PDA

Просмотр полной версии : Швидка допомога №2 (для муз. кер.)



Страницы : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148

Лариса Левченко
14.03.2011, 19:44
Девочки, замедлите, пожалуйста, http://files.mail.ru/EKB5WT
два варианта
http://files.mail.ru/YS0L61

olga-inku
14.03.2011, 19:58
Есть неплохая песенка для малышей.Если это возможно, сделайте, пожалуйста, минусовочку! Мне это о-очень нужно!!
1.Сонце ласкаве в нашім вікні
світить яскраво нам і весні.
Нам і весні (2), світить яскраво нам і весні.
3\8.ре мажор. ре, ре фа\ля, фа\соль ми, ми\ фа\ си, си, си\ ля,фа\ соль ми,ми\ ре\си, си, си\ ля\ соль, соль, соль\фа\си, си,си\ля, фа\ соль, ми,ми\ре

Natalia08
14.03.2011, 19:59
"ПРОЩАЛЬНАЯ"Юдиновой.

http://narod.ru/disk/7524044001/%D0%9F%D0%A0%D0%BE%D1%89%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0%D1%8F.mp3.html

olga-inku
14.03.2011, 21:35
М-дааа! Спасибо конечно, но наврядли это можно оформить за одну ночь, может у кого-то есть что-то попроще?
тему можно поменять, досвід подправить.
Мета: забезпечення емоційної сфери дітей, здатності розуміти, усвідомлювати свої й чужі емоції, правильно їх виражати, повноцінно переживати; оптимізація виховного процесу; втілення особистісно-орієнтованого підходу до дитини; сприяння емоційно-ціннісному розвитку дітей.
Завдання:
Оволодіти інноваційними технологіями, що сприяють емоційно-ціннісному розвитку дітей;
Створювати атмосферу безпеки та позитивний емоційний настрій у групі однолітків;
Формувати у дітей навичок самоконтролю власного емоційного стану;
Сприяти формуванню у дітей позитивних рис характеру;
Залучати батьків та вихователів до співпраці.
Актуальність пов’язана з ідеєю та метою цього досвіду, а також прагненням поліпшити роботу з емоційно-ціннісного розвитку дітей дошкільного віку. Актуалізація цього питання зумовлена часом, оскільки нова епоха висуває підвищені вимоги до вміння людини свідомо ставитися до психічного здоров’я.
Новизна роботи полягає у розробці програми « Щаслива дитина», яка розрахована для допомоги сім’ям та вихователям. В її основі лежить ідея створення емоційної сфери, засвоєння дітьми фундаментальних емоцій.
Методологічними засадами роботи виступили положення педагогіки та психології про класифікацію емоцій (К.Ізард), вчення про емоційну сферу (С.Л. Рубінштейн), ідеї педагогіки М.Монтессорі, дослідження Шелдона й Шейли Левіс—американських фахівців в області психологічних аспектів здоров’я, законодавчі акти і концепції дошкільної освіти в Україні.
Результативність. За результатами діагностики виявлено, що діти найкраще передають свої емоції, збільшився словниковий запас, що відноситься до емоційного життя.

vitoldovna
15.03.2011, 04:08
Они сами должны сказать о себе, или их будет представлять взрослый? И о чём будет их песня?

их будет представлять взрослый-ведущий , а песенка о лете

Валя Муза
15.03.2011, 05:54
их будет представлять взрослый-ведущий , а песенка о лете

Сьогодні вітать будуть вас залюбки
З садочку (такого-то) ці малюки.
До виступу діти оці готувались –
Сподобатись вам вони дуже старались.
Тож зараз усі, друзі, маєте знати -
Пісню про літо вам будуть співати.
Аделіну й Руслана, громадо, стрічайте,
Й річ дуже важливу не забувайте:
Дорослі, долонь своїх не пошкодуйте –
Вітаючи їх від душі аплодуйте!

lerpis
15.03.2011, 06:44
Пожалуйста помогите.Нужно с минусовки (обрезать проигрыш после 1 куплета и припева и 2 куплет с припевом) Я выставила и плюс этой песни и минус. ПОМОГИТЕ ОСЕНЬ НУЖНО. СПАСИБО!!!!!!!!!!!!!flowerflowerflower
http://files.mail.ru/5OT4HZ
http://files.mail.ru/X8IX26

Лариса Левченко
15.03.2011, 12:31
По умолчанию Просьба

Пожалуйста помогите.Нужно с минусовки (обрезать проигрыш после 1 куплета и припева и 2 куплет с припевом) Я выставила и плюс этой песни и минус. ПОМОГИТЕ ОСЕНЬ НУЖНО. СПАСИБО!!!!!!!!!!!!!
http://files.mail.ru/5OT4HZ
http://files.mail.ru/X8IX26
прослушайте и скажите что поправить
http://files.mail.ru/MIXD0B

lerpis
15.03.2011, 18:08
Скачала плюс песенки, выставить не знала куда "Ням-ням-ням"
http://files.mail.ru/88NFI2

талант
15.03.2011, 18:10
ділову гру для музкерівників

у меня нет, но наши методисты проводили на педраде дилову гру, там приемы, формы, методы, методика вобщем, если бы мне пришлось такое сочинить, я бы взяла:

1. Диапазон детей по возврастным категориям
2. композиторы и их произведения, тупо слуховка, поставить и пусть говорят что звучит, произведения взять классику программную, Чайковского, Римского-корсакова...
3. ОБЯЗАТЕЛЬНО что-то придумать, чтобы определили, к какой сфере относится, к какой линии развития
4. Приемы игры на детск муз инстр.,викторина в стихах например, и пусть отгадывают, что за инструмент

Не знаю или помогла, но может вдохновила...

zironjka6791
15.03.2011, 19:43
Девочки, сказали показать ділову гру для музкерівників, вы такое имеете у себя ? Кто- нибудь такое делал? помогите..


Скачала десь на форумі...не пам'ятаю де... Надіюся, автор не образиться, якщо виставлю...

Ділова гра «Вивчаємо програму»

Мета: Узагальнити та уточнити знання педагогів про зміст розділу «Музична діяльність». Допомогти усвідомити структуру та шляхи реалізації завдань музичного розвитку.

Хід гри:
1.пропоную поділитися на дві команди за емблемами і обрати капітана команди
2. Оголошую журі
Гра проводиться за аналогією з телегрою « Я люблю Україну»

2. І тур Запитання – відповіді
Кожній команді пропоную відповісти на запитання ( правильна відповідь – 2 б., неповна – 1 б., неправильна – 0 б.)
1 запитання:
І так, обдаровані діти наділені високим творчим потенціалом і високим рівнем розвитку здібностей. Здебільшого найважливішими характеристиками обдарованих дітей вважають.
Розумово здібна дитина характеризується такими основ¬ними особливостями:
• підвищеною пізнавальною активністю;
• здатністю займатися кількома справами водночас;
• умінням одночасно стежити за двома й більше подіями;
• високою дослідницькою активністю, креативністю;
• прагненням уникати обмежень своєї діяльності іншими;
• швидкою "переробкою" інформації, високою актив¬ністю мозку;
• здатністю не помічати жаги, голоду, втоми під час за¬нурення у діяльність;
• умінням простежувати причинно-наслідкові зв'язки, робити узагальнені висновки, висувати гіпотези, буду¬вати альтернативні моделі;
• абстрактним мисленням, здатністю класифікувати, ка¬тегоризувати інформацію й досвід;
• широким використанням знань;
• схильністю до колекціонування, систематизації, впорядкування, реорганізації;
• хорошою пам'яттю;
• раннім мовленням, значним словниковим запасом, вживанням складних синтаксичних конструкцій, сло¬вотворчістю; інтересом до словників, довідників, енциклопедій;
• сформованими інтересами;
• широким простором "Я";
• схильністю до виконання складних завдань, які не гарантують успіху й потребують певного ризику;
• природною, невимушеною поведінкою в ситуації не¬визначеності, дефіциту інформації;
• наполегливістю в досягненні результатів у сфері своїх інтересів;
• почуттям гумору.

2 запитання : У вихованні обдарованих дітей надзвичайно важлива роль належить педагогам, які повинні створити умови для їхнього гармонійного розвитку: атмосферу любові, довіри, уваги до потреб та інтересів. За словами американського психолога Наталі Роджерс, творчість дитини стимулюють психологічна безпека, безоцінне прийняття її особистості, атмосфера відкритості, дозволеності, надання їй права на свободу і самостійність.

Педагог, який працює з інтелектуально обдарованою ди¬тиною, має характеризуватися такими важливими якостями:
• доброзичливістю, людяністю, чуйністю;
• неупередженістю, об'єктивним баченням подій;
• творчим, нетрадиційним, особистим світоглядом;
• знанням обдарованої дитини, потреб та інтересів;
• реалістичною та позитивною "Я"- концепцією;
• розвиненим інтелектом та широкими інтересами;
• емоційною стабільністю, врівноваженістю;
• гнучкістю, динамічністю поведінки, здатністю пере¬глядати свої погляди, постійно самовдосконалюватися;
• схильністю до конструктивної поведінки, прийняття доцільних рішень, здорового глузду;
• почуттям гумору (без сарказму);
• жвавим та активним характером, енергійністю;
• здатністю ставитися до дитини не лише як до носія обдарованості, а як до особистості з її сильними та слабкими сторонами;
• мати досвід взаємодії з обдарованими дітьми дошкіль¬ного віку.


3 запитання:
Обдарованість дитини іноді важко відрізнити від навченості. Слід розрізняти також обдарованість і прискорення темпів розвитку дитини, яке може виявитися тимчасовим. Тому в дошкільному дитинстві складно спрогнозувати талановитість, оскільки ознаки обдарованості можуть насправді бути ознаками швидкого темпу розвитку дитини. Тож визначіть ознаки обдарованості:
Раннє дитинство (1-3 роки)
Невгамовна допитливість, нескінченні запитання, уміння стежити за декількома подіями одночасно, великий словниковий запас, захопленість словесними «розфарбовуваннями», розвинене мовлення, уживання склад¬них слів та речень. Підвищена концентрація уваги на чомусь одному, завзятість в досягненні результату в сфері, яка викликає зацікавленість, здібності до малювання, музики, лічби, нетерплячість і поривчастість, винахідливість та багата фантазія.
4 запитання:
Дошкільний період (4—7років)
Чудова пам'ять, інтуїтивні скачки (перескакування через «поверхи»), яскрава уява, нечіткість в розмежуванні реальності і фантазії, перебіль¬шені страхи, егоцентризм, дрібна моторна координація, потяг до товари¬ства старших дітей та дорослих. Добра, відкрита, тямуща дитина; чудово володіє мистецтвом мовленнєвої комунікації; величезна допитливість, винаходження власних слів, схильність до активного дослідження навко¬лишнього середовища; гостре реагування на несправедливість.
5 запитання:
У дошкільному віці виявляється спеціальна обдарованість, ознаками якої є особливі здібності до певного виду діяльності. Як правило, їх класифікують на групи:
— математичні здібності (здатність до сприймання, осмислення та зберігання математичної інформації, математична спрямованість розуму — інтерес до чисел і дій з ними, прагнення до математичного пошуку);
— конструктивно-технічні здібності (технічне мислення, яскрава просторова уява, зацікавленість приладами і конструкціями, прагнення їх удосконалювати і створювати нові);
— загальні художні здібності (здатність до різних видів художньо-творчої діяльності: художнє бачення світу, оригінальність сприймання, підвищений інтерес до художньої діяльності, естетична позиція);
— музичні здібності (музично-ритмічне чуття, музична пам'ять, здатність сприймати музику як форму вираження змісту);
— літературні здібності (образність і виразність мовлення, інтерес до художнього вираження думки, емоційність, творча уява, здатність до мовного вираження душевного стану людини);
— здібності до зображувальної діяльності (здатність правильно оцінити форми, пропорції, положення предметів у просторі, світлотіньова чутливість, здатність відчувати і передавати виражальну функцію кольору, розвинута образна уява і пам'ять).

6 запитання:
Американські психологи (Іллінойський університет) під керівництвом М. Карне визначили різновиди обдарованості:
1. Інтелектуальна обдарованість. Виявляється у допитливості, спостережливості, точному мисленні, винятковій пам'яті, потязі до нового, глибині занурення у справу.
2. Обдарованість у сфері академічних досягнень. У читанні: надає йому перевагу серед інших видів діяльності; швидко і надовго запам'ятовує прочитане; володіє великим словниковим запасом; використовує складні синтаксичні конструкції; цікавиться написанням букв і слів. У математиці: виявляє інтерес до лічби, вимірювання, зважування, упорядкування предметів; запам'ятовує математичні знаки, цифри, символи; легко виконує арифметичні дії; застосовує математичні вміння і терміни до ситуацій, що не стосуються безпосередньо математики. У природничих науках: виявляє інтерес до навколишнього; цікавиться походженням та призначенням предметів і явищ, їх класифікацією; уважна до явищ природи, їх причин і наслідків, намагається експериментувати.
3. Творча обдарованість. Дитина допитлива, самостійна, незалежна у міркуваннях; виявляє здатність глибоко занурюватись у справу, що її цікавить, та домагатися значної продуктивності діяльності; у заняттях та іграх схильна до точності дій, завершеності; легко змінює способи поведінки і діяльності в обставинах, що змінюються.
4. Обдарованість у сфері спілкування. Виявляє лідерські нахили, здатність до гнучкого спілкування, впевненість у собі серед знайомих і незнайомих людей; ініціативна, бере на себе відповідальність за інших.
ІІ тур
Тлумачення термінів
1. Геніальність 2.Креативність 3.Здібності 4. Талант 5. Фантазія 6. Творча уява
Геніальність (лат. £епіш — дух) — вищий рівень розвитку здібностей — як загальних (інтелектуальних), так і спеціальних. Про наявність геніаль¬ності можна говорити лише у випадку досягнення особистістю таких результатів творчої діяльності, що складають епоху в житті суспільства, у розвитку культури.
Креативність (англ. сгеаііуііу) — рівень творчої обдарованості, здатності до творчості, що складає відносно стійку характеристику особистості. Спочатку креативність розглядалася як функція інтелекту і рівень розвитку інтелекту ототожнюється з рівнем креативності. Згодом з'ясувалося, що рівень інтелекту, що фіксується традиційними тестами, корелює з креатив-ністю лише у визначених межах.
Уява творча — вид уяви, що передбачає створення оригінального про¬дукту. При цьому образи створюються без урахування готового опису чи умовного зображення. Творча уява є складною діяльністю, що залежить від цілої низки різноманітних факторів. У кожен період дитячого розвитку творча уява працює особливим чином і відповідає рівню розвитку дитини, її досвіду.
Фантазія — вид творчої уяви, у якій бажане майбутнє безпосередньо не пов'язується із сьогоденням. У фантазіях створюються об'єкти і явища, що не існують у природі. До фантастичних образів відносять казково-фантас¬тичні та науково-фантастичні.
Талант (від грець, шіапіоп — спочатку вага, міра, потім у переносно¬му значенні — рівень здібностей) — високий рівень розвитку здібностей, насамперед спеціальних. Про наявність таланту варто робити висновки за результатами діяльності людини, що повинні відрізнятися принциповою новизною, оригінальністю підходу. Таланти людини, зумовлені вираженою потребою у творчості, завжди відображають визначені суспільні запити. З огляду на це, величезну роль у розвитку таланту людини відіграє світо¬гляд, її суспільна позиція.
Здібності — індивідуально-психологічні особливості індивіда, які є умовою успішного виконання тієї чи іншої продуктивної діяльності. Здібність проявляється в процесі оволодіння діяльністю, утому, наскільки індивід за інших умов швидко і грунтовно, легко і міцно освоює способи її організації і здійснення. Вони тісно пов'язані із загальною спрямованістю особистості, з тим, наскільки стійкі схильності людини до тієї чи іншої діяльності. В основі однакових досягнень під Час виконання —якої-небудь діяльності можуть лежати різні здібності, у той час, як одна й та сама здат¬ність може бути умовою успішності особистості в різних видах діяльності.


ІІІ тур
Вірю – не вірю
1 запитання: На другому році життя дитина уважно слухає фортепіанну музику 15 – 20 с. (так)
2 запитання: На другому році життя дитина самостійно відтворює елементарні танцювальні рухи (так)
3 запитання: Діти молодшого віку диференціюють різні жанри музичного мистецтва – інструментальну і вокальну музику, марш, пісню, танець. (ні)
4 запитання: У дітей молодшого віку ще не сформована здатність інтонувати мелодію голосом (так)
5 запитання: Дитина 6 року життя має різнобічний досвід музичної виразності руху: чує і може передати рухами в музиці не лише її загальний на¬стрій, а й темп, динаміку, яскравий ритмічний малюнок, фор¬му (так)
6 запитання: Основний вид музичної творчості дошкільника 6 -7 років – імпровізація. (так)


4 тур Вгадай мелодію
1. Марш дерев’яних солдатиків
2. Шостакович «Вальс шутка»
3. Моцарт «Маленька серенада»
4. Бах «Шутка»
5. Сміливий вершник.
6. Старовинна французька пісня

5 тур
Відгадування слів за допомогою підказки
1 команда:
К. Орф, Гопак, Металофон, басовий ключ,оркестр,імпровізація, IQ, Чайковський, дидактична гра,музикування

2 команда:
емоції, маракас, А. Шевчук, театралізація, лідер, нота, Вальс, Балет, креативний, Гріг

СИПСИК
16.03.2011, 09:25
Здравствуйте всем!
Помогите, пожалуйста, перевести песню на украинский язык.
«Устала». Сл. и муз. Анны Петряшевой
1. Слышу я упреки с ночи до утра:
«Выучи уроки! Спать уже пора!»
Вновь играю гаммы: скучно, просто жуть!
И твержу упрямо: «Дайте отдохнуть!!!!»


Валюша, вот что получилось:

1. Докори я чую з ранку до темна
Вивчи вже уроки! Спати вже пора!
Знову грати гами, нудно так їх вчить
І кажу вам прямо: Дайте відпочить!

Приспів: А я стомилась, мені не просто!
Я цілий божий день в полоні у дорослих.
Не докоряйте, до чого спори?
Я подорослішаю дуже-дуже скоро!

2. Як же помінявся світ навколо нас
Спокою немає дітям увесь час
Мрію я, щоб жили діти без турбот,
Щоб вони не знали будь-яких клопот.

Приспів: А я стомилась, мені не просто!
Я цілий божий день в полоні у дорослих.
Не докоряйте, до чого спори?
Я подорослішаю дуже-дуже скоро!

3. Не цікаво жити як не знаєш справ
Рацію я маю, хто б що не казав
Щоб життя веселим радісним було
Я не хочу це повторювати знов

Приспів: А я стомилась, мені не просто!
Я цілий божий день в полоні у дорослих.
Не докоряйте, до чого спори?
Я подорослішаю дуже-дуже скоро!

котстудент
16.03.2011, 09:34
Стрелой промчится лето
И школа ждет ребят.
И за забором где –то
Мелькнет родной наш сад!
Пускай мы расстаемся,
Здесь не забудут нас.
На память остается
Прощальный этот вальс.
Прощальный, прощальный,
Прощальный этот вальс.


Пожалуйста, вот ссылочка:
http://files.mail.ru/MITUDN

Мій переклад, може хтось підредагує, буду рада.

Як швидко пройде літо
І школа нас чека
Як підросли ми діти
З дитячого садка!
Нехай ми розстаємось
Тут не забудуть нас
На пам`ять подаруєм
Прощальний перший вальс.
Прощальний, прощальний
Прощальний гарний вальс.

Подякувати хочем
Усім, усім, усім.
Бо ми росли в садочку,
Що був як рідний дім
Матусі й вихователі
Погляньте вже нас
Які дорослі діти
Танцюють перший вальс
Прощальний, прощальний
Прощальний гарний вальс.

повтор 1 куп

zironjka6791
16.03.2011, 15:52
Девочки, очень нужна песня про семью. Заранее спасибо.

Тримайте... " Батьки мої" http://files.mail.ru/QZOSQ1
а ще така " Моя сім'я" http://files.mail.ru/ADJTI9

оксана_п
16.03.2011, 17:26
Девочки, очень нужна песня про семью. Заранее спасибо.
Вот ещё 2 песни: http://files.mail.ru/RS2WCT

талант
16.03.2011, 17:44
Девочки!!!Нужна песенка Дюдюки из мультика " Про дороге с облаками"Заранее спасибо!!!
http://narod.ru/disk/7665005001/%D0%9F%D0%B5%D1%81%D0%BD%D1%8F_%D0%B4%D1%8E%D0%B4%D1%8E%D0%BA%D0%B8...mp3.html

Лариса Левченко
16.03.2011, 18:43
Большая просьба!!!Мне нужна песня + и - "Три желанья"У кого есть-выставите, пожалуйста!!! На выпускной!
Комплект
http://files.mail.ru/WWR15Z

marishka_vas
16.03.2011, 18:47
Большая просьба!!!Мне нужна песня + и - "Три желанья"У кого есть-выставите, пожалуйста!!! На выпускной!

Держите песенку про Три желания, спасибо добрым людям, выставившим ее ранее.
Теперь я Вам могу помочь.
http://files.mail.ru/60SYNM

котстудент
16.03.2011, 18:51
Девочки, у кого-то были саунд треки к мультф "Маша и медведь" Спасибо заранее!

Плюси і мінуси
http://narod.ru/disk/27370940000/Маша%20и%20медведь.Дискотека%20с%20Машей%20(2010%2CMP3).rar.html

VasilisaTZ
16.03.2011, 19:28
Аналіз навчально – виховної роботи з розділу «Музично – естетичне виховання дошкільників»
за 2009 – 2010 н.р.

Музичне виховання дітей дошкільного віку в ДНЗ ___у 2009 – 2010 н.р. здійснювалося відповідно до нормативних документів, Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Конституції України державної програми виховання і навчання дітей «Дитина», БП розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» та методикою з музичного виховання Н.Ветлугіної.
Музична діяльність в ДНЗ передбачає певну регулярність, часові межі, послідовність, зорієнтована на реальну життєві ситуацію, емоційний та фізичний стан дитини.

Діяльність керівника музичного спрямована на:

здійснення музичної освіти та естетичного виховання відповідно до програми;
сприяння формуванню у дітей інтересу і любові до музики, співів, виявлення музичних задатків, обдарованості дітей;
збагачення дітей музичними враженнями;
розвиток їхніх музичних та творчих здібностей;
виявлення талантів у різних видах музичної діяльності;
формування у дітей загальної художньої, музичної та естетичної культури.

З метою ефективного вирішення завдання розвитку творчих здібностей дітей засобами музично – естетичного розвитку та досягнення стабільних результатів у навчанні та вихованні дітей, у навчальний процес впроваджено принципи особистісно – орієнтованого підходу до музичного виховання малюків, інноваційні технології, перспективний досвід педагогів – новаторів ( систему ритмічних рухів К. Орфа, розвитку дошкільнят в музично – руховій діяльності Шевчук А.С., програму музичного виховання дошкільників засобами українського фольклору Науменко Т.І. та С. Садовенко)

Результативність роботи керівника музичного у вирішенні поставлених завдань визначається активною участю педагога у знаходженні шляхів підвищення рівня організації освітнього процесу, а також активною участю у методичній роботі міста.
Керуючись основними положеннями нормативних документів про освіту, виконуючи завдання Базового компонента дошкільної освіти в Україні, державної програми виховання і навчання дітей «Дитина», БП «Я у Світі» та методикою з музичного виховання Н.Ветлугіної, було проведено діагностичне обстеження рівня засвоєння знань дітьми ДНЗ з розділу «Музичне виховання».

У 2009 – 2010 н.р. було обстежено дітей:
Середнього віку – 20
Старшого віку - 26

Результати обстеження засвоєння дітьми програмових вимог з музичного розвитку засвідчили, що 95% вихованців ДНЗ засвоїли програмові вимоги, 5% дітей засвоїли частково. Цей показник пояснюється частими хворобами , приходом деяких дітей до дитячого садка у середині або в кінці навчального року.
Моніторинг рівня засвоєння знань дітьми старшої групи з розділу
«Музичне виховання» у 2009 – 2010 н.р



Слухання 72% 80%
Співи 70% 95%
Музично – ритмічні рухи 85% 95%
Гра на ДМІ 65% 75%

Моніторинг рівня засвоєння знань дітьми середньої групи з розділу
«Музичне виховання» у 2009 – 2010 н.р

Слухання 60% 80%
Співи 70% 95%
Музично – ритмічні рухи 65% 80%
Гра на ДМІ 50% 65%

Обстеження загального рівня розвитку вихованців дошкільного закладу свідчить про те, що завдання, які висунуті державною програмою та нормативними документами виконані оптимально.
Результати обстеження показали чітку позитивну динаміку розвитку дітей за розділами програми «Слухання музики»,
«Співи», «Музично – ритмічні рухи», «Гра на музичних інструментах».
В результаті проведеної роботи обстеження знань дітей показало тенденцію зростання високого рівня знань дітей в травні75% в порівнянні з вереснем – 25%.
Таким чином, обстеження загального рівня музичного розвитку вихованців ДНЗ, за минулий навчальний рік показали, що обрані форми та методи навчально-виховної, методичної роботи ефективно вплинули на результативність роботи керівника музичного _________.

Орієнтуючись на особистість дитини Тетяна Василівна сприяє виявленню її індивідуальних особливостей під час музичних занять та занять вокально – хореографічного гуртка «Дзвіночок». Керівник музичний працює над впровадженням українського народного фольклору у роботу з дошкільниками та узагальнила досвід «Український дитячий фольклор як засіб культурно – національного виховання». На основі власного досвіду педагог удосконалює, моделює чинні рекомендації відповідно до потреби вирішення нових завдань. Для неї характерним є активний пошук нових ідей, творче планування системи роботи з дітьми. Тетяна Василівна є керівником семінарів музичних керівників міста; надає практичну допомогу спеціалістам інших навчальних закладів в освоєнні досвіду провідних педагогів, консультує вихователів та батьків з питань музичної та естетичної культури. Розробила перспективне планування з розділу «музичний розвиток» за Базовою програмою «Я у Світі» та презентувала його на засіданні «Круглого столу . Підготувала матеріали для участі у конкурсі кращих відеоматеріалів освітян регіону та посіла ІІІ призове місце. Педагогічна і духовна культура, принциповість, уміння глибоко аналізувати власну діяльність – головні складові стилю роботи Тетяни Василівни. Особистим прикладом утверджує повагу до принципів загальнолюдської моралі. Володіє державною мовою відповідно до Закону «Про мови в Українській РСР», цілеспрямовано працює над її ствердженням у суспільстві

VasilisaTZ
16.03.2011, 19:31
Самоаналіз до протоколу № 1 з розділу
«Музичне виховання»
Музичне виховання у дошкільному навчальному закладі № ___ здійснюється відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Базового компоненту дошкільної освіти в Україні (сфери «Культура», субсфери «Світ мистецтва»), програми «Дитина», та за методикою музичного виховання у дитячому садку Н.А. Ветлугіної.
В закладі створено умови для проведення музично - естетичного виховання - естетично оформлена музична зала.
Заклад забезпечений:
 технічними засобами навчання - фортепіано, баян, акордеон, музичний центр;
 дитячими музичними інструментами;
 атрибутами до таночків та ігор;
 дитячими та дорослими театральними костюмами;
 навчально - наочними посібниками (відповідно до типового переліку обов’язкового обладнання;
 музично – дидактичними іграми для музичного розвитку дітей .
У всіх групах створено належні умови для організації самостійної музичної діяльності - створені музичні куточки, є в наявності дитячі музичні інструменти, музичні іграшки промислового виробництва та виготовлені власноруч, проговачі. Музичним керівником виготовлені музично-дидактичні ігри на розвиток звуковисотного слуху, тембрового та ладового відчуття.
Завідуючою та методистом контролюється організація музично – естетичного виховання в закладі. Вивчались наступні питання:
• Гра на дитячих музичних інструментах ( 2005 – 2006 н.р.)
• Розвиток творчих здібностей різними видами музичної діяльності(2006- 2007 н.р)
• Роль музично – дидактичних ігор у розвитку музичних здібностей дошкільників (2007 – 2008 н.р.)
• Розвиток емоційної сфери дитини засобами музичного виховання (2008–2009 н.р)
• Взаємозв’язок роботи вихователів і музичного керівника (2008 – 2009 н.р.)
Відповідно до річного плану роботи закладу з розділу «музичне виховання» передбачені
заходи направлені на урізноманітнення форм роботи:
 Консультації та лекції для батьків («Голос дитини – природній інструмент», «Співайте дітям колискові», «Невичерпані скарби українського народу» тощо)
 Презентації – виставки музично – дидактичних посібників
 Семінари – практикуми (виступ музичного керівника з теми «Роль гурткової роботи в розвитку психічних процесів дошкільників») (листопад,2008р.)
 Методична панорама (приділялась увага темі «Вплив музики на морально – естетичне виховання дітей «) (січень, 2009р.)
 Колективні перегляди:
- «Сьогодні іменини у тітки Капустини» (жовтень,2006р.)
- «Народження весни» музична феєрія (лютий, 2007р.)
- Музичні казки: «Вовк і семеро козенят» та «Як курчатко маму шукало» (березень,2008р.)
- «Калинова пісня» тематична розвага (листопад, 2008р.)
Музичне виховання спрямовано на ознайомлення дітей з різноманітними музичними творами, формування у них оціночного ставлення до цих творів, формування у малюків певних знань, умінь та навичок із слуханням музики, співів, музично-ритмічних рухів, гри на музичних інструментах; виховання у дітей любові до музики.
В ДНЗ № 16 музичне виховання здійснюється музичним керівником___________, яка має вищу освіту, стаж роботи 15 років. З 2007р – керівник методичних об’єднань музичних керівників. Тетяна Василівна є постійним учасником загальноміських святкових заходів, у 2007р приймала участь у міському конкурсі музичних керівників де зайняла І місце. Музичним керівником напрацьована система роботи на тему «Виховання патріотизму у дошкільників засобами українського фольклору» до узагальнення.
Планування роботи музичного виховання ведеться згідно з Інструкцією про ділову документацію в дошкільних навчальних закладах, затвердженою наказом Міністерства освіти України від 30.01.1998 р. за № 32, та інструктивно-методичним листом «Про планування освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах» затвердженого наказом МОН України від 01.10.2002 р. за № 1/9 - 434.

Музичний керівник при організації музичних занять, свят та розваг дотримується вимог методики, ефективно застосовує ігрові методи та прийоми, створює емоційний комфорт, що сприяє формуванню інтересу малюків до музичних занять.
Зеніч Т.В. планує музичне оформлення ранкової гімнастики та фізкультурних занять і розваг, музичні заняття, свята та розваги, гурткову роботу. Тетяна Василівна очолює вокальний гурток «Дзвіночок».
Мета вокального гуртка:
 розвивати музичні здібності, музичний слух, пам’ять і відчуття ритму;
 навчити чисто інтонувати, співати без напруги;
 розвивати співочі навички;
 розширювати діапазон;
 сформувати життєву мистецьку активність.
Вихованці вокального гуртка приймають участь як в загально садових заходах так і в міських ( на конкурсі «Ранкова зірка» солісти гуртка посіли І місце).
Плани проведення масових заходів погоджуються з методистом та затверджуються керівником. Вони охоплюють як традиційні державні свята, так і свята народно обрядового циклу, загально-садові дитячі розваги. Достатня увага приділяється драматизації казок.
До участі в освітньому процесі дошкільного закладу в підготовці та проведенні свят залучаються батьки, вони виступають костюмерами, декораторами і приймають безпосередню участь у святах та розвагах. Музичним керівником проводяться консультації для батьків, виступи на батьківських зборах, готуються листи – інформації, анкетування.
Прослідковується взаємодія та узгодженість діяльності музичних керівників і вихователів. Наслідком цього є знання дітей:
 малюки 1-х молодших емоційно відгукуються на музику, впізнають звучання музичних іграшок контрастних за висотою і тембром, беруть активну участь у музичному занятті, розуміють про що співається в пісні, уміють співати разом з дорослими невеличкі пісні, виконують невеличкі таночки за показом дорослого;
 діти 2-ї молодшої групи вміють емоційно сприймати твори різного характеру, співають в діапазоні ре-ля1 витримуючи задану тривалість з музичним супроводом та без нього, реагують рухами на зміни в темпі музики, виконують різні рухи з предметами в парах і самостійно;
 вихованці середніх груп розрізняють твори за темпом та динамікою звучання,
розрізняють звучання близьких за тембром музичних інструментів, впізнають знайомі музичні твори, співають у діапазоні ре – сі з музичним супроводом та без нього, уміють брати дихання між короткими музичними фразами, творчо відображають рухами своє розуміння музичного твору та образів в таночках та іграх, володіють елементарними навичками гри на ДМІ;
 дошкільнята старших груп розрізняють музичні жанри, мають елементарні поняття про структуру муз. твору та засоби музичної виразності, називають твір та авторів,
впізнають твір за вступом, знають структуру та будову пісні, співають пісні із заспівувачем передаючи голосом характер музики, вміють ритмічно рухатися, знають основні жанри танцювального мистецтва, чітко дотримуються правил у проведенні гри, уміють виконувати невеличкі музичні твори на ДМІ.
Поряд з позитивним існують і проблеми:
• недостатнє забезпечення закладу дитячими музичними інструментами відповідно типового переліку обов’язкового обладнання навчально – наочних посібників та іграшок в дошкільних навчальних закладах освіти.

Лариса812
16.03.2011, 20:53
[QUOTE=elenamorozova200928;3992449]Девочки!У кого есть красивые песенки на выпуск

06 Наш любиый детский сад.mp3 (http://narod.ru/disk/7486027001/06%20%D0%9D%D0%B0%D1%88%20%D0%BB%D1%8E%D0%B1%D0%B8%D1%8B%D0%B9%20%D0%B4%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9%20%D1%81%D0%B0%D0%B4.mp3.html)

Лариса812
17.03.2011, 06:39
Девочки!У кого есть красивые песенки на выпуск на украинском языке-поделитесь ,пожалуйста!!!Буду очень благодарна!

Ми уже не малюки +.mp3 (http://narod.ru/disk/7691289001/%D0%9C%D0%B8%20%D1%83%D0%B6%D0%B5%20%D0%BD%D0%B5%20%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%BA%D0%B8%20%2B.mp3.html)
Ми уже не малюки(мінус).mp3 (http://narod.ru/disk/7691339001/%D0%9C%D0%B8%20%D1%83%D0%B6%D0%B5%20%D0%BD%D0%B5%20%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%BA%D0%B8(%D0%BC%D1%96%D0%BD%D1%83%D1%81).mp3.html)

котстудент
17.03.2011, 14:11
Шукаю плюс

Прощальный вальс
Стрелой промчится лето
И школа ждет ребят.
И за забором где –то
Мелькнет родной наш сад!
Пускай мы расстаемся,
Здесь не забудут нас.
На память остается
Прощальный этот вальс.
Прощальный, прощальный,
Прощальный этот вальс.

Лариса812
17.03.2011, 15:11
девочки помогите......нужна песенка на 1 квытня на укр языке помогите......................

Можно сделать с инсценировкой Грицю, Грицю до роботи.mp3 (http://narod.ru/disk/7724199001/%D0%93%D1%80%D0%B8%D1%86%D1%8E%2C%20%D0%93%D1%80%D0%B8%D1%86%D1%8E%20%D0%B4%D0%BE%20%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8.mp3.html)

гномик
17.03.2011, 18:04
Девочки, объясните, как нужно вести документацию по индивидуальной работе.
Вот посмотрите, пожалуйста, девочки выкладывали на форуме (я думаю, они не обидятся), может вам это поможет...http://files.mail.ru/085L8S

Наталия Михайловна
17.03.2011, 18:15
Девочки, поделитесь, пожалуйста песенкой "До свидания ясельки" или "Спасибо ясельки" (очень нужно для выпуска) СПАСИБО ВСЕМ, КТО ОТКЛИКНЕТСЯ!

Здесь ноты песенки "Спасибо, ясельки" -- Спасибо ясельки.rar (http://narod.ru/disk/7735620001/%D0%A1%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%B1%D0%BE%20%D1%8F%D1%81%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D0%B8.rar.html)

tigricadn
17.03.2011, 19:51
Девочки! хорошая песенка "Весняні котики" Ольги Янушкевич http://narod.ru/disk/7744425001/01%20%D0%94%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D0%BA%D0%B0%201.mp3.html, есть и минус.

Лариса812
18.03.2011, 10:27
Девочки, мне очень нужны красивые 2 стихотворения четверостишья на начало концерта и на окончание о весне на украинском. Этот концерт я провожу на второй своей работе в музыкальной школе( поэтому там как-то должно в стихах быть и о вене и о музыке) СПАСИБО!!!!!!!!!!!!!!!!

Весна-красуня до нас прийшла,
Світло сонячне принесла
І веселощі, й гуляння,
І на краще сподівання!

Бажаємо сто років жити
Без горя , сліз і без журби!
Хай з вами будуть щастя і здоров я
На довгі роки, назавжди.

Лариса812
18.03.2011, 12:03
Дівчатка ! Допоможіть , будь ласка, знайти "Розвиток музично - творчих здібностей ".:019:

www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pspl/2010_7/672-683.pdf
Может это подойдет.

Марина Н.
18.03.2011, 12:50
[QUOTE=Полечка;3992412]Дівчатка ! Допоможіть , будь ласка ! Треба "Розвиток музично - творчих здібностей ".

Посмотрите реферат на эту тему
http://files.mail.ru/HAFRTH

Валя Муза
18.03.2011, 14:01
Девочки, мне очень нужны красивые 2 стихотворения четверостишья на начало концерта и на окончание о весне на украинском. Этот концерт я провожу на второй своей работе в музыкальной школе( поэтому там как-то должно в стихах быть и о вене и о музыке) СПАСИБО!!!!!!!!!!!!!!!!
Надеюсь, что я правильно поняла Ваш замысел?

НА ПОЧАТОК КОНЦЕРТУ:
Захочеш як настрій собі ти підняти –
Треба у Вену мерщій вирушати.
Мелодія вальсу в душі відгукнеться –
І нібито краще на світі живеться,
Чарівний світ звуків коли огортає –
Здається, що кращого в світі немає.
Тим паче - надворі весна як буяє,
«Скоріше у гості!» - немов закликає.
Тож в казку із звуків весняних рушаймо
Програму концертну розпочинаймо!
НА ЗАКІНЧЕННЯ КОНЦЕРТУ:
Дякуєм всіх, хто всі справи лишив
Зустрітися з музикою поспішив.
Вона як весна настрій всім піднімає,
Любов до прекрасного в душі вселяє.
Тож саме вона усіх нині зібрала
Й приємні хвилини подарувала.
Весняну цю казку в душі зберігайте
Й наступної зустрічі з нею чекайте.

Лариса812
18.03.2011, 14:07
Девочки, помогите пожайлуста, есть ли у кого сборник песенок на украинском языке к выпуску. Пожалуйста, заранее огромное спасибо. В ответ выкладываю выпускной, прошёл очень замечательно попробую с фото в темке сценарии

Ми уже не малюки +.mp3 (http://narod.ru/disk/7691289001/%D0%9C%D0%B8%20%D1%83%D0%B6%D0%B5%20%D0%BD%D0%B5%20%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%BA%D0%B8%20%2B.mp3.html)
Ми уже не малюки(мінус).mp3 (http://narod.ru/disk/7691339001/%D0%9C%D0%B8%20%D1%83%D0%B6%D0%B5%20%D0%BD%D0%B5%20%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%BA%D0%B8(%D0%BC%D1%96%D0%BD%D1%83%D1%81).mp3.html)
Наші вихователі (мінус).mp3 (http://narod.ru/disk/7795494001/%D0%9D%D0%B0%D1%88%D1%96%20%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%96%20(%D0%BC%D1%96%D0%BD%D1%83%D1%81).mp3.html)
Наші вихователі (плюс).mp3 (http://narod.ru/disk/7795576001/%D0%9D%D0%B0%D1%88%D1%96%20%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%96%20(%D0%BF%D0%BB%D1%8E%D1%81).mp3.html)

Лариса812
18.03.2011, 14:08
Здравствуйте, дорогие творческие феи, огромное просьба, зная ваш опыт работы, накопленный материал, хочу попросить вас о помощи. Мне через неделю, на семинаре надо показать танец с рушниками. если не сложно помогите пожалуйста с музыкальным материалом.

01.Рушничок.mp3 (http://narod.ru/disk/7795710001/01.%D0%A0%D1%83%D1%88%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%BE%D0%BA.mp3.html)

Дивинская Мила
18.03.2011, 14:11
танец с рушниками. если не сложно помогите пожалуйста
02 - Рушничок.mp3 (http://narod.ru/disk/7795626001/02%20-%20%D0%A0%D1%83%D1%88%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%BE%D0%BA.mp3.html)
Alina Grosu - Rushnychok.mp3 (http://narod.ru/disk/7795774001/Alina%20Grosu%20-%20Rushnychok.mp3.html)
рушники мої+.mp3 (http://narod.ru/disk/7795911001/%D1%80%D1%83%D1%88%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8%20%D0%BC%D0%BE%D1%97%2B.mp3.html)
рушники+.mp3 (http://narod.ru/disk/7795969001/%D1%80%D1%83%D1%88%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8%2B.mp3.html)

zironjka6791
18.03.2011, 16:40
Девочки, у кого есть песня "Барви рідної землі", попоросила коллега из музшколы. Минус и плюс.

Тримайте...http://files.mail.ru/GU4R0A

котстудент
18.03.2011, 16:50
на семинаре надо показать танец с рушниками.

Повалій "Два кольори" у мене на випуску батьки під цю пісню просто ридають
http://narod.ru/disk/7809454001/%D0%A2%D0%B0%D1%97%D1%81%D1%96%D1%8F%2B%D0%9F%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B9%2B-%2B%D0%94%D0%B2%D0%B0%2B%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D1%80%D0%B8.mp3.html

Паганини
18.03.2011, 17:09
Шукаю пісні Лесі Горової
Попробуйте скачати з цьго сайту http://www.ex.ua/get/4651145

Лариса812
18.03.2011, 20:58
Anathema Светлана выставляю минус
05 Наш любимый детский сад -.mp3 (http://narod.ru/disk/7833634001/05%20%D0%9D%D0%B0%D1%88%20%D0%BB%D1%8E%D0%B1%D0%B8%D0%BC%D1%8B%D0%B9%20%D0%B4%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9%20%D1%81%D0%B0%D0%B4%20-.mp3.html)

Валя Муза
19.03.2011, 07:10
http://files.mail.ru/X0Q99G

Пісня «Прощавай, садок дитячий» можливо й не нова, але свого часу журнал «Дошкільне виховання» пропонував для неї лише один куплет та приспів. Мені до рук потрапила мінусовка розрахована на три куплети пісні. Це дало можливість зробити добавку, яку я виставляю на ваш суд. На приспів мої дітки завжди піднімають праву ручку і махають нею «прощавай». Це виглядає дуже зворушливо.
1. У садочку день прощальний
І сумний і незвичайний
Дітвора до школи йде
Час розлуки настає
ПРИСПІВ: Прощавай, садок дитячий
За добро тобі ми вдячні
Сум і радість у словах
Сльози щастя на очах.
2. В школі згадувати будем
Дитсадок свій не забудем
Лиш минеться шкільний час
В гості прийдемо до вас.
ПРИСПІВ.
3. Наш садок найкращий в світі
Його люблять усі діти
Нас, рідненький, пам’ятай
Тепер менших доглядай.
ПРИСПІВ.