Просмотр полной версии : Швидка допомога №7. Подяка через зірочку "Репутація" або в особистих!
помогите найти сценарий ко дню дошкольника на укр. языке
какие-небудь слова на торжественную часть к певому сентября(на украинском языке), плиз.
Спасибо за осенний-репку!
слова на торжественную часть к певому сентября(на украинском языке)
Ждите в личных сообщ.
s.piskunn
27.08.2013, 18:58
Девочки, у кого есть программа "Українське дошкілля",/скиньте,пожалуйста, вроде мы по ней будем работать.
Ось із програми "Українське дошкілля" вибрані завдання музичної діяльності (без музичного репертуару)
Програма
розвитку дитини
дошкільного віку
« Українське
дошкілля»
(Музичне виховання)
Тернопіль
Мандрівець
2013
Музична діяльність
Ранній вік ( 3-й рік життя)
-Вікові можливості дитини
На третьому році життя дитина реагує на специфічні особливості музики: мелодію, ритм, силу звуку тощо. Відбувається зацікавлене слухання пісні, де йдеться про відомих персонажів, емоційне їх сприйняття. З’являються співочі інтонації та елементарна ритмічність у рухах під музику.
-Освітні завдання
• Викликати емоційний відгук на музику, бажання слухати невеликі п’єси, пісні.
• Розвивати співочі навики дітей.
• Вчити розрізняти ритм музичного твору та рухатися відповідно до нього.
• Формувати вміння своєчасно змінювати рухи під час виконання танцю, гри.
Слухання.
Викликати емоційний відгук на музику. Вчити дітей слухати веселі та спокійні пісні, п’єси; розрізняти регістри (високий-низький); розрізняти звучання різних інструментів: барабан, брязкальце, дзвіночок, сопілка; розрізняти музику за висотою та ритмом (марш-біг); розрізняти окремі твори та називати їх.
Підспівування та співи.
Розвивати вміння підспівувати закінчення музичних фраз, слів, що повторюються у піснях, у супроводі співу дорослих та інструментів; запам’ятовувати невеликі пісні. Вчити правильно вимовляти слова, співати разом з іншими дітьми.
Музично-ритмічні рухи.
Спонукати дітей передавати ритм ходьби та бігу, своєчасно змінювати рухи під час виконання танцю (гри). Формувати вміння визначати в русі різні ритми, передавати їх у зв’язку з різною музикою; дії ігрових персонажів (ведмідь, лисичка,зайчик, пташка).
Вчити в іграх, таночках ходити по одному, парами, тримаючись за руки, бігати по одному; виконувати прості танцювальні рухи: плескати в долоні, тупати ногами, кружляти, ходити, розмахуючи хустинкою, робити напівприсідання, наслідувати рухи тварин.
Вчити дітей за допомогою дорослого ходити по колу; танцювати вільно по всій кімнаті.
-Показники компетентності дитини:
• Емоційно відгукується на музику;
• Розрізняє звучання різних інструментів (брязкальце, сопілка, барабан, дзвіночок);
• Розрізняє музику за висотою, ритмом;
• Виконує невеликі за розміром пісні;
• Виконує прості танцювальні рухи: притупування, ходьба, біг, кружляння, напівприсідання, плескання в долоні, наслідує рухи тварин;
• Ходить по колу з допомогою дорослого;
• Передає ритм ходьби та бігу, змінює рухи під час виконання гри і танцю.
Музична діяльність
Молодший дошкільний вік (4-й рік життя)
-Вікові можливості дитини
На четвертому році життя у дітей спостерігається емоційний відгук на музику, чуття ритму, тембру. Дитина може адекватно сприймати художні образи твору й емоційно його переживати. Дитина сприйнятлива до музики: може зіставити тиху й голосну мелодії, впізнати знайомі пісні, п’єси. Сприймання музики в цьому віці характеризується цілісністю, і тому будь-яке відхилення від тексту (зміна ритму, тембру, ладу тощо) призводить до того, що дитина перестає впізнавати прослуханий твір. Цілісність сприймання – це позитивна якість, яка забезпечує повноцінне сприймання музичного твору, який по-іншому зрозуміти неможливо.
Дитина спроможна передати в русі ритм ходьби і бігу, проте слухова увага ще не стійка, голос починає щойно формуватися.
- Освітні завдання
• Розвивати здатність захоплюватися, емоційно переживати, радіти, слухаючи музичні твори.
• Розвивати співочі навички дітей.
• Формувати вміння виразно пластично рухатися, передаючи настрій і характер музичного образу.
• Виховувати любов до краси виконання народних обрядів; розвивати пластичність рухів у народних дійствах.
Слухання.
Виховувати у дитини позитивне емоційне переживання музики, бажання слухати й помічати зміни у її звучанні. Використовуючи звуки та музичні інструменти, підводити дітей до розуміння, що музика виражає різні настрої, почуття, зображає явища природи. Ознайомлювати з творами народної та класичної музики.
Вчити розрізняти на слух контрастну динаміку звучання (тихо-голосно), тембр музичних інструментів та музичних іграшок.
Співи.
Вчити співати протяжно, злагоджено, без напруження, починати і закінчувати спів одночасно, за жестом музичного керівника, підлаштовуючи свій голос до заданого звука дорослого. Вчити запам’ятовувати та впізнавати невеликі музичні твори різних жанрів, пісні зі словами українських композиторів, у тому числі композиторів Західного регіону.
Музично-ритмічні рухи.
Розвивати ритмічний слух; вміння рухатися ритмічно, правильно відображаючи ритм і темп музики,її початок і зміни настрою.
Вчити бігати, легко підскакувати, виконувати образні рухи (зайчик, коник, пташка тощо); виконувати рухи з атрибутами, зі зміною музики змінювати рухи: «пружинка», притупування однією та двома ногами, плескання в долоні, повертання кистями рук «веселі ручки», кружляння по одному та парами; танцювати, виконуючи названі танцювальні рухи.
Вчити драматизувати українські народні пісні, ігри, водити хороводи.
-Показники компетентності дитини:
• Під час слухання музичних творів орієнтується в характері мелодії, настрої;
• Розрізняє контрастну динаміку звучання, тембр музичних іграшок та інструментів;
• Співає нескладні пісні, володіючи навичками розподілу дихання;
• Намагається співати злагоджено, протяжно;
• Рухається правильно, відображаючи ритм і темп музики;
• Виконує рухи з атрибутами та образні рухи;
• Танцює, виконуючи образні рухи: «пружинка», притупування однією та обома ногами, плескання в долоні, кружляння по одному та парами, «веселі ручки»;
• Проявляє фантазію під час виконання танцювальних рухів;
• Бере участь у музичній грі-драматизації на тему українських народних пісень, ігор;
• Охоче водить хороводи.
Музична діяльність
Середній дошкільний вік (5-й рік життя)
-Вікові можливості дитини
На п’ятому році життя діти можуть емоційно переживати настрій, характер музичного образу. Вони точно визначають темп звучання музики (швидко, помірно, повільно), динаміку (голосно-тихо). Діти цього віку сприймають звуковисотний та ритмічний малюнок мелодії, тембр музичних інструментів; можуть інтонаційно чисто співати, ритмічно рухатися, імпровізувати рухи. Із задоволенням водять хороводи, беруть участь у музичних іграх-драматизаціях на теми українських народних пісень та ігор.
-Освітні завдання
• Розвивати здатність дітей захоплюватися красою музичних образів, настроїв, емоційно реагувати на тембр, ритм, лад музичних творів.
• Сприяти отриманню задоволення від самовираження в музиці (власна музична творчість, музикування, пластичне інтонування).
• Вчити співати природним голосом, без напруження.
• Залучати до виконання музичних рухів, передаючи конкретний характер музики, зміну її динаміки, темпу, регістрів.
• Розвивати чуття інтонаційної виразності української народної музики на прикладі українських народних пісень, народних ігор.
• Вчити грати на музичних інструментах (бубон, маракаси, трикутник тощо).
Слухання.
Виховувати здатність захоплюватися красою музики та її виражальними засобами. Вчити відчувати характер музики, впізнавати твори за мелодією, називати їх; визначати жанри (пісня, танець, марш), темп, динаміку. Ознайомлювати дітей зі звучанням однієї й тієї самої мелодії на різних інструментах, впізнавати її звучання. Розвивати вміння висловлювати свої думки про характер музики, засоби її виразності.
Співи.
Вчити співати виразно, протяжно, правильно вимовляти слова, передавати мелодію пісні; вміти прислухатися до співу дорослого та дітей, разом починати й закінчувати пісню; починати спів після музичного вступу; співати в одному темпі з інструментальним супроводом та без нього.
Музично-ритмічні рухи.
Стимулювати дітей виконувати ритмічно рухи під музику, узгоджуючи їх з темпом, динамікою, характером; своєчасно змінювати рухи в танцях, хороводах, народних іграх; рухатися під музику в помірному, швидкому та повільному темпі. Вчити розходитися з кола врозтіч та утворювати коло; виконувати нескладні таночки по одному, в парах, вивчати такі танцювальні рухи: притупування однією та двома ногами, ставити ногу на п’ятку, напівприсідання, бічний крок, кружляння в парах; водити хороводи. Продовжувати розвивати емоційну чутливість на музичний образ, виражати його основними образно-пантомімічними рухами; переносити елементи творчості у виконання музично-ритмічних рухів.
Гра на музичних інструментах.
Вчити розрізняти темброве забарвлення різних дитячих музичних інструментів, називати динамічні відтінки музичного твору; добирати з допомогою вихователя мелодії, імпровізувати різні ритмічні малюнки; на музичних інструментах виконувати задумані настрої (радісно, ласкаво, сумно, тривожно). Заохочувати до створення музичних привітань й мелодій.
-Показники компетентності дитини:
• Здатна захоплюватися красою музики та її виражальними засобами;
• Співає природним голосом, без напруження, протяжно;
• Починає і закінчує музичний твір разом з усіма дітьми;
• Співає з інструментальним супроводом і без нього;
• Вміє починати музичний твір після музичного вступу;
• Ритмічно виконує рухи під музику, узгоджує їх із динамікою, характером, темпом, своєчасно змінює рухи під час танців та хороводів;
• Виконує танці по одному та в парах, здатна імпровізувати рухи;
• Драматизує музичні твори українських народних пісень та ігор;
• Грає на музичних інструментах, добирає з допомогою вихователя мелодії, створює музичні мелодії та привітання.
МУЗИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Старший дошкільний вік (6–й рік життя)
- Вікові можливості дитини
На шостому році життя діти емоційно сприймають музичні твори, визначають їх жанри, характер, темп, настрій (радісно, сумно, тривожно).
Чистішим стає голосове інтонування мелодії, зміцнюється і подовжується дихання. Дитина частіше співає не лише у групі людей, але й сольно.
Рухи старшого дошкільника стають більш координованими, виразними, хоча вони ще недостатньо легкі. Формується дитяча рухова й інструментальна творчість.
Граючи на музичних інструментах, добирає мелодію на слух, підлаштовує до неї голос. Виступає режисером нескладної інсценівки, корегує дії однолітків, передає колорит українських народних казок та творів інших жанрів. Бере участь у музичних іграх – драматизаціях на теми українських народних казок, пісень, ігор.
- Освітні завдання
• Продовжувати розвивати потяг та інтерес до української народної та класичної музики.
• Спонукати самостійно називати характер, настрій музичного твору та засоби музичної виразності.
• Вчити диференціювати тембри скрипкових, духових , ударних інструментів симфонічного оркестру.
• Формувати основні співочі вміння.
• Удосконалювати вміння дітей виразно та ритмічно рухатися під музику відповідно до її темпу, характеру, динаміки; дотримуватися пауз.
• Активізувати дітей творчо проявляти себе в різних видах музичної діяльності (гра – драматизація, танець, музична опера, імпровізація на музичних інструментах)
Слухання.
Збагачувати дітей знаннями про українську народну музику, традиції свого народу; бажання слухати музичні твори, розрізняти її за характером, жанром, запам’ятовувати і впізнавати твір за вступом і мелодією.
Розвивати вміння самостійно називати жанр твору, характеризувати його, визначати особливості; розрізняти різні за характером музичні твори, зіставляти їх, розповідати про відмінності між ними.
Розвивати гармонічний слух: вчити відчувати відповідність (невідповідність) акомпанементу мелодії; розрізняти види музики: класика, сучасна, народна.
Співи.
Вчити співати виразно, без напруження, плавно; проспівувати слова виразно, інтонаційно чисто, закінчення фраз співати легко, не наголошуючи на них; співати в різному темпі без супроводу, під акомпанемент. Вправляти у вмінні розрізняти на слух правильний і неправильний спів; визначати звуки за висотою і тривалістю; зберігати правильну позу під час співу.
Музично – ритмічні рухи.
Вчити правильно відтворювати в рухах ритмічний малюнок танцю (гри, хороводу); рухатися відповідно до характеру музики, динаміки, зміни регістрів, темпу; бігати легко, високо піднімаючи ноги, підскакувати з ноги на ногу. Розвивати вміння виконувати ритмічні рухи різного характеру з атрибутами та без них; самостійно утворювати коло, дотримуватися певної відстані між парами, сходитися в пари та розходитися; звужувати й розширювати коло, робити викид ніг під час підскоків, рухатися парами, відходити один від одного спиною.
Заохочувати у музичних іграх діяти самостійно, передавати ігрові образи, придумувати елементи танців, творчо використовувати знайомі елементи народних і сучасних танців.
Гра на музичних інструментах.
Вчити відтворювати на музичних інструментах різні ритмічні малюнки, акценти, відчуття пауз. Стимулювати виконувати в оркестрі невеликі п’єси; імпровізувати на музичних інструментах, підбирати знайомі мелодії , створювати ритмічні п’єси.
Показники компетентності дитини:
• Розрізняє українську народну та класичну музику;
• Впізнає твір за вступом і мелодією;
• Самостійно називає жанр твору, характер, настрій та засоби музичної виразності;
• Має розвинений гармонічний слух;
• Співає інтонаційно чисто, легко закінчує фрази пісень;
• Уміє зберігати правильну позу під час співу;
• Рухається відповідно до темпу, динаміки музики;
• Відтворює ритмічний малюнок танцю (хороводу, гри);
• Разом з іншими дітьми виконує танцювальні рухи: самостійно утворює коло, звужує та розширює його, робить викид ніг під час підскоків, рухається в парі (сходяться в пари і розходяться у різні сторони);
• Вміє дотримуватися відстані між парами;
• Творчо використовує танці, пісні, придумує власні елементи танців, імпровізує на музичних інструментах;
• Виконує в оркестрі на музичних інструментах невеликі п’єси.
s.piskunn
27.08.2013, 19:12
Девочки! Кто-нибудь уже делал планы? По какой программе? Как мы теперь планируем свою работу? Кто уже знает, отзовитесь, пожалуйста. Может у кого-то есть уже хотя бы наброски, поделитесь, плиз!!!
У нашому місті одні садочки будуть планувати по програмі "Дитина", а інші - за програмою "Українське дошкілля". Я зараз працюю над плануванням за програмою "Українське дошкілля", але як його викласти - не знаю.
У нашому місті одні садочки будуть планувати по програмі "Дитина", а інші - за програмою "Українське дошкілля". Я зараз працюю над плануванням за програмою "Українське дошкілля", але як його викласти - не знаю.
Зайдите сюда http://files.mail.ru/1BAC643DB1DA499E8ED6F436FFE45C7C внизу есть слова загрузить -вот и загрузите! Потом ссылочку нужно скопировать и вставить на форуме..
Дівчатка, допоможіть знайти пісню Вередуля + . Десь чула, але не можу загадати чия це пісня. Потрібна для виходу Жаднюлі-Вередулі.
Дивинская Мила
28.08.2013, 13:59
Дівчата, допоможіть. десь загубила танок "Бугі вугі" був у такій гарній обробці, а тепер є лише такий прстий, що після того який був цей не те.
Паганини
28.08.2013, 14:18
Допоможіть знайти загадку про карлсона на українській мові.:tender::tender::tender:
Всім доброго дня! Хто як готується до навчального року? По якій програмі працюєте? Чи є в кого яке планування? Де його взяти?
загадку про карлсона на українській мові.
Хто моторчик свій заводить?
З даху в гості хто приходить?
І на свято він дібрався
Скажем дружно:
«Здрастуй, ...
(Карлсон
------
Втік із мультика дивак.
Як це трапилося, як?
Дуже просто, наче птах,
Полетів собі на дах.
(Карлсон)
Валя Муза
28.08.2013, 16:35
Допоможіть знайти загадку про карлсона на українській мові.
Ось на ходу сочинилось:
Солоденьке полюбляє,
Має друга – Малюка,
До нього в гості прилітає,
Коли той його гука.
Живе на даху вище всіх,
Коли він поруч – лине сміх.
Валя Муза
28.08.2013, 16:37
Дівчата, допоможіть. десь загубила танок "Бугі вугі" був у такій гарній обробці, а тепер є лише такий прстий, що після того який був цей не те.
Міла, загрузила папку повністю - тут вибір як в ресторані меню:taunt:Можливо, і свій варіант знайдеш:meeting:
http://files.mail.ru/A26E3853DECB4EC686DB56EECB511453
Девочки доброй ночи! У кого есть песня-танец пяточка, носочек,1,2,3.... выручайте где то была теперь не могу найти
У кого есть песня-танец пяточка, носочек,1,2,3...
нашла вот может кому нибудь пригодитсяhttp://yadi.sk/d/qvmssM_O8Rluw
девочки помогите пожалуйста составить отчет о РАБОТЕ методобъединения музруководителей и составить план на будущий учебный год
s.piskunn
29.08.2013, 18:07
Викладаю планування за програмою "Українське дошкілля", якщо вийде. http://files.mail.ru/1F4061CA1B8B423EBB71CAEA5D6971AF
s.piskunn
29.08.2013, 18:18
Alena 11 дякую за таку гарну пісню-гру!
Викладаю планування за програмою "Українське дошкілля", якщо вийде. http://files.mail.ru/1F4061CA1B8B423EBB71CAEA5D6971AF
Скажіть будь-ласка, в чому відмінність програми "Укр. дошкілля" від "Я у Світі"? - репертуар інший і все?
oksana888
29.08.2013, 20:47
Девочки, возможно у кого-то есть фонограмма "Шипшинки", может кто-то себе делал.
Ми шипшиночки малі, гарні, червоненькі,
Потанцюємо для вас у садку гарненько.
В нас шипи гостренькі, щічки червоненькі.....
Буду очень признательна за помощь
Викладаю планування за програмою "Українське дошкілля", якщо вийде. http://files.mail.ru/1F4061CA1B8B423EBB71CAEA5D6971AF
Спасибо за планирование. Единственный вопрос, почему в планирование не вписывается игра?
Девочки, наш сад в этом году переходит на программу "Дитина". Кто-нибудь писал планы по этой программе? Поделитесь,пожалуйста)))) Спасибо!!!
котстудент
30.08.2013, 20:38
Відкриваєм цього року нову групу, поділіться будь-ласка, сценарієм!!! Я знаю що у нас десь є на форумі, але де не пам'ятаю
Девочки, наш сад в этом году переходит на программу "Дитина". Кто-нибудь писал планы по этой программе? Поделитесь,пожалуйста)))) Спасибо!!!
Нам сказала методист, что планы пока будем писать как раньше до "Я у світі" до новых распоряжений сверху...
поділіться будь-ласка, сценарієм!!!Светочка,скинула в личку!
Пензева Людмила
31.08.2013, 14:43
Нам сказала методист, что планы пока будем писать как раньше до "Я у світі" до новых распоряжений сверху...
Нам методист сказала тоже, вернувшись с совещания в РОНо и сами толком не знают, что и как делать, даже с количеством занятий не могут определиться......
Наталия Михайловна
31.08.2013, 17:19
Відкриваєм цього року нову групу, поділіться будь-ласка, сценарієм!!! Я знаю що у нас десь є на форумі, але де не пам'ятаю
Светочка, мне Валюша Муза сочиняла сценарий на открытие группы, надеюсь, она не обидится.
Это Валины сценарии http://yadi.sk/d/GaNT4M7g8Xmdr, http://yadi.sk/d/6Pva9yQy8Xmh9
А это мой сценарий, на основе Валиного, по которому мы открывали группу http://yadi.sk/d/_Ti0HplX8Xmop
Девочки, поделитесь, пожалуйста песенкой Лысенк. Там такие слова "Далеко,далеко, далеко, у всій усі птахи летять, далеко, далкео, далеко та навесні повернуться назад" заранее большое спасибо!
поделитесь, пожалуйста песенкой Лысенк. Там такие слова "Далеко,далеко, далеко, у всій усі птахи летять, далеко, далкео, далеко та навесні повернуться назад"
дивіться в своїй почті-на форумі твори Лисенка на жаль не можна виставляти...
Девочки- срочно нужен Гимн Украины в хорошей записи. Пожалуйста поделитесь- спасибо
oksana888
01.09.2013, 15:40
Девочки- срочно нужен Гимн Украины в хорошей записи. Пожалуйста поделитесь- спасибо
http://muzofon.com/search/%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%B3%D0%BC%D0%BD%20%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8
http://poiskm.com/artist/55959-Gmn-Ukraini
s.piskunn
01.09.2013, 15:51
Скажіть будь-ласка, в чому відмінність програми "Укр. дошкілля" від "Я у Світі"? - репертуар інший і все?
Репертуар відрізняється і замість 7 ліній розвитку за програмою "Я у Світі" там виділено 6, немає емоційно-ціннісного.
s.piskunn
01.09.2013, 15:55
Спасибо за планирование. Единственный вопрос, почему в планирование не вписывается игра?
Планирование переделывала из "Я у Світі", выставлял кто-то из девочек, там игра не была вписана, игры вынесены отдельно.
Девочки, наш сад в этом году переходит на программу "Дитина". Кто-нибудь писал планы по этой программе?
Весь репертуар по Дитине есть в книжках Музичне джерельце,напишу скину в течении недели
Нам сказала методист, что планы пока будем писать как раньше до "Я у світі" до новых распоряжений сверх
Нам сказали писать по дитине, а Я у світі,,нам запретили вообще.... а как в пятницу собирали всех методистов, так что завтра только узнаю...
Алёнушк@
01.09.2013, 18:49
Дівчатка, дуже потрібна ваша допомога - завтра на заставку перед святом потрібна музика (коли діти будуть сходиться), може у когось якась веселенька є??? :blush2::blush2: Буду вдячна за допомогу!!!!!
Леся 1982
02.09.2013, 12:08
Девочки нужна помощь, планируеться МО на тему "гендерне виховання" и после этого нужны концертные номера и стишки вот на тему ты мальчик, а я девочка. Может кто-то проводил подскажите пожалуйста.
Девочки, а длительность музыкальных занятий по программе "Дитина" так и осталась: ясли 10-15 мин, младшая 15-20, средняя 20-25 минут, старшая 25-30 минут?
Весь репертуар по Дитине есть в книжках Музичне джерельце,напишу скину в течении недели
Нам сказали писать по дитине, а Я у світі,,нам запретили вообще.... а как в пятницу собирали всех методистов, так что завтра только узнаю...
Будем ждать... Может вам поконкретнее информацию дадут....
oksana888
02.09.2013, 14:47
Девочки нужна помощь, планируеться МО на тему "гендерне виховання" и после этого нужны концертные номера и стишки вот на тему ты мальчик, а я девочка. Может кто-то проводил подскажите пожалуйста.
Может взять танцы на "Детская дружба"(мальчик-спальчик, девочка с мизинчик), "А ты меня любишь"
Девочки, а длительность музыкальных занятий по программе "Дитина" так и осталась: ясли 10-15 мин, младшая 15-20, средняя 20-25 минут, старшая 25-30 минут?
Да
Шукаю мінус пісні "Зеленеє жито, зелене",
http://files.mail.ru/FA7543AF97894FF08F11F643CA1FB82F Мелодия не прописана, но узнаваема
Борковская Н
02.09.2013, 18:22
http://files.mail.ru/9A59E5DBAB38443C8ECE049663A4DF39 Девочки!Очень понравился танец,пожалуйста,скиньте музыку,спсибо вам заранее,к сожалению не знаю автора.
И очень нужна песня Мухоморы.Лысенко,девочки выручайте!
Powered by vBulletin® Version 4 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Перевод: zCarot