PDA

Просмотр полной версии : Театральна діяльність в дитячому садочку



Страницы : 1 2 3 4 5 6 [7] 8

vovanshf
09.02.2018, 18:57
Закачайте на інший обмінник, будь ласка, бо mail.ru не реагує! Дякую,
=Інна

Казка Хитра Лисичка (https://drive.google.com/open?id=1C1MmYivuUZRixu3H3dJypQAQexzXyURF)

vovanshf
10.02.2018, 20:27
А можна на інший обмінник:tender: я з таким не дружу:aga: скачати не можу:tu:

Демонстраційний матеріал (https://drive.google.com/open?id=15MWV7bPcTslT6CW8AjtKDbNaqvsx2v76)

vovanshf
12.02.2018, 20:52
Я очень благодарна вам за проделанную за меня работу. Я умею выставлять в nail.ru

Будь ласка. Я більш віддаю перевагу більш перевіреним файлообмінникам. Щоб було зручно користувачам завантажувати файли. Не люблю "depositfiles" і їм подібні.
Пишіть якщо потрібно щось перезавантажити.

ИннаНичога
19.02.2018, 14:31
Знайшла в інтернеті такий переклад казки
К.Чуковський
Муха-цокотуха
Переклад українською – М.Пригара

Муха, Муха-Цокотуха,
Золотиста чепуруха!
Муха стежкою пішла
І копієчку знайшла.

Пішла муха на базар
І купила самовар.
"Ви, сусідоньки, приходьте,
Я вас чаєм пригощу!"
Таргани поприбігали,
Всі по склянці випивали,
А комашки - по три чашки,
З молоком і пиріжком.

Нині Муха-Цокотуха
Іменинниця!
От і кузочки-сестрички
Привезли їй черевички,
Із ясними передками,
Золотими застібками.
Прилетіла потім
Тітонька бджола,
Мусі-Цокотусі
Меду принесла.
"Метеличку, серденько -
Дати вам малини?
Може, вас розсердили
Наші іменини?"
Де не взявся тут старий
Павучок,
Нашу Муху упіймав
На гачок.
Хоче бідну задавити,
Цокотуху погубити!
"Ой, кохані гості, визволяйте!
Павука лихого зарубайте!
Годувала я вас,
Частувала я вас.
Не покиньте ж мене
В мій останній час!"
та жуки, черв'яки
Налякалися -
По шпарках, по кутках
Поховалися.
Та жу
Тарганці - під стільці,
Жовте сонечко - під віконечко,
А мурашки - геть із хати:
"Ми не хочем воювати!"
І ніхто на злодюгу не кинеться:
"Помирай, пропадай, імениннице!"

Ну, а коник-стрибунець,
Презавзятий молодець, -
Скік-скік, скік-скік!
І найперший утік
У куток під мосток,
І - мовчок!
А павук підступає,
Гострі зуби у зв'язану Муху встромляє,
Крутить їй павутинками крила,
Смокче кров із гарячого тіла.
Муха криком кричить,
Надривається,
А злодюга мовчить,
Посміхається.
Раптом хутко мчить з гори
Крихітний комарик,
І в руці його горить
Крихітний ліхтарик.
"Де убивця? Де павук?
Не боюсь павучих рук!"
Шаблю вихопив легку,
Швидко підлітає
І злодюзі-павуку
Голову стинає.
Потім Муху підхопив,
До віконечка підвів:
"Я злодюгу зарубав,
Павучище покарав,
І я хочу після бою
Одружитися з тобою!"
Тут комашки з тарганом
Загукали під столом:
"Слава, слава комарові-
Переможцеві!"
Прилетіли світлячки,
Засвітили їм свічки.
"Де ви, любі гості?
Просимо до нас!
Гей, жуки рогаті,
Цвіркуни вусаті!
Кличте музикантів,
Підемо в танець!"
Музиканти прилетіли,
В барабани загриміли-
Бом-бом! Бом-бом!
Скаче муха з комаром.
А за ними жук, жук -
Чобітками грюк-грюк!

Тарганці із черв'ячками,
Мурашечки з гробачками.
А жуки рогаті,
Мужики вусаті,
Шапками махають,
З бабками стрибають.
От знялася метушня,
Застрибала комашня.
Вся галявка гуде,
Муха заміж іде
За хороброго, меткого
Молодого комара.
А мурашка швидка
Вибива гопака, -
Закаблуками пристукує,
І комашечкам погукує:
"Ви подружечки,
Мої душечки,
Чепу-чепу-чепу-чепу-чепурушечки!"
Закаблуки стукотять,
Підошовки риплять.
Протанцює комашня,
До самісінького дня!
Нині Муха-Цокотуха
Іменинниця!
Інна

ИннаНичога
19.02.2018, 14:39
Знайшла в інтернеті http://xn--80aaukc.xn--j1amh/mijdodir.html
Корній Чуковський
Мийдодір
Переклад українською - М.Рильський

Простирала
Повтікали,
Ковдра - з ними за поріг.
І подушка,
Мов скакушка,
Мов та жаба-скрекотушка,
Пострибала, хоч без ніг.
Я за свічку -
Свічка в пічку!
Я за книжку -
Утекла
І під ліжко
Залягла!
Хочу я напитись чаю,
Але що це? Сам не знаю!
Самовар мій, повний вщерть,
Утікає шкереберть!
Що зробилось?
Що зробилось?
І від чого
Все кругом
Підхопилось
Завертілось,
Закрутилося млинком?
Утюги
За чобітками,
Чобітки
За пиріжками,
Пиріжки
За тарілками,
Кочерга
За пояском -
Все літає,
Утікає,
Що аж курява стовпом!
Тут із маминої спальні
Клишоногий і кривий,
Вибігає умивальник
І кричить мені, страшний:
- Ах негарне, нечупарне,
Неумите поросятко!
Схожий ти на сажотруса,
Ти на себе подивись:
В тебе вакса за ушима,
В тебе клякса під очима,
В тебе руки - гидко взяти!
Тож від тебе й штаненята,
Сміх сказати, штаненята
Геть від тебе подались!
Рано-вранці на світанку
Умиваються качата,
Кошенята, й мишенята,
І жучки, і павучки.
Тільки ти не умивався,
Замазурою зостався,
І втекли від замазури
І штанці, і чобітки.
Я - Великий Умивальник,
Славнозвісний Мийдодір,
Умивальників Начальник
І мочалок Командир!
Тільки тупну я ногою,
Тільки крикну: "Воювать!" -
У кімнату цю юрбою
Умивальники влетять
І загавкають, завиють,
Заскрегочуть, завищать
І брудного замазуру
Всі ухоплять чимскоріш,
Просто в річку,
Просто в річку
З головою полетиш!
Стукнув він у мідний таз,
Закричав: - Кара-бараз!
І щітки попідбігали,
Задирчали, затріщали
І давай мене вмивать,
Ще й приказувать:
- Я бруднулю мию, мию,
Мию носа, мию шию,
Ти, бруднуле, не забудь, -
Чистим, чистим, чистим будь!
Тут і мило підлетіло,
З мила піна потекла,
І шуміла, і шипіла,
І жалила, як бджола!
Я від губки із кімнати
Прудко кинувся тікати,
А вона услід біжить,
Ще й гукає: - Гей, ловіть!
Враз до парку я прискочив,
Огорожу перескочив, -
Губка все за мною мчиться
І кусає, як вовчиця.
Аж дивлюсь:
мій друг хороший,
Крокодил старий іде.
Він Тотошу і Кокошу
На прогулянку веде.
Губку вмить він проковтнув,
Як цукерочку глитнув.
А тоді ногою - туп,
Ще й кричить,
Він двома ногами - гуп,
Ще й гарчить:
- Ти брудніший, ніж земля! -
Він сказав.
- Забирайся звідсіля! -
Загукав.
- А як ні, то дожену, -
Він сказав.
- Розтопчу і проковтну! -
Загукав.
Ех, як кинусь я додому утікать!
Як візьмусь я руки, ноги обмивать!
Милом, милом,
Милом, милом
Умивався без кінця.
Змив і ваксу,
І чорнило
З неумитого лиця.
Враз штанці мої вбігають
І до ніг мені плигають.
А за ними й пиріжок:
- Ну-бо їж мене, дружок!
А за ним і бутерброд
Підлетів - і прямо в рот!
От і книжка повернулась,
З нею й зошит-молодець,
Арифметика метнулась
Із абеткою в танець.
Тут Великий Умивальник,
Славнозвісний Мийдодір,
Умивальників Начальник
І мочалок Командир,
Підбігає, і танцює,
І цілує, й каже так:
- От тепер тебе люблю я,
От тепер тебе хвалю я,
Ти вже більше не бруднуля,
А чистесенький хлопчак!
Треба, треба умиватись,
Умиватись треба нам!
Ви, бруднулі,
Замазулі,
Сором вам!
Сором вам!
Так, бруднулі,
Замазулі,
Сором вам!
Сором вам!
Хай славиться мило пашисте,
Рушник хай прославиться чистий,
Хвала порошкові зубному
І гребінцеві густому!
Давайте ж бо митись, купатись,
Пірнать, хлюпотать, полоскатись
У ночвах, у мисці, у ванні,
В струмку, у ставку, в океані,
І в річці, і в бані
Старі й молоді, -
Слава довічна воді!
Інна

ИннаНичога
19.02.2018, 14:54
http://xn--80aaukc.xn--j1amh/plutanina.html
там ще є ...(додивилась-можно скачать з малюнками)
Корній Чуковський
Плутанина
Переклад українською - невідомо

Занявчали кошенята:
«Нам набридло нявкати!
Хочемо, як цуценята,
Гавкати»
А за ними каченята:
«Ми не будем крякати!
Хочемо, як жабенята,
Квакати!»
Свинки всі занявкали:
Няв-няв-няв !
Киценьки загавкали:
Гав-гав гав!
Качечки заквакали:
Ква-ква-ква!
Курочки закрякали:
Кря-кря-кря!
А горобчик прилетів,
Як корова, заревів:
Му-у-у-у!
А ведмідь почув
І собі гукнув:
Ку-ку-рі-ку!
Тільки зайчик-побігайчик
І не нявкав, і не гавкав,
Під капустою сидів,
По-заячи белькотів
І звіряток нерозумних
заспокоював:
Кому велено нявчати —
Хай нявчить,
Кому треба цвірінчати —
Цвірінчіть!
Не бувати вороні коровою,
Не літать жабенятам під хмарами!»
Та пустунчики-звірята
Поросята, ведмежата
Все ще дужче плутають.
Зайчика не слухають.
Риби в полі, знай гуляють,
Жаби зграйками літають.
Миші котика зловили,
В мишоловку посадили .
А лисиці-витівниці
Сірники дістали вмить,
Аби море запалить.
Море полум'ям палає,
Серед моря кит волає:
Гей, пожежники, біжіть!
Погасити поможіть!

Довго-довго крокодил,
Вибиваючись із сил,
Закидав вогонь грибами,
І млинцями, й пирогами.
Два курчати прилітали,
З діжки море заливали,
Жабенята із коритця.
Рибки теж лили водицю.
Гасять, гасять — не погасять,
Заливають — не заллють!

А метелик пролітав,
Крилечками помахав,
Стало море погасати
І погасло.
От зраділи всі звірята!
Стали весело співати,
Вушками залопотіли,
Ніжками затупотіли.
Гуси стали танцювать
І по-гусячи кричать:
Га-га-га-га!
Кошенята замурчали:
Мур-мур-мур!
Горобці зацвірінчали:
Цвінь-цвірінь!
Коні заіржали:
І-гі-гі!
Мухи задзижчали:
Ж-ж-ж!
Жабенята квакають:
Ква-ква-ква!
Каченята крякають:
Кря-кря-кря!

Солов'ї висвистують:
Ф'ю-ф'ю-ф'ю!
Лялю заколисують,
Донечку мою:
Люлі-люлі-лю!
Люлі-лю
Інна

ЮЛилиана
13.03.2018, 13:51
Не помню, выставляла ли я раньше кукольный "Добре, коли з нами наші добрі мами"?
https://drive.google.com/open?id=13q-Vgjv_ZmwGFkk60_1yc9ZOurr2_VcM

sveta_yakimthyk@ukr.net
03.04.2018, 13:48
МАЙСТЕР - КЛАС ДЛЯ ПЕДАГОГІВ ДНЗ

(за матеріалами інтернету. Дякую авторам)

РОЗВИТОК МУЗИЧНО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА


Мета: познайомити педагогів з ефективними методами і прийомами розвитку музично-творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами театрального мистецтва.

завдання:

- Підвищити рівень професійної компетентності педагогів у розвитку музично-творчих здібностей старших дошкільників.
- Активізувати педагогів в практичному застосуванні методів і прийомів, властивих театралізованій діяльності, для використання їх в роботі з дітьми старшого дошкільного віку з розвитку музично-творчих здібностей.
- Сприяти розвитку комунікативних навичок при виконанні завдань майстер-класу.



Введення в проблему

МК: В даний час все частіше піднімається питання про те, що необхідно використовувати всі наявні педагогічні ресурси для ефективного розвитку дитини. Сучасна педагогічна наука, яка дивиться на освіту як на відтворення духовного потенціалу людини, має різноманітними сферами освітнього впливу на дитину. Сфера мистецтва розглядається як простір, що сприяє формуванню соціально-естетичної активності особистості. На думку сучасних вчених, які досліджують проблеми дошкільної освіти, розкриття внутрішніх якостей особистості та самореалізації її творчого потенціалу в найбільшою мірою сприяє синтез мистецтв.

Цей погляд на виховання дитини зробив актуальною проблему освіти і виховання дошкільників засобами театрального мистецтва, як потужного синтетичного засобу розвитку їх творчих здібностей.

Театралізована діяльність є унікальним засобом розвитку художньо-творчих здібностей дітей. Мистецтво театру є органічний синтез музики, танцю, живопису, риторики, акторської майстерності, зосереджує в єдине ціле засоби виразності, наявні в арсеналі окремих мистецтв, тим самим, створює умови для виховання цілісної творчої особистості, сприяє здійсненню мети сучасної освіти.

Що ж таке музично-творчі здібності?
Музичні здібності - це індивідуальні психологічні властивості людини, що зумовлюють сприйняття, виконання, твір, здатність до навчання в області музики.

Музичні здібності відносяться до спеціальних здібностей людини, які необхідні для успішних занять саме музичної діяльністю і визначаються самою природою музики як такої.

Творчі здібності - це в першу чергу здатність людини знаходити особливий погляд на звичні і повсякденні речі або завдання.


МК: На столі лежать смужки паперу з різними твердженнями. Ваше завдання вибрати фрази, відповідні поняттю, виведеному на екран.

Творчість - це ...
1.Вищий прояв активності людської діяльності.
2.Спосіб самоствердження, самовираження, самореалізації.
3.Цілеспрямована діяльність по творенню нових, суспільно значущих цінностей.
4.Види продуктивної активності, що приводить до створення нового за рахунок перетворення минулого досвіду.

Музичні здібності - це ...
1.Компонент музичної обдарованості.
2.Музикальние відчуття і сприйняття.
3.Музикально-слухові уявлення.
4.Способность психіки співвідносити музичні образи з внемузикальнимі картинами.

Театр-це ...
1.Мир ідей і творчих образів.
2.Видовище.
3.Сценічна дія, що виникає в процесі гри актора перед публікою.
4.Один з видів мистецтва, в якому образне віддзеркалення життя досягається засобами сценічного шоу.

Педагоги працюють в підгрупах, озвучуючи свій варіант відповіді.

МК: Театральний компонент музичний занять розширює розвиваючі та виховні можливості музики, підсилює ефект емоційного впливу як на настрій, так і на світовідчуття дитини, оскільки до музичною мовою думок і почуттів додається театральна мова міміки і жестів. В цьому випадку у дітей збільшується кількість і обсяг сенсорно - перцептивних аналізаторів (зорових, слухових, рухових).
Зміст музичних занять в сукупності з театралізованої діяльністю, як правило, націлене на оволодіння дітьми індивідуальними і колективними діями сприйняття навколишньої дійсності, її аналізу і контролю; на орієнтацію дітей в засобах акторської виразності, заснованих на пантомімічних і вербально-емоційних імпровізаціях, а також на освоєння дітьми вокально-хорових та музично-ритмічних компонентів музично-сценічної діяльності; на оволодіння ними навичками словесних дій і сценічної мови; на включення дітей в активну продуктивно-творчу діяльність.


Авторський підхід до вирішення проблеми.

Музичні здібності відносяться до спеціальних здібностей людини, які необхідні для успішних занять саме музичної діяльністю і визначаються самою природою музики як такої.
Творчі здібності - це в першу чергу здатність людини знаходити особливий погляд на звичні і повсякденні речі або завдання.

МК: На столі лежать смужки паперу з різними твердженнями. Ваше завдання вибрати фрази, відповідні поняттю, виведеному на екран

МК: Ми не будемо зараз перераховувати всі види театрів, з якими знайомимо дітей-дошкільнят. Зупинимося на тому, що будь-яка театралізована вистава, музично-театралізована постановка, гра-драматизація, інсценування пісень і навіть невеликі музичні етюди, безумовно, допомагають розвивати музично-творчі здібності дошкільнят.
Щоб навчитися красиво говорити, співати, виразно читати вірші, драматизувати, треба довго утримувати дихання, змінювати темп, використовувати динаміку голосу, змінювати інтонацію, і т.д.

Для цього є спеціальні вправи, ігри, тренінги: дихальні гімнастики, артикуляційна гімнастика, пальчикова гімнастика, вправи на розвиток міміки, пантоміміки.

1.Вправи на зняття затиску, швидка підготовка голосу.


• Позіхання. Чим він солодший, тим більше розслаблення м'язів Потім з голосом (5-6 разів)
• Озвучити видих тихо і спокійно ( «природний тон»), нібито стогін.
• Правило 3-х посмішок - рот, чоло, сонячне сплетіння. Озвучити видих - стогін. Це робить голос більш довірчим, світлим, близьким для слухачів
•"Два береги"
Встати парами один навпроти одного, Один тримає в руках м'яч. Вас розділяє річка. Кидаємо м'яч через річку і кричимо: «Бі! Бе! Бо! Ба! Бу! »

2.Мовні ігри на голосові характеристики.

• «Вінні Пух і П'ятачок» (пісенька Вінні Пуха)
МК: Згадайте мультфільм про Вінні Пуха, коли вони з П'ятачком прийшли в гості до Кролика і там наїлися.
П'ятачок увійшов і вийшов (звук однаково легкий) - а-а
Вінні Пух - увійшов, наївся, вийшов (звучить по-різному, легко і важко) - а-А
• «У лісі заблукали» - Звати: «Ау, Саша, Іра ...» і т.п. , Голос легкий.
• «У цирку» - вистрибуючи вперед, розмахуючи руками, вигукуємо «Але-хоп»
• «Слоник»
Потрібно вимовити текст:
Слоник по двору ходив,
Слоник хоботом водив.
Я за слоником піду,
Голос в хоботі знайду.
Текст вимовити 2 рази (сумний слоник в ніс, з погойдуванням голови в сторони, веселий слоник високим голосом, в кінці вимовити звуки на підвищення інтонації: "А - АТ-АУУУУ").
• «У кого що всередині»
У кульбаб білих - взліталка (здувають пух з долоні)
У моторчиків - ричалка (трр., Крутити кулачки)
У годинок - спішилка - (тик-так, пальчиками хід стрілок)
У дівчаток - смішилки - (ха-ха, поплескування по животу)
У мишки - пищалка - (пі-пі)
У конячки - ржалка - (ярмо-го., Руки вперед, ніжкою зображати конячку)
У вітру - задувалка - (дмуть., Руками і тілом зображуючи вітер, різної сили)
У каблучків - стукалка - (цокають язичком)
У носа - сопілка - (дихати носом, то швидко, то повільно)
У їжачка - та й пісенька - (пих-пих., Промовляємо швидко)
У телефону - дзвонилка - (дзень)
У сонечка - світилка - (розкриваємо руки вгору)

3.Артікуляційна гімнастика.

• «позіхалка пантера»
Натиснути двома руками на обидві щоки в середній частині і вимовляти «вау, вау, вау ...», наслідуючи голос пантера, різко опускаючи нижню щелепу і широко відкриваючи рот, потім позіхнути і потягнутися.

МК: Щоб бути природним в тому чи іншому образі, потрібно вміти володіти не тільки голосом, а й тілом. І тут теж на допомогу приходять вправи.

4.Логорітмічні вправи, ігри.

• Гра «Кухар Булочка»!
Завдання: виконувати на мотив знайомої пісні В. Шаїнського «Посмішка» з прискоренням, при цьому чітко промовляючи слова, проспівуючи мелодію і виконуючи рухи
Ми поставимо в піч пиріг і дістанемо з печі
протягнули руки вперед від грудей і повернули їх назад)
З труби йде димок, такий приємний.
(Зображуємо хвилю піднімається вгору, качаємо головою.)
Там за лісом, біля річки, кухар Булочка живе
(Показуємо силует пекаря, рух - уздовж, річка - руками хвилю)
Вранці пиріг він ароматний пече.
(Печемо пиріжки, смачні - рука направо, ароматний - рука наліво)
Можна зобразити повільно, швидко, піч великі пиріжки і маленькі.

5.Мімічні вправи.
(У кожного в руках маленьке дзеркальце)
• Чистимо і їмо цибулю.
Від цибулі сльозяться очі. Вона гірка.
• Городнє лякало.
Показати: ви злякалися городнього лякала. Зобразити страшне лякало, щоб всі птахи вас злякалися
• «Ведмідь в барлозі».
Пригріло сонечко, сніг розтанув, і потрапила ведмедю в барліг. Показати, як ведмідь злякався, здивувався, засмутився, а потім зрадів, зрозумівши, що прийшла весна.
Овочі (2 команди)
• «товстеньких-худеньких»
Педагоги розподіляються за двома групами. М.Р. за допомогою лічилки визначає, хто овочі-худеньких, хто овочі-товстеньких.
лічилочка:
«Перець перцю каже:
- У тебе прекрасний вигляд!
Ти великий і гладкий!
- Тому що солодкий!
Якщо був би гіркий, злий,
То не виріс би такий! »
Зустрілися товстунькі і худенькі.
Здивувалися худенькі: "Ах, які ви всі товстенькі!"
Розсердилися товстуни: "Не такі вже ми й товсті!"
Ще більше здивувалися худенькі: "О, так ви ще й сердитенькі!"
Ще більше розсердилися товстуни "У-у-у! Ми дійсно сердиті!"
Зморщився ніс худеньких: "Ф-фу! Чи не хочемо з вами в одному городі рости!"
Скрививши губи товстуни і товстушки: "Пф! Ну і не треба!"
Худенькі втягують щоки, товстуни надувають. Дивляться один на одного.
Дивляться піднявши брови і широко відкривши очі.
Хмурить брови, морщать губи і дивляться сердито.
Округлюють губи, як при вимові звуку "о", піднімають брови.
Витягають губи трубочкою, зводять брови.
Морщать ніс і вимовляють пошепки "фу".
Зображують на обличчі обурення, кривлять куточки рота, вимовляючи пошепки "пФ".
• «Яблука» (рос. Нар. Мелодія «У саду чи, у городі»)
М.К .: Подивіться, скільки яблук виросло. Які вони великі, круглі і, напевно, солодкі. Педагоги, вставши в коло, передають м'яч (яблуко) один одному на сильну частку такту. Музика раптово припиняється - той, в руках кого в цей момент виявився м'яч, мімікою показує, яке яблуко солодке або кисле. Все роблять те ж саме. Вправа повторюють кілька разів.

6.Пантоміма.

Весна (фонова музика «Звуки природи, спів птахів»)
1 підгрупа
• Висловити радість людей від зустрічі з весною. Показати: вам тепло і приємно, ви грієтеся на сонечку.
2 підгрупа
• Уявити себе доброю і лагідною Навесні. Зобразити: ви даруєте деревах листя, лугах траву і квіти.
Дерева (фонова музика «Шум дерев»)
1 підгрупа
• Могутні дуби, вечірній, похмурий ліс.
2 підгрупа
• Заблукали в лісі, засмутилися.
Усе
• Вправа на увагу (під мінусовку пісні Рибникова «Дорожня» з к / ф «Червона Шапочка»)
Біжимо - легкий біг на місці,
Колода - перестрибнули,
Камінь зліва, камінь зправа - відхилитися.
Педагоги біжать на місці, провідний дає команди.
• Етюди:
- Уронили камінчик - шукаємо
- Загубився братик або сестричка у великому магазині - шукаємо - знайшли - побачили!
- Піднімаємо голову до неба, знаходимо свою улюблену зірочку, милуємося.
- Йдемо по дуже гарячому піску.
- Біжимо до річки.
- Ходимо по тепленькій водичці.

МК: Не потрібно нічого спеціально вигадувати. «Вжитися» в роль - це правильно вловити або згадати ті власні відчуття, які ви або дитина проживали, спираючись на життєвий досвід. Тільки коли діти знають, що і для чого, усвідомлюючи конкретне завдання, виходить виразно зіграна роль.
Проживаючи власні емоції, діти починають розуміти і відчувати музику, її емоційний зміст. А вже виходячи з цього, торкнувшись душу, ми потім переходимо до уточнення технічної частини - засоби виразності, темп, ритм, регістр і т.д.

- Скільки дитині потрібно часу, щоб почати грати? Озирнутися, знайти предмет (ніж грати) і знайти з ким грати (друга, партнера).
- Чому в театрі без партнера гірше?
(Відповіді - Нудніше буде спектакль, якщо його поодинці грати)
- Що потрібно зробити, щоб партнерові поруч було зручно? (Відповіді - Щоб було легко і добре, потрібно слухати один одного, допомагати на сцені, підтримувати)

7. Комунікативні вправи, ігри, танці.

• Гра «Дзеркало»
Встаємо парами. Один - «дзеркало», інший - «відображення». «Дзеркалу» необхідно руху показувати повільно, щоб «людина» міг їх передбачити і синхронно повторювати.
• Вправа - «Людина і Тінь» (парами)
Тінь кладе руки на плечі Людині. Відчуйте, якого кольору ваша тінь, яке тепло або холод виходить від неї. Тінь зробив крок назад, резіночка, єднальна нитка натягнулася. Заграє музика і тіні свій гачок Відстібнути, піде гуляти. За бавовні ведучого Тіні знову підходять до Людини, але руки на плечі не кладуть. Потім за сигналом ведучого хтось із Тіней йде. Піднімають руки ті люди, хто відчув, що тінь пішла. Перевірте свої припущення.
• Танець «У мене, у тебе» (парами з переходом)
Допомагає дітям відчути один одного, виховує дружні стосунки. Коли з ускладненням (зміна партнера) - це розвиває швидкість реакції, вміння орієнтуватися в просторі.

МК: Головне в партнерстві - чіплятися очима один за одного. Дітей
постійно потрібно провокувати на щось нове, щоб вони не перетворювалися на механічних бовдурів.
При підготовці до Новорічних ранків, де всі діти були в сценічних і маскарадних костюмах, я використовувала зорово-наочний метод. За сценарієм свята у нас були: східні красуні, Снігова Королева, Кай, Снігуронька, Пірати, Бабки Яги, Царевичі. Уже до середини підготовки свята я зробила презентацію з картинками, що зображують цих персонажів, продемонструвала її дітям, запропонувавши їм вибрати і «приміряти» на себе вподобаний образ. На наш подив, майже всі діти зупинилися на різних образах, рідко кому подобалося одне і те ж.

МК: І коли вже на «сцені» дітям належало розіграти роль, досить було словесно нагадати: «Ти пам'ятаєш, який ти, як ти виглядаєш?», Хлопці відразу вдягалися, сором'язливість йшла. Це вже були не вони, а їхні герої.
Потім мені на очі потрапив сценарій до 8 березня «Як діти шукали для мами птаха щастя». Мені дуже захотілося з дітьми втілити ідею. Але потрібно було, щоб і діти цього захотіли.
Я знайшла в інтернеті і скачала фільм-казку, показала їм фрагменти, розповіла коротенько сюжет, і направила до батьків. Через два дні вся група вже могла обговорити зміст казки, висловлюючи власну думку.
Разом з дітьми переглянули презентацію з зображеннями фантастичною Синього птаха, також фото з фрагментами з однойменного спектаклю. І тут хлопці самі стали розподіляти між собою ролі. Їх побажання враховувалися, але ось з кішкою було складніше, багато дівчаток претендували саме на цю роль. Тоді на допомогу прийшла пісеньку-імпровізацію «Що ти хочеш, кішечка?». Я оголосила кастинг на кращу кішку, попросила дітей допомогти мені вибрати найкрасивішу кішку (діти все перетворилися в кішок і розгулювали по залу).
Потім я сказала, що мені потрібно дізнатися побільше про характер кішки, її звички (діти сіли на килим і самостійно придумували для кішки заняття - хтось вмивався, хтось хлебтав молоко, хтось точив кігтики).
І на завершення я уточнила, що не хотіла б брати кішку, у якої неприємний голос або яку зовсім не чути. Я підходила до кожної дитини, гладила «кішечку», проспівуючи: «Що ти хочеш, кішечка?». А у відповідь слухала придумані пісеньки: «Молочка трішечки».
Зовсім скоро моїм «кішечки» набридло співати одне і теж і вони стали складати не тільки мелодію, але варіанти відповідей: «сосисок трішечки», «сирку трішечки», «рибки ...», «курочки ...» і т.п.
Коли всі етапи відбору пройшли, я висловила своє побажання, кого б я хотіла бачити в ролі кішки в казці, діти погодилися, довіривши моєму авторитету. Тим більше, вони самі були свідками того, що відбувається і оцінили справедливість мого вибору.

МК: Аналогічним способом вибирали хлопчика на роль Собаки. Я придумала пісеньку-питання: «Ти навіщо так голосно гавчиш? Ти кого тут сторожиш? »
Діти міркували, з якої причини може гавкати пес. Варіанти відповідей були такими - охороняє будинок, побачив кішку, стереже кісточку. З цього складалися музичні відповіді на імпровізовані мелодії:
- Я сиджу і голосно гавчу, ваш будинок стережу.
- Я сиджу і голосно гавкочу, кішку в дім я не пущу.
- Я сиджу і голосно гавкочу, кісточку я бережу.
Звичайно, в віршовану форму ці відповіді переводить муз. керівник, але у дітей складається повне відчуття того, що це вони придумали самостійно, що надає їм упевненості і сприяє прояву музично-творчих здібностей, тому що мелодії все ж вони придумували самі. Ми лише разом уточнили, чи повинна відрізнятися інтонація, манера виконання пісеньки Собаки від пісеньки Кішки.

Вправа з педагогами - пісенна імпровізація.

МК: У казці був такий персонаж, як Цариця Ніч. І слугами у неї були ворони - негативні герої. Їх повинна була бути зграя, а у нас майже всі вже були зайняті в інших ролях. Після обговорення з вихователем, ми прийняли рішення зробити птахів чорного кольору з паперу і прикріпити їх на палички. Розповіли ідею дітям, вони підтримали нас, допомагали робити крильця, складаючи папір «гармошкою». Коли ворони були готові, я запропонувала всім дітям взяти участь в постановці танцю.
Музику вибирали з двох варіантів.
Перший з вистави - «Танець Синього птаха» (симфонічна).
Другий - сучасна. (Рок група).

Педагоги прослуховують фрагменти музики.
МК: Хлопці визначили характер музики, висловили свою думку і зупинилися на другому варіанті.
Тепер потрібно було придумати руху, малюнок танцю. Хочу пояснити, що рухи діти придумували практично самі, спираючись на знання життєдіяльності і поведінку птахів.
1.Птахи літають.
2.Клюють.
3.Сідають на землю і злітають,
4.Кружяють зграями.
5.Могут літати вроздріб, якщо їх хтось сполохне з дерева.
6.Мечуться в пошуках їжі.

Казкові ворони, до всього іншого, на стороні зла - служать Цариці Ночі. Саме в центрі цієї зграї і опинилися Тільтіль і Митиль - головні герої казки.
Я вам пропоную розділитися на дві команди, скласти з паперу пташок, скласти власний танець ворон і уявити придуману постановку глядачам.
Педагоги виконують завдання.
Перегляд двох варіантів танцю, обговорення.
МК: А ми це зробили так ...
Перегляд фото зі свята з ДНЗ з коментарями.


Рефлексія (самоаналіз)

З психологічної точки зору дошкільне дитинство є сприятливим періодом для розвитку музично-творчих здібностей тому, що в цьому віці діти надзвичайно допитливі, у них є величезне бажання пізнавати навколишній світ. І педагоги, заохочуючи допитливість, повідомляючи дітям знання, залучаючи їх у різні види музичної і театральної діяльності, сприяють розширенню дитячого досвіду. Мислення дошкільнят вільніше, ніж мислення більш дорослих дітей. Воно ще не задушене догмами і стереотипами, воно більш незалежно. А це якість необхідно всіляко розвивати.
В цілому дошкільний вік, дає прекрасні можливості для розвитку здібностей до музичної творчості. І від того, наскільки були використані ці можливості, багато в чому буде залежати творчий потенціал дорослої людини. Відомо, що зацікавити дітей чим-небудь, дорослий може тільки, коли він захоплений сам. Якщо дитина відчуває таке ставлення дорослого, захоплення красою музики, він поступово теж визнає музичні цінності.

МК: "Щоб бути виразним - треба бути заразливим!"



Тренінг «Навичка впевненої поведінки»

1.Голос на тон вище.
2.Осанка - розправити плечі і подивитися на проблему зверхньо.
3.Проізносім: «Я люблю свою професію. Я люблю дітей. Я - творча особистість. Я несу добро і радість. У мене все вийде!"

МК:
І на завершення хотілося б дізнатися вашу думку мені з приводу почутого сьогодні. Пропоную вам шаблони театральних масок, які потрібно перетворити або в сумну, або в веселу.
Театральні маски:
- сумна - якщо все важко і складно
- весела - якщо відчуваєте в собі потенціал творчості, і бажання втілювати задумане у своїй професійній діяльності.

Дякуємо за увагу.

dzvinochok
25.05.2018, 14:01
Аудіо-казки ось на цьому сайті https://kazky.suspilne.media/list

ЮЛилиана
25.06.2018, 16:46
Сделала на укр. языке новый кукольный спектакль летней тематики "Казка про чарівну ягідку" (автор Гайшинец Наталия, ДНЗ 157, г.Мариуполь; перевод и комплектовка моя - Коваленко Лилии). Впереди еще целых 2 месяца солнца и тепла, поэтому летняя тематика в данный момент актуальна. В архиве сценарий и музыкальное оформление, вот ссылка на скачивание:
https://drive.google.com/file/d/1AJO2ABdI5fqIcHroeVeP4suKEQQbKAbO/view?usp=sharing

ЮЛилиана
28.07.2018, 10:25
Девочки, хочу поделиться еще одним кукольным спектаклем, но теперь для яселек "Де сховалось сонечко?" Сразу скажу, что текст не мой, где и когда скачивала не помню:blush2:, но в вордовском документе было указано где проводилось представление
(ДНЗ №1 «Олімпієць» Голопристанської міської ради Херсонської області). Я только подобрала музыкальное сопровождение и чуть переделала слова песен для героев. По-моему вышла чудненькая сказочка для малявок, :aga: за что огромное СПАСИБО ее автору.
https://drive.google.com/open?id=1aNpASrZ7avfE6haTzT2ABN5eZ2zCbylk

Anechka_Rom
11.09.2018, 17:53
Дівчатка, дуже прошу, може в кого музична казка Лисенко "Дві таємниці"? Поділіться, будь ласка муз.супроводом до неї.

dzvinochok
11.09.2018, 20:48
Дівчатка, дуже прошу, може в кого музична казка Лисенко "Дві таємниці"? Поділіться, будь ласка муз.супроводом до неї.

Це про лисичку хитру?

Антонина26
13.09.2018, 11:17
Колеги, у кого є записи лялькових вистав за творчістю В.Сухомлнського? Дуже потрібна якась казочка. Поділіться, будь ласка. Дякую.

Anechka_Rom
16.09.2018, 13:32
Це про лисичку хитру?

Це казка про вовчика, який відбирав у звірят їжу, а лісовичок перетворив його на поросятко. У мене сценарій є а муз. супроводу нема. А там дуже гарні авторські пісні. Я в ютубі бачила.

ЮЛилиана
16.09.2018, 18:20
Це казка про вовчика, який відбирав у звірят їжу, а лісовичок перетворив його на поросятко. У мене сценарій є а муз. супроводу нема. А там дуже гарні авторські пісні. Я в ютубі бачила.

У меня есть эта сказка с музыкой.:aga: Держите, https://drive.google.com/open?id=1_tmMrIzBMErikleN1wceo-RtjmgR-Y3W

Anechka_Rom
17.09.2018, 16:37
У меня есть эта сказка с музыкой.:aga: Держите, https://drive.google.com/open?id=1_tmMrIzBMErikleN1wceo-RtjmgR-Y3W

Дякую! Ви моя рятівниця! Просіть, що хочете, поділюся!

dzvinochok
17.09.2018, 17:01
за творчістю В.Сухомлнського? Дуже потрібна якась казочка. Поділіться, будь ласка. Дякую.

Невеличкі казочки за Сухомлинським надруковані в журналі ДВ 8/ 2018

ИннаНичога
18.09.2018, 20:40
за творчістю В.Сухомлнського? Дуже потрібна якась казочка. Поділіться, будь ласка. Дякую.

Казки з інтернету.
http://file.sampo.ru/s2w3jn/
Інна

Rosinka1985
02.11.2018, 18:44
Допоможіть знайти казочку "Три бажання" Лисенка!!!!!!!! Тільки не сам текст!!!!!!

ЮЛилиана
02.11.2018, 21:02
Допоможіть знайти казочку "Три бажання" Лисенка!!!!!!!! Тільки не сам текст!!!!!!

Тримайте музику до казки "Три бажання", афішу і сам текст:
https://drive.google.com/open?id=1lv42ewrDZGnm3wNB_gmo7bGBtsWn0POs

ЮЛилиана
06.01.2019, 16:17
Видає помилку. Якщо можна відправте музику на natalpetrik2002@gmail.com Дякую.

А сейчас нет ошибки? Просто файл 113 Мб - слишком большой для проверки на вирус. Я проверила, у меня все открывается и играет.:aga: Удачи!
https://drive.google.com/open?id=1MaBYb5K5XmL4dr_MsKs8TedsofGTjxu-

nezabudka-8s
06.01.2019, 16:28
Видає помилку.Извините, Ваш пост удаляю. Ошибок в файлах Лилии нет, читайте объяснение ниже:

А сейчас нет ошибки?Лилечка, ни сейчас и ни тогда не было ошибки! Скачивается всё отлично. Просто многие пугаются этой надписи, которая часто появляется на гугл-диске:

https://d.radikal.ru/d36/1901/48/9a8dbfd6701et.jpg (https://d.radikal.ru/d36/1901/48/9a8dbfd6701e.png)
А надпись означает, что всего лишь нельзя посмотреть этот файл на предпросмотре. Нужно просто нажать на кнопку "Скачать".

Затем появится другая "пугающая" надпись:

https://a.radikal.ru/a05/1901/af/b40befc3a506t.jpg (https://a.radikal.ru/a05/1901/af/b40befc3a506.png)
Нажать кнопку - Всё равно скачать. И скачивание начнётся!

ЮЛилиана
24.01.2019, 10:23
По просьбе обновляю ссылку на кукольный театр по правам "Пригоди в Країні казок", которую делала много лет назад и уже выставляла его у нас на форуме:
https://drive.google.com/open?id=1P4DsXBxq619Qze6_DOE65qNOHRzmmdv1

kri
23.02.2019, 16:29
По просьбе обновляю ссылку на кукольный театр по правам "Пригоди в Країні казок"Лиля! Использовала в своей работе несколько сказок, которые вы выставляли. Наши маленькие зрители встречают их на ура! Спасибо вам большое, что вы делитесь своими наработками с коллегами и за то, что их могут скачать даже те, кто недавно зарегистрировался на сайте.

ЮЛилиана
07.07.2019, 17:26
Сьогодні закінчила перевод і комплектацію музики до нової лялькової вистави "ДОПОМОЖІТЬ ДРАКОШІ" (сценарій свята з ляльковим "ПРАЗДНИК ЗУБНОЙ ФЕИ, ИЛИ ПРОЩАНИЕ С МОЛОЧНЫМ ЗУБОМ " виставляла Андреева Наталья у сусідів на форумі (росіян)).Вважаю, що тема дбайливого ставлення до свого здоров"я залишається актуальною в різні часи, тому вирішила зробити такий ляльковий на укр. мові. Ділюся своєю працею з Вами: в архіві сценарій музика і російський варіант).
**Hidden Content: Check the thread to see hidden data.**

kri
08.07.2019, 17:58
Лиля! Спасибо вам за новиночку. :tender: Замечательный кукольный театр, очень подходит для дня здоровья, не так много материала на эту тему. Взяла в копилочку на новый учебный год.

ЮЛилиана
10.07.2019, 08:09
Лиля! Спасибо вам за новиночку. :tender: Замечательный кукольный театр, очень подходит для дня здоровья, не так много материала на эту тему. Взяла в копилочку на новый учебный год.

Пользуйтесь на здоровье. Удачи!

natalia1968
10.07.2019, 20:01
Я рада за других .Лиля а может можно купить сказку у Вас Ссылка не открывается а летом так хочется ребятам что то новенькое показать .Спасибо заранее !!

ЮЛилиана
12.07.2019, 05:29
Я рада за других .Лиля а может можно купить сказку у Вас Ссылка не открывается а летом так хочется ребятам что то новенькое показать .Спасибо заранее !!

Наталя, більше спілкуйтеся на форумі і Вам обов"язково відкриються усі скриті матеріали.

ЮЛилиана
28.07.2019, 16:32
Поки у відпустці трішки поповнюю асортимент лялькових вистав на новий навчальний рік. Ділюся з Вами виставою "Як Маша літо шукала" (колись потрапила на російсько-мовну озвучку Парахневич Ірини). В архіві сценарій укр. та рос. мовами, муз. оформлення. Ось посилання:
**Hidden Content: Check the thread to see hidden data.**

маина ивановна
28.07.2019, 17:04
Поки у відпустці трішки поповнюю асортимент лялькових вистав на новий навчальний рік

Дякую вам за гарну виставу . Я уже відпустку відгуляла і шукаю матеріал на новий навчальний рік.Тому вдячна вам за виставу.
гарно вам відпочити .

ЮЛилиана
29.07.2019, 17:49
Девочки, только что сделала еще один кукольный, но уже по ОБЖ "Небезпечна скринька". Что-то меня последнее время прет не по-детски, видимо на нервной почве... :blush2:Думаю с толком...:aga: В архиве русский оригинал и укр. перевод для сравнения, а также мое муз. оформление.
**Hidden Content: Check the thread to see hidden data.**

kri
30.07.2019, 06:03
Девочки, только что сделала еще один кукольный, но уже по ОБЖ "Небезпечна скринька". Что-то меня последнее время прет не по-детски, видимо на нервной почве... :blush2:Думаю с толком...:aga: В архиве русский оригинал и укр. перевод для сравнения, а также мое муз. оформление.
***Hidden content cannot be quoted.***

Доброе утро, Лиля! Почему-то не могу увидеть ссылки на два ваших последних театра. С чем это связано?

ЮЛилиана
30.07.2019, 16:57
Добрый вечер, Кристина! Я выставила последних 2 кукольных спектакля с ограничением на 500-400 сообщений, а у Вас чуть меньше, поэтому ссылки не видны.

kri
30.08.2019, 15:47
Добрый вечер, Кристина! Я выставила последних 2 кукольных спектакля с ограничением на 500-400 сообщений, а у Вас чуть меньше, поэтому ссылки не видны.

Лиля! Сегодня показывали своим деткам сказку "Казка про гарбузову кашу" (вашу интерпретацию). Наши юные зрители смотрели её с большим удовольствием и наградили артистов громкими аплодисментами. Теперь буду подбирать сказку на следующий месяц. Благодаря Вам и другим участницам форума, у меня уже есть отдельная папочка со сказками. Большое спасибо всем за помощь!!!

Elena22
31.08.2019, 13:54
ЮЛилиана, Уважаемая ЮЛилиана! Я совершенно случайно удалила благодарности девочек. Вы простите меня. С уважением Елена Петровна.

fotinia s
01.09.2019, 10:37
**Hidden Content: Check the thread to see hidden data.**

Репертуарна збірка для лялькового театру -10 казок

Борковская Н
01.09.2019, 16:28
***Hidden content cannot be quoted.***

Репертуарна збірка для лялькового театру -10 казок

Очень хотелось бы увидеть эти сказки.

fotinia s
01.09.2019, 17:43
Очень хотелось бы увидеть эти сказки.

А у вас має бути доступ до силки, це повідомлення закрите на "Дякую"
Якщо у вас не виходить скачати - напишіть мені.