьми.
Загасимо ліхтарики
Складемо іграшки
Ти прощавай ялиночко
Їй кажуть малюки.
Пісня «Ялинка» (старша група)
На подвір’ї біло-біло
Ні стежиночки нема
Завихрило, засніжило
Це до нас прийшла ………(зима)
Знають всі: сніжок узимку
Землю уриває
Зараз ми про білу зиму
Пісню заспіваєм.
Пісня «Ой, ти зимонько-зима»(старша група)
Зима! Зима усякий знає
Вона холодною буває
Летять, кружляють, як пушинки
Легкі білесенькі сніжинки.
Ой сніжок, ти сніжок
Ти накрив увесь лужок
Стало так біленько, чисто
Гарно й дуже урочисто.
Пісня «Перший сніг» (середня група)

Танок Сніжинок (середня група)
Зараз мушу всі спитати
Хочете у гру пограти?
Нумо, в коло ви ставайте
Гру веселу починайте.
Гра зі сніжками (2-га молодша група)
Гра «Знайди святковий ліхтар»
Танок з ліхтариками (2-га молодша група)
Моя люба дітвора
В мене є цікава гра.
Як ведеться, по-порядку,
Я загадую загадки,
Ну а ви часу не гайте,
«Так» чи «Ні» відповідайте.
 Чи буває на ялинці іграшка-хлопушка? (Так)
 А буває на ялинці веселий Петрушка? (Так)
 Із повидлом пиріжок:? (Ні)
 Позолочений ріжок? (Так)
 Чи бувають на ялиці біленькі сніжинки? (Так)
 А бувають на ялинці яскраві картинки? (Так)
 А буває на ялинці рибка золотенька? (Так)
 А буває на ялинці булочка пухкенька? (Ні)
 Чи бувають на ялинці яблучка й горішки? (Так)
 А бувають на ялинці жолуді? (Ні)
 А шишки? (Так)
Гра для дорослих: хто назве найбільше казкових героїв, які були в гостях у дитсадочка.
Біля нашої ялинки
Гарно всім відпочивати.
Може, хто захоче віршик
Для ялинки прочитати?
Вірші під ялинкою.
Малята, до ялиночки
Тихенько підійдуть
І пісню круг ялиночки
Веселу заведуть.
Пісня «Прибрана ялинка» (2-га молодша група)
Ну а зараз для порядку
Відгадайте ще загадку:
- Це казковий сивий дід
Його знає увесь світ
В новорічну ніч казкову
Робить він чималий крос.
Хто це діти? ………(Дід мороз).
Правильно всі називали
Дід мороз це, відгадали.
В нього довга борода,
Ззаду торба вигляда.
Що ж Мороз Червоний ніс,
В рік Новий всім нам приніс?
Пісня «Дід Мороз» (середня група)
Дід Морозик, Морозинки
Розкидає на ялинки
На сніжок білесенький
Щоб було гарнесенько
Хоче, мабуть, Дід Мороз
Діток наших заморозить,
Але ми не боїмося
Ми танцюєм, сміємося.
Хоч щипає він за носа
Не боїмося ми мороза.
Пісня «Для потішечки» (середня група)
Ми співали, танцювали,
Вірші гарні розказали.
Ну, а зараз прийшов час
Гарна полечка у нас.
Танок «Полька» (2-га молодша група)
У дитсадочок поночі
Сам Дід Мороз прийде
З собою він ялиночку
На Північ забере.
А рік мене – ялиночку
Запросимо до нас,
І знову з нею стрінемось
У новорічний час.
Пісня «Прощавай, ялиночко» (дорослі)
Закінчилося чудове наше свято
Пісні, ігри, танці, все було у нас
Тож давайте дружно скажемо малі:
До побачення ялиночко,
Приходь іще до нас.
Діти дмухають на ялинку, вогники гаснуть, діти прощаються і виходят

ljydmila
07.01.2014, 17:26
Девочки милые! Может есть у кого- нибудь минус песни " Жайворонку заспівай" Муз. Ведмедері, Поделитесь пожалуйста.

Алена345
08.01.2014, 15:21
Девочки, обращаюсь за помощью!
Какасьян Оля, доченька нашей коллеги и форумчанки Танюши ТАЛАНТ, талантливая девочка, очень нуждается в поддержке, проголосуйте, пожалуйста! Вот ссылки:

«Надзвичайна ситуація»
http://pedpresa.com.ua/vote7/page/5/
Валюша я проголосовала, скинь ссылки в одноклассники, там ссылку больше людей увидят, голосов больше будет.
«Як художниця розмалювала під’їзд»
http://pedpresa.com.ua/vote7/page/6/

«Моя подорож у космосі»
http://pedpresa.com.ua/vote7/moya-podorozh-u-kosmosi/

Я проголосовала!

Ири
08.01.2014, 17:38
Добрый вечер, девчонки! У кого есть минус песни "І в вас, і в нас все буде гаразд"?Помогите, пожалуйста! Спасибо!

ЯЛЮБАВА
08.01.2014, 18:34
І в вас, і в нас все буде гаразд"
http://rghost.ru/51496841

Tatti
08.01.2014, 18:35
Девочки,у кого есть текст сказки "Дві таємниці". Сбросьте,пожалуйста,в личку! Спасибо!

Sолнце
08.01.2014, 19:27
Девчоночки, у кого есть книга О.В.Гусак "Творчо-інтеграційні підходи до планування музично-естетичної діяльності дошкільників" молодший дошкільний вік 5-й рік життя??? Срочно надо. Может кто-то сканировал книгу? Нужны именно задачи музыкально-эстетического развития.:blush2:

ЗАВДАННЯ МУЗИЧНО –ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ

СЛУХАННЯ МУЗИКИ
молодший дошкільний вік (5рік життя )

І етап. ОЗНАЙОМЛЕННЯ.
Пізнавально-розвивальна діяльність 1.Збагачувати емоційний досвід дітей музичними враженнями за допомогою слухання творів класичної, народної та сучасної музики. Розвивати увагу дітей, спонукати їх слухати музичний твір від початку і до кінця, усвідомлювати емоційний зміст музики. Визначення характеру музики і його змін за допомогою дорослого.
ІІ етап. РОЗУЧУВАННЯ
Пізнавально-розвивальна діяльність 2. Розвивати інтерес до слухання вокальної, інструментальної музики, творів народної та сучасної музики. Формуючи вміння дітей характеризувати музику самостійно, збагачуючи їх словниковий запас, викликати бажання відображати свої почуття у слові.
Пізнавально-розвивальна діяльність 3. Удосконалювати вміння дітей розрізняти відтінки настрою музики, його зміни, усвідомлено сприймати форму музичного твору, його жанрову належність.
Пізнавально-розвивальна діяльність 4. Розвивати вміння дітей впізнавати твір за уривком, диференціювати звучання різних голосів та інструментів. Розвивати творчу активність, виховувати естетичні почуття, слухацьку культуру.
ІІІ етап. ЗАКРІПЛЕННЯ.
Пізнавально-розвивальна діяльність 5. Закріпити вміння дітей впізнавати музичний твір, спонукати висловлювати свої думки щодо прослуханих творів. Активізувати та залучати до бесіди про музичний твір малоактивних, невпевнених дітей.

. С П І В И

І етап. ОЗНАЙОМЛЕННЯ.
Пізнавально-розвивальна діяльність 1. Ознайомити дітей з піснею, бесіда за змістом, розкрити характер за допомогою дорослого, пояснення нових слів .
ІІ етап. РОЗУЧУВАННЯ.
Пізнавально-розвивальна діяльність 2. Заохочувати дітей до співу, викликати бажання співати разом з дорослим . Розвивати вокально-хорові навички: чисто інтонувати мелодію, володіти навичками розподілу дихання, чітко проспівувати текст пісні, не вигукуючи окремі склади і слова.
Пізнавально-розвивальна діяльність 3.Звернути увагу на вступ до пісні, спонукати починати співати вчасно із дорослим та самостійно. Формувати навички співати природнім голосом та виразно,відображаючи у співі динамічні відтінки .
Пізнавально-розвивальна діяльність 4. Вправляти дітей у вмінні виконувати рухи за текстом пісні, наслідуючи дорослого і самостійно.
Пізнавально-розвивальна діяльність 5. Формувати навички упізнавати пісню за мелодією, уривком чи акомпанементом; співати без супроводу, за підтримки голосу дорослого, співати хором та групами, дотримуючись темпу пісні.
ІІІ етап. ЗАКРІПЛЕННЯ.
Пізнавально-розвивальна діяльність 6. Удосконалювати навички співати пісні у характері. Виховувати любов до співу, особисте ставлення до пісні, виконавську культуру.
Пізнавально-розвивальна діяльність 7. Закріпити вміння дітей виконувати пісню хором, підгрупами, індивідуально. Залучати до співу малоактивних, невпевнених дітей. Виховувати стійкий інтерес та любов до співу.


П І С Е Н Н І В П Р А В И

Пізнавально-розвивальна діяльність 1. Розширювати діапазон дитячого голосу.
Пізнавально-розвивальна діяльність 2. Сприяти засвоєнню дітьми різноманітних інтонаційних зворотів, включаючи різні види руху мелодії (вгору-вниз ) та інтервали.
Пізнавально-розвивальна діяльність 3. Формувати правильну артикуляцію у дітей.
Пізнавально-розвивальна діяльність 4 . Вправляти дітей у вмінні чисто інтонувати висхідний, низхідний, стрибкоподібний рух мелодії та утримання інтонацій на одному звуці.
П І С Е Н Н А Т В О Р Ч І С Т Ь

Пізнавально-розвивальна діяльність 1. Розвивати початкові творчі прояви дітей у співах.
Пізнавально-розвивальна діяльність 2 .Спонукати дітей знаходити пісенні інтонації, побудовані на декількох звуках.
Пізнавально-розвивальна діяльність 3. Продовжувати стимулювати та розвивати творчі прояви дітей у простих пісенних імпровізаціях.
Пізнавально-розвивальна діяльність 4 . Закріпити вміння дітей самостійно знаходити нескладні пісенні інтонації, виконуючи різні звуконаслідування та проспівуючи своє ім’я.

М У З И Ч Н О – Р И Т М І Ч Н І Р У Х И
( вправи)
І етап. ОЗНАЙОМЛЕННЯ.
Пізнавально-розвивальна діяльність 1. Ознайомити дітей з музикою до вправи, охарактеризувати її. Показ, пояснення, виконання рухів вправи музичним керівником або вихователем.
ІІ етап. РОЗУЧУВАННЯ
Пізнавально-розвивальна діяльність 2. Розучувати рухи вправи, наслідуючи за дорослим. Формувати у дітей навички ритмічного крокування (підстрибування, бігу, тощо), сприяти оволодінню вмінням визначати характер музики і його зміну та відтворювати це у рухах.
Пізнавально-розвивальна діяльність 3. Розвивати ритмічний слух, рухливу пам’ять, формувати вміння чітко виконувати різноманітні танцювальні рухи та відтворювати у рухах характер музики.
ІІІ етап. ЗАКРІПЛЕННЯ.
Пізнавально-розвивальна діяльність 4. Самостійне виконання вправи. Спонукати дітей виконувати рухи вправи виразно, підкреслюючи танцювальний настрій виразною мімікою, пластикою рук. Виховувати задоволення від спільної діяльності з однолітками.

М У З И Ч Н О – Р И Т М І Ч Н І Р У Х И
( творчі вправи)

Пізнавально-розвивальна діяльність 1. Спонукати дітей брати участь у рухливому музикуванні.
Пізнавально-розвивальна діяльність 2. Розвивати вміння виконувати творчі завдання.
Пізнавально-розвивальна діяльність 3 Розвивати вміння дітей супроводжувати музично-рухові етюди виразною мімікою і пантомімікою
Пізнавально-розвивальна діяльність 4 . Розвивати музично-рухову творчість, творчу ініціативу та самостійність.


М У З И Ч Н О- Р И Т М І Ч Н І Р У Х И
( танці)
І етап. ОЗНАЙОМЛЕННЯ.
Пізнавально-розвивальна діяльність 1. Ознайомити з музикою до танцю, охарактеризувати її (характер, структура). Показ, пояснення, виконання музичним керівником або вихователем.
ІІ етап. РОЗУЧУВАННЯ
Пізнавально-розвивальна діяльність 2. Розучувати рухи та окремі елементи танцю. Розвивати ритмічний слух, формувати навички визначати частини танцю, чути зміну характеру музики та відтворювати у рухах ритм, темп, початок та кінець музичного супроводу.
Пізнавально-розвивальна діяльність 3. Розвивати рухливу пам’ять; формувати вміння виконувати різноманітні танцювальні рухи під музику. Учити орієнтуватись у танцювальному просторі, займати підготовчі позиції до танцю. Координувати свої рухи з партнером, рухатись без напруження рук і ніг.
Пізнавально-розвивальна діяльність 4. Удосконалювати вміння дітей виконувати рухи танцю, переходити, відповідно до змін у музиці, від одного руху до іншого. Сприяти оволодінню умінням узгоджено рухатися в повільних та швидких парних, масових танцях, в хороводних таночках співвідносити спів із рухами, об’єднуючись у дружному колі.
Пізнавально-розвивальна діяльність 5. Акцентувати увагу дітей на характері музики, вдосконалювати вміння відтворювати його у рухах.
Пізнавально-розвивальна діяльність 6. Спрямувати увагу дітей на виразність виконання рухів танцю. Спонукати дітей підкреслювати танцювальний настрій виразною мімікою, пластикою рук, використовуючи музичний вступ до танцю для створення відповідного емоційного настрою.

ІІІ етап. ЗАКРІПЛЕННЯ.
Пізнавально-розвивальна діяльність 7-8. Удосконалювати виконавські здібності дітей у танцях, вправляти у природній, виразній пластиці та допомогти дитині знаходити індивідуальну пластику для відтворення музичного образу. Залучати дітей до самостійного виконання танцю, виховувати танцювальну культуру і емоційне ставлення до нього.

М У З И Ч Н О- Р И Т М І Ч Н І Р У Х И
( ігри)

І етап. ОЗНАЙОМЛЕННЯ.
Пізнавально-розвивальна діяльність1.Ознайомити дітей з грою,яку демонструє дорослий. Звернути увагу на хід гри, охарактеризувати музику (характер, структура), викликати інтерес до неї.
ІІ етап. РОЗУЧУВАННЯ.
Пізнавально-розвивальна діяльність 2 .Розучувати рухи гри, заохочувати до імітації музично-ігрових образів, захоплювати дітей настроєм гри та ігровою взаємодією образів (соліста та всіх виконавців).
Пізнавально-розвивальна діяльність 3. Привертати увагу дітей до зміни характеру музики та відображати ці зміни через образно-пластичну та просторово-рухову діяльність, сприяти оволодінню ігровими навичками.
ІІІ етап. ЗАКРІПЛЕННЯ.
Пізнавально-розвивальна діяльність 4. Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи, залучати до самостійної участі у грі. Активізувати пасивних, сором’язливих дітей.


ГРА НА ДИТЯЧИХ МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТАХ
молодший дошкільний вік(5рік життя)

І етап. ОЗНАЙОМЛЕННЯ.
Пізнавально-розвивальна діяльність 1. Познайомити дітей з шумовими, ударними іграшками-інструментами, з прийомами гри на них. Ознайомлення з музичним супроводом і виконанням твору дорослим. Зацікавити дітей грою на музичних іграшках-інструментах.
ІІ етап. РОЗУЧУВАННЯ.
Пізнавально-розвивальна діяльність 2.. Вчити розрізняти шумові, ударні іграшки-інструменти на слух за тембром, запам’ятовувати і порівнювати їх голоси із звуками навколишнього (дощ, грім, бій годинника тощо). Розвивати навички гри на музичних інструментах, правильно відтворювати нескладні ритмічні малюнки. Заохочувати дітей до музикування.
Пізнавально-розвивальна діяльність 3. Формувати вміння дітей користуватися шумовими, ударними іграшками-інструментами: правильно тримати інструмент, видобувати звуки, звернути увагу на свободу корпуса та рук при грі, обережно поводитись з іграшками-інструментами. Вправляти в умінні грати в ансамблі, грати ритмічно, спільно починати та закінчувати гру.
ІІІ етап. ЗАКРІПЛЕННЯ.
Пізнавально-розвивальна діяльність 4. Закріпити вміння розрізняти звучання контрастних за тембром музичних іграшок-інструментів, навички гри на них. Активізувати безініціативних та невпевнених дітей. Формувати загальну музичність, стійкий інтерес до цього виду діяльності.

Ирина Викторовна муза
08.01.2014, 19:36
Девочки, срочно нужен звук прихода письма по электронной почте!!! Ни как не могу найти...

Ирина Викторовна муза
08.01.2014, 21:21
девочки, у кого есть песни про кукол на украинском языке, чтоб использовать для танца.

Наталія а
08.01.2014, 23:12
а мне очень нужен сценарий прощание с елкой!!!!

Скачала минулого року на ФОРУМІ - ділюсь з Вами, автора не знаю... вибачте, будь ласка:tender:
http://files.mail.ru/AE576E8D96874B71AF542937B80B33BE

Дивинская Мила
09.01.2014, 14:30
Девочки,хто має чи може озвучити вправу "Рівними доріжками" ?????

ВПРАВА « РІВНИМИ ДОРІЖКАМИ»

Пісенька: Рівними доріжками,Швидко ходим ніжками.
Туп, туп, туп, туп, туп, А тепер всі станем тут.
І ще раз прошу про Таночок з султанчиками або з стрічками для молодщої групи, може хто має слова, чи може придумати 3-4 куплети , щоб потім наспівати і зробити таночок із словами. Для малих це саме те. Звертаюсь до Валюші, Марини, Танюші.... До всіх хто пише , а потім попросим Свету чи Лілю озвучити, Будь-ласка!!!!!

Валя Муза
09.01.2014, 15:40
есни про кукол на украинском языке, чтоб использовать для танца.
http://rghost.ru/51517699

fyzann
09.01.2014, 15:52
девочки, буду проводить районный конкурс, очень нужна музыкальная разминка, хотелось что то новенькое, песенку про звездочки, но не грусную, !!!!! спасибочки!!!!

Tatti
09.01.2014, 16:51
або з стрічками для молодщої групи,Я завтра на работе возьму ноты.Отксерю.Танец-песня З стрічками. Что пою-то делаю.
Слова там такие 2 куплет вспомнила
стрічка вверх,стрічка вниз,
ой як гарно подивись / 2р
Пр Вітре,вітре,повівай,нашу стрічку погойдай.

t.chernetskaia
09.01.2014, 17:23
У меня есть такая на русском "Танец с лентами"http://yadi.sk/d/LXlymESGFjDcy