Просмотр полной версии : Сценарії шкільних та дошкільних свят на українській мові
Лариса Лебидка
15.08.2011, 12:13
Прошу вибачення за попередні сценарії, щось дома в мене невпорядку з компом... Якщо можна видаліть, будь - ласка ті китайські і ерогліфи. Хочу виставити сценарій свого минулорічного свята дитячої моди. Вийшло досить непогано.
С Ц Е Н А Р І Й
міського свята моди
« Мелодії калейдоскопу мод»
Доброго дня дорогі глядачі!
Доброго дня, місто!
Сьогоднішній день ми всі чекали з нетерпінням, адже у нашого рідного містечка свято, і ми всі хочемо поспілкуватися, відпочити і звичайно ж гарно розважитися. Тож ми запрошуємо вас у чарівний світ моди.
В усі часи мода хвилювала, хвилює і буде хвилювати, вона нікого не залишає байдужим. «Мелодії калейдоскопу мод» так називається наше свято, бо за мить ви разом з учасниками сьогоднішнього дійства поринете у прекрасний світ моди, пригадаєте костюми минулого, відчуєте подих сучасності та побачите моду майбутнього. Відкриває це свято – міський голова .......
Мода. Ти – життя,
У віках застигше.
Ти – і новизни жага
І ностальгії тиша
Створена щоб дивувать
Бути в русі увесь час,
Зваблювать і чарувать
Вабиш ти постійно нас!
Лунає музика
Сорочку – вишиванку
До самого світанку
Вишивала дівчина в сиву давнину.
Схрещувались ниточки,
Розквітали квіточки:
Ружі та барвінок вздовж по полотну.
Здається мода існувала в усі часи, давайте пригадаємо красу нашого рідного українського костюму.
Дефіле в українських костюмах.
«Український танок» вам дарують учасники танцювального колективу «Перлина»
Мода на костюм у кожного народу своя, неповторна і чарівна.
Має мода ваду таку
Що нащадки згадують на довгім віку.
Вітайте наступний показ «Костюми народів світу»
«Іспанський танок» - вітаємо танцювальний колектив «Вернісаж»
Великою популярністю користуються зараз танці народів сходу і все завдяки чарівному костюмові східної красуні
Представляємо наступний показ який називається «Під запальні ритми сходу»
Бурхливими оплесками зустрічаємо «Східний танок»
Іноді важко уявити, що багато сторіч тому не існувала дитячого одягу, адже в старовину дитину одягали так, як і дорослого. Копіювали все, аж до зачісок, напудреного волосся, декольте, оскільки вважалося, що діти мусять бути серйозними так як їхні батьки.
Зараз все по іншому, дитяча мода – нині у моді.
Та давайте уявимо, що уявлення з тих давніх часів не змінилися, як виглядали б діти?
Зустрічайте наступний показ «Ми вже дорослі!»
Дефіле дітей у дорослому вбранні
«Хіп – хоп» виконують учасники танцювального колективу «Вернісаж»
Ох, веселий карнавал
запросив нас всіх на бал
Костюм найкращий обирайте
Моделей юних всі вітайте
«Веселий карнавал» - вітаємо юних моделей
Художній номер
Якщо хочеться у школі модними бути
Про наше свято не забудь ти
Модель найкращу обирай
До школи її одягай!
Це раніше шкільна мода була для всіх одна, хоча і досі з ностальгією ми згадуємо, коричневу шкільну сукенку, чорний буденний та білий святковий фартушок, а зараз…
Вибір дуже великий.
Зустрічайте «Якщо хочеться бути красивим у школі»
Пісню «Здрастуй школо» вам дарує тріо у складі ......
Приблизно з кінця 19 сторіччя мода змінюється кожні 5 років. Знову і знову обіцяючи нам продемонструвати ідеал краси. Мода завжди була і буде мінливою. Одяг може повністю змінити людину, подарувати їй красу та вишуканість, впевненість в собі.
«Романтична феєрія» так називається наш наступний показ
«Вальс» танцювальний колектив «Перлина»
А тепер давайте уявимо собі, що сьогодні не 2010 рік, 2999. На землі виникли ті самі глобальні зміни, яких боялися ще в 20 сторіччі.
Знищені всі природні ресурси, наша планета представляє собою величезні задимлені та оточені купами сміття мегаполіси. Та люди може пристосуватися до будь яких умов. Отож до вашої уваги ексклюзивний показ моди «Мода із відходів»
«Біле і чорне» танцювальний колектив «Перлина»
А скільки краси та вишуканості пропонує нам сама природа, і це вбрання манить своєю неповторністю та чарує незвичайною красою.
«Естрадно спортивний танець» вам дарують учасники танцювального колективу «Вернісаж»
Мода… по сходинках віків,
крила розпроставши в новий день,
до майбуття омріяних вершин
ти гордо й впевнено ідеш.
І чути як в тобі життя пульсує
Оглянься людство за тобою вслід прямує.
Дефіле усіх моделей(які залишаються на сцені)
Та все ж на завершення хотілося б згадати народну істину – «зустрічають за одежею, а проводжають все таки за розумом!»
Залишайтеся собою незалежно від одягу.
Ми ж хочемо подякувати всім хто брав участь у сьогоднішньому дійстві (назвати),
Спонсорам сьогоднішнього свята (назвати),
А також вам дорогі глядачі за теплі оплески та підтримку юних моделей. Дякуємо за увагу! Із святом вас, з Днем міста!
Людоньки добрі!!!!Поділіться сценаріями на День працівника освіти. Буду дуже вдячна
Лариса Лебидка
29.08.2011, 08:32
подивіться мій минулорічний сценарій міського свята до Дня вчителя, який проходив у Будинку культури. Буду рада якщо щось знадобиться.
С Ц Е Н А Р І Й
свята до Дня учителя
«Жовтневий день! Сьогодні знову
Ми вчителів усіх вітаєм,
Шкільне, веселе і чудове,
Ми наше свято зустрічаєм!»
Моряцький танок.
Шум моря. Поява ведучих у костюмах моряків.
1. Веселий вітер кличе у дорогу,
В життєвий океан – бурхливий, непростий
На серці радість і піднесений в присутніх настрій
Велике свято для усіх учителів.
2. В жовтневий день погожий,
Чи як лютий скрізь мете
Школо рідна, ти так схожа
З кораблем, що в даль пливе.
1. У подорож далеку ми запросимо
Помандрувати разом з нами тих –
Хто дитячих душ хранитель,
Хто вчить у труді здобувать перемоги
Всіх, чиє горде ім.»я УЧИТЕЛЬ!
2. Адже цей день по праву всім належить вчителям,
Він посмішками осяйний, благословенний день
Хай ваша усмішка, як сонце сяє нам,
Хай поєднає нас із вами цей прекрасний день.
1. Отож, під парусом святковим
Ми вирушаємо в далеку путь.
На нас чека цікаве й нове
Пригоди нас захоплюючі ждуть.
Відплиття корабля, шум моря.
2. Оголошуємо радо,
Що на нашім кораблі
Помандруємо всі разом
З капітаном на чолі.
1. Вона бувала і відома
Не страшиться бурі й хвилі,
В морі знань вона, як дома
І в штормах була, і в штилі.
2. На капітанський місток запрошується начальник відділу освіти ......
Звучить пісня «Капитан, капитан, улибнитесь». Вихід на сцену ........ Вітання з Днем учителя.
1. Зліва по курсу бухта «Величальна».
2. Так швидко ми дісталися до першої зупинки нашої захоплюючої подорожі.
1. Один раз на рік, в найпрекраснішу пору, коли шелестить падолистом осінь, у лісі снує мереживо бабиного літа, а над землею пломеніють різнобарвні квіти, приходить Ваше свято – День учителя!
2. Один раз у рік ми говоримо Вам: «З професійним святом! З Днем працівників освіти!»
1. Тож нехай Вам привітно усміхаються діти, поважають їхні батьки, а Ви назавжди залишитесь у дитячих серцях мудрими вчителями, добрими порадниками, щоб вони завжди горнулися до Вас.
2. Хай успіхи і перемоги окрилюють Вас на нові звершення і здобутки, а досягнуте стверджує віру на добро і любов. Хай родинне тепло і затишок оберігають Вас, а Ваші палкі устремління та діяння несуть у світ лише мир і злагоду.
1. Вам, людям нелегкої, але такої необхідної на Землі професії, ми складаємо сьогодні величальні слова.
2. День учителя відкритим оголошуємо
На церемонію нагородження гостинно всіх запрошуємо.
1. Про труд учительський, святий усі багато знаємо
І кращих вчителів району
Ми урочисто величаємо.
2. Слово надається ...................
Нагородження.
1. За все ми дякуємо Вам
Шановним, рідним нашим вчителям
Із святом Вас усіх вітаємо
І свою пісню заспіваємо.
ПІСНЯ Є. Амаріца (ЧЗОШ №1)
2. Учителю! Прекрасного ти гідний,
Бо вибрав у житті свою мету
Від імені усіх кажу: спасибі
За працю вчительську святу.
ПІСНЯ «Моя вчителька» (ЧЗОШ №1)
Шум моря.
1. На горизонті я бачу острів ВІТАЛЬНИЙ, а це означає, що на честь усіх присутніх у цьому залі зараз лунатимуть щирі, теплі, такі бажані привітання із святом.
2. Запрошуємо на нашу палубу (заступника) голову РДА_______________________________
________________________________________________________
Виступ.
1. Сьогодні День учителя. В цей день
Ми кажемо звичайними словами:
Людського щастя вам, нових ідей,
Хай добра доля завжди буде з вами.
2. Високих злетів, творчих перемог
Ми щиро Вам усім бажаєм нині,
І ще багато літ хай дасть вам Бог
Трудитись у шкільній нашій родині.
1. З вітальними словами до вас звертається голова (заступник ) голова районної ради____________________
_______________________________________________________
2. Яка ж морська подорож без задушевної пісні,
(ЧЗОШ №1) « Городскием и сельским учителям…»
________________________________________________________
ПІСНЯ
1. Із року в рік вчитель продовжує себе у своїх учнях. Його думки, почуття, щедро віддані дітям, працюють на майбутнє.
2. І як би важко не було в школі, яким би, для учнів, тяжким не здавалося навчання вчитель завжди на капітанському містку і попри все діти люблять свою школу та своїх учителів.
1. Тож буде справедливо, якщо саме учні привітають вас зараз із цим прекрасним святом.
Вітання від учнів.
Пісня.
Шум моря.
2. Попутний вітер надуває вітрила…
1. Беремо курс у відкритий океан Святкових Розваг.
2. Ви готові знову відплисти від берега та поринути у хвилі зачаровуючих пісень та захоплюючих танців.
1. Розпочинаємо святкувати!
Концертна програма.
2. Наше плавання ось-ось завершиться.
1. Ми підходимо до берегів, але попереду на вас чекає ще одна захоплююча пригода.
2. Адже ця, остання зупинка у Порті, який так і називається «СЮРПРИЗНИЙ».
Звучить музика із кін-фільму «Мері Поппінс, до побачення». Ведучі заходять, з»являється Фея.
Фея: Країна дитинства, країна казкова,
І часто дорослих вона вабить знову
І часто дорослі літають у мріях
Вернутись в дитинство живе в них надія.
Із мрією, любі, не розлучайтесь
В далеке дитинство щораз повертайтесь
Вам мрія чарівна підкаже пораду
В ній знайдете завжди утіху й відраду
В сьогоднішнє свято здійсняються мрії
Уважно дивіться картини чарівні…
Фея виконує пісню «Дитинства світ», в цей час на сцені створюється імпровізований клас.
Лунає дзвоник. В імпровізований клас забігають діти ( вони виконують ролі вчителів у їхньому дитинстві).
Невелика перерва до появи вчителя.
Вчитель: От і розпочалася для вас, діти, чудова, але й відповідальна пора – навчання в школі. Чудова тим, що ви потрапите в казкову країну знань і познайомитеся з багатьма цікавими героями: доброю феєю Українською Мовою, з вимогливою і точною королевою Математики та іншими героями.
Але спочатку ми повинні познайомитися.
- А хто це такий непосидючий?
- Люба.
- А прізвище?
-
- Любо, ти ж сиди тихо, щоб як муха пролетить і то чути було
(учениця затихає)
- А хто в нас ..................?
- Я!
- Як тебе звати, мій хлопче?
- А так, як мого дідуся
- А дідуся твого як?
- А так, як і мене
- Ну, добре. То скажи як тебе кличуть, коли час їсти?
- О, мене їсти кликати не треба. Я перший прихожу
- ................, хто?
- Я!
- Соню, а скажи-но, що тобі більше за все подобається в школі?
- Дзвоник, перерва і пиріжки
- ...................!
- Я!
- Ти розв»язала задачі?
- Тільки одну
- Яку?
- Ту, що списала у .....................
- ..................., а який урок тобі подобається найбільше?
- Фізкультура
- Чому?
- Бо до неї не треба готуватися
- ......................, чому ти отримала двійку по малюванні?
- Мабуть, вчителька по малюванні ніколи не бачила коня
- Та ну, чому ти так вирішила?
- А тому, що я намалювала його, а вчителька спитала в мене, що це таке
- ........................., сьогодні вчителька по математиці скаржилася на тебе, казала, що ти на уроках весь час крутишся та розмовляєш
- Чому весь час? Інколи я сижу тихенько і не ворушуся
- Коли ж це?
- Коли вчителька питає, хто хоче вийти до дошки.
Лунає дзвоник. Вчителька виходить, діти встають з-за парт.
....................: Ти впізнала мене? А пам»ятаєш, як тебе на уроці фізики Григорій Михайлович в куток поставив? Ох і переживала ж тоді.
.....................: Привіт, ну ось і зустрілися. Не забула, як в другому класі отримала двійку по математиці за якісь не вирізані фігурки…
........................: А ось і я. Мрії здійснилися? Як живеш? Адже мріяла стати вчителем фізкультури, а стала вчителем географії.
.....................: Вітаю! Це я, невже не впізнаєш? Згадай, як мріяла вийти заміж за військового, а долю поєднала з учителем!
.....................: Таню, це я, подивися на мене, ох і плакала ж ти після двійки за контрольну роботу
- Усі ми родом з дитинства
Прийшли колись до школи, всі були малі,
У школі нас ростили і навчали
Всі наші рідні вчителі.
- Хай зустріч ця надовго в серці залишиться,
Та зараз з дитинством прощатися час
На згадку про зустріч прийміть, друзі, радо
Чарівні кульки дитинства для вас!
Діти вносять в зал кульки і роздають вчителям.
1. Сьогодні вчителям ми скажемо спасибі,
Що підняли і зростили нас,
І просто всіх учили жити,
І хвилювалися за нас!
2. Спасибі щире вам сьогодні,
Низький, аж до землі, уклін
За створене щоденне диво,
Дзвінка шкільного передзвін.
1. Спасибі вам за розуміння,
Підтримку і веселий жарт
За добре і повчальне слово,
За перший досвід і за гарт.
2. Учителю! Ти – слава України,
Всіх звершень людства
Непогасна грань
В тобі народ пізнав усі глибини,
Ти розквітаєш кетягом калини
У майбуття, злото – блакитну рань.
1. Учителю! Ти є і будеш вічно,
Як хліб, як меч і як знамен акорд,
Бо ти – любов жертовна і велична,
Бо ти землі незаймана критичність,
Бо ти – в народі, і в тобі – народ!
2. І хай вітру сила
В ваші дме вітрила
Плавання безпечного в морі вам життя
Клімату сприятливого, життя благодатного
Хай лиш розквітає ваше майбуття!
1. На все добре!
2. Щасливого вам плавання в океані життя!
(крапки означають прізвища та імена вчителів яких добре знають у нашому місті)
Bemolka33
27.10.2011, 12:41
Колеги, прекрасна сторінка, але чому мовчимо!!! Я недавно працюю - почерпнула дуже багато!!! Скоро почну ділитися! Що у вас нового до Нового року для старшокласників?
Люба1001
30.10.2011, 10:03
Может у кого-то есть сценарий новогоднего утреника на украинском языке для детей 4 лет?Заранее спасибо
У кого що є для дитсадка на новий рік. Я новачок, немає ні доробків, ні попередніх сценаріїв, а Новий рік вже скоро! Заздалегідь вдячна, на вас одна надія.
Щороку в школі, де вчиться син, проводять "Портрет класу" на якусь тему. Сценарії в мене авторські, з використанням матеріалу з інету, звичайно. Дарую творчім людям, може, комусь знадобляться. На всі питання відповім.
3й клас, тема - Райдуга чудес. Жанри - читання, пісня, танок.
Веселкова пісня
1. За веселковим, за небокраєм
Хтось на сопілці чарівно грає.
А чи то грає, чи то здається,
Чи пісня лине із мого серця?
Приспів: Над моїм краєм, над моїм містом
Пісня лунає голосом чистим.
Пісня злітає у світ широкий.
Веселка грає на семи нотах.
2. За веселковим, за небокраєм
Срібні дзвіночки хтось розсипає.
На тих дзвіночках веселка грає,
Пісня лунає над рідним краєм.
Приспів.
1й. Одна Батьківщина, і двох не буває,
Місця, де родилися, завжди святі.
Хто рідну оселю свою забуває,
Той долі не знайде в житті.
2й. У рідному краї і серце співає,
Лелеки здалека нам весни несуть.
У рідному краї і небо безкрає,
Потоки, потоки, мов струни, течуть.
3й. Тут мамина пісня лунає і нині,
Її підхопили поля і гаї.
Її вечорами по всій Україні
Співають в садах солов'ї.
4й. І я припадаю до неї устами,
І серцем вбираю, мов спраглий, води.
Без рідної мови, без пісні, без мами
Збідніє, збідніє земля назавжди.
5й. Мій краю коханий, моя Полтавщина,
Тут житом густим колосяться поля.
У лузі цвітуть черемха та калина,
Над ставом веселка у небі сія.
6й. А в школі веселій — талантів сузір'я
Наталя Аркадіївна відкрива.
Вже жовтень до учнів прийшов на подвір'я —
Готуйсь до “портрету” у третьому «А»!
7й. Усі ми — актори, читці, танцюристи,
Поети й художники є серед нас
А деякі з нас — то майбутні артисти!
Долоні угору — вітайте наш клас!!!
Вальс
1й. Ми любимо гратися й відпочивати,
Читати і розповідати казки.
2й. А ще полюбляємо ми жартувати
І зараз покажемо це залюбки.
Найкраща мова
Йде синок до школи вперше. Пита батька мати:
- Якій мові ми синочка будемо навчати -
Українській чи російській? Обидві ж хороші.
- Хай вивчає ту, якою печатають гроші.
Зразковий предок
Як зразковий предок, та близька людина,
Батько витягнув щоденник із портфеля сина.
Відкриває, там оцінок як у полі гички,
Пара трійок, кілька двійок, решта — одинички.
Подививсь на сина скоса, синок здогадався,
І під стіл від артрозносу евакуювався.
- Вилазь звідти, -каже батько, - вилазь, буде краще.
Ну і в кого ж ти вдалося отаке ледаще?
Неохоче полоненник вибрався з під столу:
— Так то ж я твій знайшов щоденник і носив у школу!
Показав, щоб наш учитель більше не чіплявся,
У кого я такий олух ледачий удався!
Що таке школа? Це місце, де вчителі вимагають від учня знань з усшх предметів, а самі знають лише один!
Хто винен в тому, що учні іноді брешуть? Вчителі! Бо задають занадто багато питань!
Хто стане в цьому році кращим вчителем? Як і в тому — батьківський ремінь з пряжкою!
Хочете прогуляти школу? Запрошуємо на курси підвищення температури!
Гопак
Я - українка! Горджуся й радію,
Що рідною мовою я володію,
Шевченковим словом умію писати
Слова мелодійні і вірші складати.
Я - українка! Живу в Україні,
На вільній, єдиній моїй Батьківщині,
Де все мені в радість: ліси і садки.
Озера й річки, і глибокі ставки,
Лани неосяжні, і гори, й долини,
Цвіт білосніжний у лузі калини.
В душі моїй солодко грає сопілка,
Бо я з України, Бо я - українка!
1. Тече річка-невеличка, через гори, через гай.
Рано-вранці небо кличе, вставай, сонце, вставай.
Розбуди усе навколо, хай почує рідний край.
Пісню гарну, серцю милу, добрим людям співай.
Приспів: Як у нас на Україні - всі лани квітучі,
Так у нас на Україні - люди всі співучі.
Хай же щастя буде в домі і пісень багато,
Бо без пісні в Україні не буває свята.
2. Тече річка в синє море, прокладає собі путь.
І малі струмки прозорі, сил мені додають.
По землі вода гуляє, напуває рідний край.
Все довкола оживає, співай земле, співай.
Приспів.
Ще один. Тема - Розмаїття барв пізнання. Треба ж таку придумати було! Основа - та же райдуга.
Пісня “Ухтимко”
1. Ми — веселії чомучки,
Нам завжди про все цікаво.
І питання задавати —
Найулюбленіша справа.
2. А чому трава зелена?
А чому вночі зірки?
Чому вовк за зайцем біга,
А чому не навпаки?
3.Щоб дізнатися про все це,
Нас до школи привели.
Це було ще в першім класі,
Зовсім ми були малі.
4.Нам у школі розказали,
Різних є наук багато.
Щоб все краще ми пізнали,
Треба буде їх вивчати.
5.Ті наукі всі несхожі,
Але між собою дружні.
Одна одній допоможуть,
Разом всі воні потужні!
6. Всі науки колір мають.
Та яскравий, непростий.
Де ні глянеш — барви сяють,
Ми це можем довести.
Математика — червона,
Це основа всіх наук.
За неписаним законом
Всім вона — найкращій друг!
Ти визнана давно главою всіх наук –
Потрібна нам ти скрізь, завжди і всюди.
Без математики ми нині, як без рук.
З тобою з казки дійсність творять люди.
З тобою ми невпинно ростемо,
З тобою – підкоряємо природу.
Твої досягнення ми щиро віддамо
На благо України і народу.
Хай в пам’яті воскресне Архімед,
Що за творіння славлений велике,
Відомий всім згадається Вієт,
Що формулу рівнянь зумів відкрити.
Відомий обдарований Декарт –
Творець координатної системи.
І Лобачевский всіх учених брат,
Та скульптор геометрії – Копернік.
Думок великих та ідей творці,
Що рід людський виношував століття,
Крізь бурі перейшовши дні важкі
Переживуть тепер тисячоліття.
Нехай не стати Піфагором другим,
І інші хай задачи перед нами.
Та будемо добро творити людям
І Україну вславим добрими ділами.
Фізіка багато розділів включає,
Кожен з них свої питання вивчає.
Електричество і механіка,
Оптіка, термодінамика.
Вивчати все требо добряче.
Фізика ― жовто-гаряча.
Пісня Фізика (минус Всё, что тебя касается)
Я на уроках сижу беспокойно
И все никак не дождусь перемены,
Ньютон открыл три каких-то закона
А Архимеду моря по колено.
Не надо думать, что все обойдется,
Сейчас меня обязательно спросят!
Все будет плохо, все перевернется.
Припев. Все, что полей касается,
Все, что лучей касается
Физикой называется, называется.
Все, что полей касается,
Все, что лучей касается
Физикой называется, называется.
Какие формулы страшные пишут!
Еще чуть-чуть, и покатятся слезы!
И ничего я не слышу, не вижу,
Я понимаю, что это серьезно.
Не надо думать, что все обойдется!
Сейчас меня обязательно спросят,
Все будет плохо, все перевернется.
Припев.
Хімія колір, як сонечко, має.
Про речовини вона все вивчає.
В дослідах різних світ пізнає.
І навіть пісні про хімію є.
Гайтана — Хімія танець дівчат
А біологія — краще за всіх!
Зелений світ — для тварин і птахів.
Знає докладно все про рослини,
І все розповість про будову людини.
А ще вона колись всім доведе,
Що людина від мавпи рід свій веде.
Грицькова наука
Конкурс свiй оголосила фiрма знаменита:
Хто за рiк навчить зумiє мавпу говорити.
На якiй це буде мовi – значення не мало,
Лиш би мавпа кожне слово чiтко вимовляла.
А ще фiрма асигнує будь-якi витрати
На утримання й навчання, - були б результати.
Переможця нагорода солiдна чекає:
У доларах, ще й поїздка на рiк у Гаваї.
За цю справу узялися француз, iталiець,
Знаменитi логопеди й Грицько — українець.
В фiрмi їм дали по мавпi з роду “гамадрили”,
Якi, скiльки й свiт їх знає, ще не говорили.
Усi троє й роз’їхались. Рiк промчався хутко,
І ось вони звiтуються про свої здобутки.
Француз схуднув, став як трiска, зате гамадрила
Аж два слова: – “Пардон, мусье”- чiтко говорила.
Iталiєць геть посивiв, зате й його мавпа
Теж два слова говорила: - Італьяно папа”.
Жюрi плещуть у долонi: - Браво! — кажуть, – Браво!
Потрудилися обоє ви просто на славу!
Ось заходить українець: гладенький, нiвроку,
Поруч мавпа прихудюща плентається збоку.
- Вибачте, що вид такий має гамадрила,
Та вона в мене нiчого їсти не хотiла.
Я давав цукерки, фрукти, цитрусовi рiзнi,
І банани й ананаси, - та i в рот не вiзьме.
Ото хiба, що шкуринку пожує з банана
Та холодної водички нап’ється з-пiд крана.
Раптом на вкраїнськiй мовi мавпа як учеше:
- Та не слухайте його ви, нехай вiн не бреше!
Заберiть мене додому, назад, добрi люди,
Я не те, що балакати, а й спiвати буду!
Далi в бiк Грицька як гляне – й сумирно сказала:
- Логопедовi Грицьковi українцю – Слава!
Географія — наука всіх земель і всіх морів,
Океанів, гір, вулканів, водограїв, островів.
Географія — блакитна, наче небо навесні.
Географія потрібна моїм друзям і мені.
Але знаємо напевне, скількі в світі не щукай -
Нема краще України, найдорожчий — рідний край!
Пісня “Як у нас на Україні”
Історія — сива, свій відлік веде
З прадавніх століть і до нашого часів.
Історія — синя, в ній кожен знайде
Відгуки тищі і й дзвони списів.
Танец історія — народний, рицарі, менует, буги-вуги, хип-хоп.
Мова — кольор фіолету,
Найкрасивша й наймиліша.
Обшукай усю планету —
Найспівуча й найрідніша.
Мовознавство — це наука,
Треба нам її вивчати,
Щоб і дітям, і онукам
Рідну мову передати.
Яка ж багата рідна мова!
Увесь чарівний світ у ній!
Вона барвиста і чудова
І кривдити її не смій!
Вона про все тобі розкаже,
Чарівних слів тебе навчить,
Усе розкриє і покаже,
Як правильно у світі жить.
В ній стільки слів, що й не збагнути!
І приказок, і порівнянь.
А мову знаючи, здобути
Ти можеш просто безліч знань!
Тож мову вчи і прислухайся
До того, як вона звучить.
І розмовляти так старайся,
Щоб всім її хотілось вчить!
Пісня “Мрії збуваються”
Lyudochka
04.07.2012, 06:49
Спасибі, Світланко, насмішила з логопедом Грицьком))))
а я додам декілька пальчикових ігор- віршиків для малюків, нажаль, зовсім мало знаходжу цікавенького чогось на укр мові,тож спробувала перекласти з російської ( проводила з дітками 4-5років)
Краплі дощові упали...(стукаємо пальчиками по столу, ніби дощ)
Павучків перелякали...(долоньки бігають по столу, перебираєм пальчиками)
Ну а дощ все накрапає...( стукаємо по столику пальчиками дужче)
Ластівок він не лякає....( долонями зображуємо як летить птаха)
Дощ полив, як із відра...( швидко стукаємо пальчиками)
В дім побігла дітвора...( 2 пальчика-человечки біжать)
В небі блискавка палає (пальчиком малюємо блискавку в повітрі)
грім все небо розриває( хлопки)
дощик землю поливає (ніби поливаємо або знову стукаємо по столу)
дощик землю умиває( умиваємось)
діти глянули в віконце( робимо віконце руками)
посміхається вже сонце (усмішка)
підем знову ми гуляти( пальчики пішли)
нас дощем не налякати( пальчиком показали НІ)
Ця гра якось мене виручила на ДН в садочку, я прийшла в групу- дітки всі сидять за столиками і комусь захотілося побешкетувати і став стукати пальчиками по столу, дехто його підтримав, і тут я запропонувала всим також стукати пальчиками, як це зробив Назарчик, вони всі набешкетувались, а потім вже слухали мене і гралися з задоволенням. Буду рада, якщо комусь згодиться або поділитесь своїми іграми з малюками.
Ще одну гру собі взяла на замітку, але ще не робила. Дві долоньки скласти, щоб пальчики торкались один одного, мізинчики- це діти, бізіменний- це мама, середній- це тато,вказівні- це солдати, які просяться переночувати, той, хто говорить слова- ті пальчики стукають один по одному:
-Солдати- Тук-тук!
-Діти- Хто там?
-солдати-МИ-солдати, пустіть нас переночувать!
-Діти- почекайте, зараз ми спитаємо у мами
-Діти- Мама, там солдати, можна їх впустить до хати?
-Мама- а що хочуть солдати?
-Діти-Переночувати
-Мама- зараз спитаю у тата
-Мама-Тато, там солдати, просяться переночувати, їх пускати?
-Тато- а які це солдати?
вони всі по черзі питають що за солддати, виявляється, що українські і тато дозволяє їх впустиь, діти кажуть- Заходьте, солдати, тоді 2великі пальці відкриваються немов двері, долоньки ніби вивертаються і солдати зайшли.
Бажаю всим хорошого дня! гармонії, радості та удачі!
Пісня до Дня учителя (на мотив пісні "Московские окна")
Всі давно у місті міцно сплять.
Тільки в школі вікна ще горять.
Це учитель наш не спить,
Над контрольними сидить,
Від нас ніяк не може відпочить.
Це учитель наш не спить,
Над контрольними сидить,
Від нас ніяк не може відпочить.
Ви повірте щирим цим словам:
Ми бажаєм, любі, щастя вам!
Щоб у серці розцвіла
Квітка сонця і тепла
І щоб дорога світлою була.
Щоб у серці розцвіла
Квітка сонця і тепла
І щоб дорога світлою була.
Не знаю, куда выложить, просто хочется поделиться материалом - сценарий линейки 1 сентября в юбилейный год школы.
- писала для СШ№9 (в тексте часто указан номер школы), но, думаю, кто хочет - переделает без проблем.
Свято 1 дзвоника-2011 у СШ№9
Лунає фонова музика.
Ведуть свято двоє ведучих (10 кл)
1. Дозвольте Вас вітати,
Ваша Величність ШКОЛО!
Ви в двадцять п’ятий раз
Зібрали всіх у коло.
2. Розсіє жах пітьми
Світило всіх світил.
Навчаємося ми
В найкращій серед шкіл!
1. Першокласникам – дорогу!
Замріть, всі присутні!
2. Шкільний двір – то шлях від Бога
Що веде в майбутнє!
(Звучить музичний фон, Ансамбль «Калинонька» рушниками прокладає шлях першокласникам)
Вед:
1.Тепер всі в зборі, вся сім’я.
В шкільному колі ти і я.
2. Прийми, Дев’ята, славного дарунка.
До виконання Гімну України - струнко!
Лунає Гімн України,
Директор оголошує свято відкритим.
ВЕЛИЧАЛЬНА
(на мотив пісні «Гей, наливайте»)
1. Гей, величаймо,
Нашу єдину!
Зичимо стежку широку.
Щоб наша школа і Україна
Квітли від року до року!
2.Ти не зламалась,
І не здавалась,
Навіть в часи у найважчі.
Школа Дев’ята - Сильна й завзята,
Школа Дев’ята – найкраща!
Ведучі:
1.Вітаємо гостей нашого свята:
________________________________
_________________________________
__________________________________
2. А головні слова вдячності і вітання звісно Вам, шановний наш Олександре Івановичу, незмінний директор школи з початку її заснування!
Олександру Івановичу Фролову
(ВСІ присутні учні разом повторюють останню фразу):
ДИРЕКТОРУ
Незмінний, як протон,
Потужний, як інжектор.
Надійний, як бетон.
Найкращий наш директор!
Коли нема води,
або забивсь колектор,
Рятує від біди:
Найкращий наш директор!
Не бачили батьки
Наші шкільні стосунки:
Ні перші цигарки,
Ні перші поцілунки.
Не бачили батьки
Й міліції інспектор,
А бачив нас завжди
найкращий наш директор!
А як почне казать –
не смієш не зробити:
«До дошки дострибать!
Поверхню обробити!»
Ну а коли, бува,
Дехто його не слуха:
- От, знаєш ти на два,
Та ще й холодні вуха!
Для нас в життя пітьмі
Він світить, як прожектор,
Людина – на всі 100!
Найкращий наш директор!
В покликання своє
Трима незмінно вектор.
Спасибі, що ви є!
Найкращий наш директор!
(Вручення квітів Фролову)
Ведучі:
Слово для привітання надається гостям нашого свята:
____________________________
______________________________
Вед:
1. Шкільне життя! О, скільки в цьому слові
Для серця нашого злилось!....
2. Замальовки з реального шкільного життя у виконанні старослужащих, тобто, учнів 11 класів!
(Кілька учасників виходять вперед, рухаються по колу під музику )
1.Один (ведучий) командує: Роби - раз!!!
Двоє роблять вид, що сидять за партами– ручки склали рівненько, присіли як на стільчику. Це перший ряд біля вікна.
Вед: Роби - два!!
Ще двоє зробили так само – це друга парта.
Вед: роби - Три!
Четверо хлопців піднімають одного на руки, він – робить руки «літачком», літачок з однієї парти летить на іншу.
Вед: Шпаргалка – літачок!
(Всі учасники стають в один рядочок, плескають у долоні вертикально: «Хей-хоп!». І знову по колу під музику.
-------------------------
2. Вед: роби - раз!!!
Вперед виходять 2 хлопця, нахиляються головами один до одного, руками міцно тримаються за плечі один-одного (це – гімнастичний «козел»)
Вед: роби - два!!
До хлопців неквапливо підходить ще один, надавлює на них, щоб зробити нижче. Ще нижче, зовсім низенько, схвально хитає головою.
Вед: Роби три!!!
Хлопець розбігається і без зусиль «перескакує» через козла.
Вед: урок фізкультури!
(Всі учасники стають в один рядочок, плескають у долоні вертикально: «Хей-хоп!». І знову по колу під музику………
3. Вед: роби раз!!!
Вперед виходить довгонога гарна дівчина. До неї підходить хлопець з вигуком «О-о-о!».
Вед: роби два!
З іншого боку виходить друга гарна дівчина. Хлопець знову вигукує «О-о-о!»
Вед. Роби три!
Хлопець бере обох дівчат під руки.
Вед: формула води: Аж два О!
(Всі учасники стають в один рядочок, плескають у долоні вертикально: «Хей-хоп!».
------------------
Починає лунати лірична музика:
11 кл:
1. Ну, а якщо серйозно, єдине, що ми хочемо сказати нині:
(всі разом): Дякуємо!
1.-Дякуємо за знання, за щиру увагу до нас, за небайдужість до нашого життя.
2 -Дякуємо за те, що прощали.
3 Дякуємо за те, що вчили прощати інших!
4 Дякуємо за те, що розуміли і вчили розуміти інших.
Лірична музика стихає.
Всі разом: Дякуємо!
(один з учнів, хтось, хто вміє співає починає швидко співати на мотив «Фігаро»:
- За математику і інформатику, за біологію, фізіологію,
За літературу. За працю і логіку,
Хімію фізику, мови і спорт!.... (Оплески, вигуки «браво!»)
(звучить козацька мелодія)
1. А ще, хотілося б сказати
Нашим нащадкам молодим -
Тим, хто лиш перший, третій, п’ятий
Долає клас шляхом своїм.
2. На конкурсах «во славу школи»,
Серед постійних непокор,
Ви задніх не пасіть ніколи -
Не осоромте двоколор!
3.Малиновий – то цвіт козацтва,
І ти – козак, а не ледащо…
Зелений – юність і завзяття.
Будьте, як ми!
Ні, - будьте кращі!
Ведучі (10 кл):
1. Гідна зміна готується Вам, шановні одинадцятикласники.
2. Першокласники 2011 року – шикуйсь!
(виходять першокласники)
Першокласники:
1. Я про все на світі знаю:
Бо комп’ютер вдома маю.
Я прийшов сюди, не сплутав:
Школа більша за комп’ютер!
3. Я від нині – учениця
Учні школи не бояться!
Скоро буду випускниця!
(Років через одинадцять.)
2. Я уже дорослий дуже,
Та не вмію ще читати.
А мені сказали: Друже!
Книжка - вміє розмовляти!
4. я вже знаю «хімію»,
І «тріод з діодом».
А іще багато слів
вивчу трохи згодом.
До школи речі я зібрав,
Відзвітувався мамі:
Айпод поклав,
Мобілку взяв,
Та ще й нетбук в кармані!
5. Як садочок полишали,
То батьки нам побажали,
Щоб ми на уроках праці
Хоч коллайдера зібрали!
6. Я прийшов не нудьгувати,
Маю собі думу:
Як двигун побудувати
Ядерного струму?
7. Помахаю дітворі:
я наймодніша у дворі!
Шкільна форма, два банти,
Я з наукою – на «ти»!
8. До навчання я охочий,
Як той Ломоносов.
Не привезуть на лімузині
– піду до школи босий!
8. Мені вчителька сказала:
«Не спи на уроці!»
А я раніше і не знала….
- Зірка просто в шоці!
Тато й мама на базарі
придбали обнову
Колись вчились у Дев’ятій –
Нині прийшли знову!
ВЕДУЧІ (перед 1 дзвоником):
1.Двадцять п’ятий Перший дзвоник.
Хвилина радісна й сумна.
В ювілей рідної школи
Він, як завжди, пролуна!
2. Двадцять п’ять – то чверть століття.
Чверть, відверто, непроста.
Час отримати нам табель,
Чи немає там «хвоста»?
1. - Ні, старались на відмінно!
Вчили й вчилися завзято.
Душу вклали, щоб незмінно
чути: «Кращі – у Дев’ятій!»
(лунає музика, На подвір’ї школи намалювати крейдою цифру «25»
Учні з кульками виходять і наступають на цифру. Потрібно, щоб маленькі стояли спереду, старші – позаду. Тоді здалеку буде видно цифру. Діти піднімають свої кульки догори, складаючи з них яскраву цифру 25. Відпускають в небо.
Музика. Урочисту лінійку завершено
Автор - SENS
Перший дзвоник 2012 -
вірші для першокласників
ДІАЛОГ ЗІ СТАРШОКЛАСНИКАМИ
Ой, яка ошатна школа,
Які квіти біля ганку!
А коли до неї можна ?
- Першовересневим ранком!
Очі дивляться додолу -
Трохи лячно в перший раз,
Що ви скажете про школу?
- Наша школа – вищий клас!!!
Ранець не носив ніколи -
То - таки нелегка справа!
Чому всі спішать до школи?
- Бо наука тут – цікава!
Нас примусили наказом
Не стрибати, наче в лузі….
А чому ви завжди разом?
- Бо найкращі в школі друзі!
Нас вітає вся держава!....
А чому лунає сміх?
Адже вчення – не забава?!
- Просто школа – краще всіх!
На лінійці зранку жваво,
Ми запитуєм, малі:
А чому тут так цікаво?
- Бо найкращі вчителі!
Але як же так зібрали
Цей премудрий весь улов?
Хто об’єднує їх разом?
- Наш директор – пан Фролов!
«Якщо будеш добре вчитись –
завжди будеш із грішми…»
Та насправді – що важливо?
- Стати гідними людьми!
Як нових багато вражень!
Ви запам’ятайте нас,
Та заждіть - усім покажем! -
Ми покажем вищий клас!
Автор - SENS
доброго дня всім!я тільки почала працювати музичним керівником.допоможіть зі святом осені...потрібні наброски сценарію...та в кого є мінусовки осінніх пісень?та звичайні пісні про осінь?
Lyudochka
21.09.2012, 15:01
Kzeny,
Привіт! цю тему, як ти бачиш, не так часто відвідують жителі форума... з цим проханням тобі потрібно звернутись в музичний розділ або в тему Ищу, прошу, помогите!, можливо, так скоріше отримаєш підтримку... Бажаю успіхів)))
Lyudochka
21.09.2012, 15:05
Автор - SENS
Автор Аня- вищий клас!!! Щиро дякую за чудові рядочки укр мовою!!!:ok:
Искала-искала, куда выложить... Наверное, сюда.
Сценки можно использовать на выпускном и 9х, и 11 классов. Сами выпускники сказали.:aga:
Готовила на День науки для 4-классников. Сразу скажу - репетировали много. Зато выступили блестяще. 15 минут смеха учителей и старшеклассников. Сценарий большой, размещаю по кускам. Много авторского, часть материала из инета, просто скомпоновано. В момент выхода ведущей перед сценой бегали три девочки с бегущей строкой.
Сценарій до Дня науки
“В ефірі наука”
4-А клас
Минус “Пісня першокласника”
Живемо ми в час важкий, ходимо до школи.
Ми доволі ще малі, та прогрес навколи.
Йде наука уперед, мають всі айфони,
Не здивуєш школяра синхрофазотроном.
Ой, що буде далі,
Ой, що буде далі,
Ой, що буде далі, ой-ой-ой.
Мамо з татом кажуть нам, що було простіше,
Що навчають зараз нас в десять раз крутіше.
Не було в них ДПА, не було і тестів,
І міністр не знав тоді учневих протестів.
Ой, що буде далі,
Ой, що буде далі,
Ой, що буде далі, ой-ой-ой.
Зараз ще ми дітлахи, труднощі долаєм.
Ми пройдемо всі шляхи, вченими ми станем.
Що ж розкажемо тоді ми своїм онукам,
Одже з часом все вперед рухає наука.
Ой, що буде далі,
Ой, що буде далі,
Ой, що буде далі, ой-ой-ой.
Вихід 1 ведучого
1в. Добрий день, шановні глядачи!
Ми раді вітати вас на відкритті нового телеканалу “Наука і школа”. Віднині в прямому ефірі — найсвіжіші новини про зв’язок науки і освіти, цікаві інтерв’ю, останні відкриття і, звичайно, спілкування з вами, наші дорогі прихильники.
Рядок, що біжить
“Одяг ведучої від салону “Стиль”
Відкриває наш ранковий ефір передача “Фізики і лірики”
Заставка 2. Вихід 2 ведучої.
В. З давних давен відомо про боротьбу фізиків і ліриків. Вічну проблему що важливіше — духовне чи матеріальне — ми спробуємо розрішити разом з нашими гостями. Зустрічайте, перша гостя нашої студії, представниця бомонду, відома поетеса Ізольда Вольдемарівна Брошкіна.
Заставка 2. Вихід Брошкиної
(квітка на голові, боа або шаль, великий перстень, розмовляє затягнуто, мрійливо, підіймаючи очи)
В. Добрий день, Ізольда Вольдемарівно!
Б. Добрий день.
В. Скажіть, ви справді вважаєте, що духовне — це основа життя?
Б. Так, звісно, інакше бути не може, адже лише духовність дає можливість жити, розвиватися, мріяти про майбутне. Саме духовність відрізняє людину від інших істот цього світу...
В. Скажіть, Ізольда Брошкина — це ваш літературний псевдонім. Відомо, що насправді ви Орися Голобородько.
Б. Розумієте, мої вірші несуть очищення людям та наближують їх до вершин всесвіту, і ім’я на обкладинці не повинно уводити читача у буденність. Адже назви моїх збірок...
В. Знаємо, знаємо. “Астральне задзеркалля”, “Міфічна височінь”, “Надхмарне щастя”.
Б. Так, так.
В. Подивимось, чи згодна з такою точкою зору друга учасниця нашої передачи. Доктор фізико-математичних наук, доцент кафедри ядерної фізики Технологічного Університету Марія Семенівна Врожайкина.
Заставка 2. Вихід Врожайкіної
(пряма юбка, окуляри, різко і відривісто розмовляє)
В. Добрий день, Маріє Семенівно!
Вр. Добрий день, хоча ймовірність, що він дійсно добрий, складає 50 відсотків.
В. Сажіть, будь ласка...
Вр. ... будь ласка.
В. Ні, я прошу вас відповисти, чи дійсно ствердження, що первинно у житті матеріальне — єдине вірне?
Вр. Зрозуміло, що так! Як може бути інакше?
В. А ось поетеса Ізольда Брошкина завіряє, що духовність — основа життя.
Б. Ну звичайно, ось тількі послухайте: мій погляд відобразився в твоєму....
Вр. (різко) Кут падіння дорівнює куту віддзеркалення!
В. Як ви відразу це тонко підмітили!
Б. Ніхто не в змозі силу зрозуміти, з якою я притягуюсь до тебе...
Вр. Всі тіла притягуються один до одного з силою прямо пропорційною добутку мас цих тіл і обернено пропорційною квадрату відстані між ними!
В. Ну що ж ви так одразу все заземлюєте!
Вр. Тому що все можна прорахувати!
Б. Ну як же можна прорахувати почуття! Люди зустрічаються, потім розлучаються, це ж все на духовному рівні!
Вр. Зате на матеріальному грунті!
Б. Ти йдеш від мене швидше й швидше, Ти йдеш, дедалі все бистріше...
Вр. Прискорення, якого набуває тіло, прямо пропорційне рівнодійній сил, що діють на тіло, і обернено пропорційне його масі.
Б. Ну як ви можете жити без ідеалів, неезважаючи, що життя нам надано з небес? Мабуть, і друзів в вас немає...
Вр. Ну чому, в мене є чудове кошеня, яке мене розуміє і не задає дурних питань.
Б. Ось бачите, все ж добра жива істота поруч.
В. І про що ви думаєте, коли дивитесь на це маленьке пухнасте створіння?
Вр. Шлунок у котеняти не більше наперстка, отже, ті два літри молока, які він здатний випити за годину, знаходяться в його шлунку під тиском 50000 атмосфер, що вдесятеро більше тиску в епіцентрі ядерного вибуху!
В. З вами страшно спілкуватися! І останнє запитання: Кажуть, людина повинна бути сильною. У чому ваша сила?
Б. Моя сила — в моїй творчості!
Вр. Сила — вона у Ньютонах!
Заставка 2. Виходять зі сцени
Вихід 1 ведучого
1в. Наш ефір продовжує передача “Наука і культура”.
Рядок “Освітня реформа набирє обертів”
Заставка 3.Вихід 3 ведучого.
В. Добрий день всім, хто вважає, що наука і культура можуть уживатися поруч. І в нас сьогодні незвичайні гості. А саме — учні 31ї гімназії, які здивували журі та глядачів популярного конкурсу “Пісні твої, Україна”. Зустрічайте — Ростислав і Єгор!
Заставка 3.
В. Доброго дня, хлопці!
Р. Добрий день!
Є. Доброго!
В. Розкажіть, що вийшло на конкурсі, чим були всі так здивовані. Адже конкурс “Пісні твої, Україно” не передбачав нічого незвичайного, треба було просто виконувати народні пісні. Так?
Є. Саме так, просто виконувати пісні.
Р. Але ми навчаємось у такій гімназії, де всі дуже прискипливо ставляться до навчання, і тому думки весь час про уроки.
Є. Саме це і проявилося у нашому виступі на конкурсі, ми навіть самі не очикували.
Р. Але так сталося.
В. Та що ж саме?
Є. Ми готували для виконання народну пісню “Розпрягайте, хлопці, конів”
В. І?
Р. (з видохом) І виконали.
В. Як?
Є. От як:
Розпрягайте, хлопці, конів,
Та й лягайте спочивать!
А я піду в сад зелений,
Буду фізику вивчать!
Дивиться — яблучко попало
По макитрі вдало
І закон відкрив Ньютон!
В. Да, це, мабуть, вразило журі.
Є. Ще й як!
В. Добре, хлопці, буває. Але ж ви гарно співаєте, може, виконаєте щось.
Р. Залюбки.
Рідна школа моя,
Ти наукам вивчала,
Все робила, щоб я написав ДПА...
В. Досить, досить. Схоже, в вас дуже глибоко сидить цей ген науки. Але, мабуть, є пісні, які він не торкне. От, наприклад, пісня “Смерека”.
Ой, Смереко, розкажи мені, смереко,
Чом Карпати в Україні,
А Кордильєри так далеко...
В. Да, важкий випадок. Ну, а ліричні пісні, вони аж ніяк не пов’язані з науками...
Ніч яка місячна, ясная, зоряна,
Мрій про любов досхочу.
Очи злипаються, працею зморені...
Я біологію вчу.
В. Не зрозумію, як можна весь час думати про школу. Пісні бувають веселі, безтурботні. Ну, про дубки, скажімо.
Ой, у школі 2 дубки,
Ой, у школі 2 дубки,
В економіці дубки, ми дубки,
Один я, а другий — ти!
В. Все зрозуміло. Схоже, нам треба проводити передачи разом із спеціалістами по аномальним явищам, або з аналітиками по об’єму отриманних знань. Адже це виходить за усі рамки — це вже не просто народна творчість, а наукова діяльність в піснях!
Є. Та ні, мабуть, під час канікул відпочинемо, і все пройде.
Р. А може, і не пройде.
Ти казала добре вчитись, потім зможу відпочити,
Ось і літечко прийшло, я поїхав на село.
Ти ж мене підманула, ти ж мене підвела
На канікули читати тридцять творів задала! (с минусовкой шли только "Розпрягайте" и последняя песня)
Заставка 3. Уходять.
Вихід 1 ведучого
В. А в нас музична сторінка, твір відомого кліпмейстера від науки.
Рядок “Паління шкодить вашому здоров’ю”
Танець “Науки”
Вихід 1 ведучого
Наступна передача має назву “Зустріч для вас!”
Рядок “Весняні знижки у “Фокстроті” 30%”
Заставка 4. Вихід 4 ведучого і психолога.
В. Добрий день, шановні глядачі! Сьогодні в нас зустріч з людиною, яка займається незвичайною наукою. Знайомтесь, Олена Михайлівна Кошеленко, шкільний психолог. Розкажіть нам, будь ласка, чим ви займаєтесь.
П. Добрий день! Шкільна психологія — дуже цікава наука, вона вивчає поведінку та мозкову діяльність школярів та вчителів.
В. Але як можна вивчати непередбачуване?
П. Так, сітуації бувають різні. Школа - це заклад, де дітей учать потрібному і непотрібному упереміш, всіляко заважаючи їм відрізняти одне від іншого. І по тому, як реагують на навчання діти, їх розрізняють на двієчників та відмінників. Справа в тому, що за все в людини відповідає мозок, а тому пропоную розглянути цей маловивчений предмет зблизьку.
Виносять з малюнком мозоку двоєчника та відмінника.
Ось перед нами два зразки мозоку школяра. Зовні вони мало чим відрізняються, зокрема, розміром. Але за змістомце дві різні речі!
Оця частина мозоку, що позначена рожевим, відповідає за допитливість. Велика частина — у відмінника, маленька — у двієчника.
Відмінник на питання: Навіщо? Відповідає: Треба!
Двієчник на будь-яке: Треба! Відповідає: Навіщо?
Ключове питання відмінників. "Невже ти не розумієш?" Вони не розуміють, як можна не розуміти. Двієчники не розуміють.
Зеленим відображена відповідальність.
Відмінник - це той, хто робить уроки. Кожен день. Приходить додому після школи, перевдягається в домашню одежу, розігріває обід, обідає - і сідає. Один відмінник сідає на півгодини, і за півгодини у нього все готово. Інший відмінник грунтовний і завзятий, тому його уроки робляться цілий вечір.
Двієчник розмірковує так: Так. Фізику я спишу, по літературі все легко, на хімію забити, з алгебри мене не запитають, з біології звалю. Все. Уроки зробив, можна і відпочити.
Синя частина демонструє винахідливість. Життя - це рух: хтось ворушить мізками, хтось ляскає вухами. В нашому випадку більш розвинена ця властивість у двієчників.
Лінива людина здатна впоратися навіть з найскладнішим завданням. Повірте, вона відшукає найлегший шлях. На всіх заняттях двієчник сидить як політик: нічого не знає, але робить розумне обличчя.
Жовта частина показує логіку. Тут теж перевага на боці двієчників. Якщо відмінника запитати "хто ти", він чесно відповість: "учень гімназії". Якщо запитати "хто ти" двієчника, він відповість "Вася". Відмінникам жити важче — бо вони знають, як треба жити. Двієчники просто насолоджуються тим, що мають.
І як результат (червона)— показник вдачи. Він однаковий і в відмінників, і в двієчників.
В. Дуже дякуємо за цікаву інформацію. Адже все це стане до пригоди тим, хто навчає...
П. До речи, составляючі мозоку вчителя також досить цікаві.
Виносять малюнок з мозоком вчителя.
П. Дивіться самі. Допитливість у вчителів досить розвинена. Вони постійно достають учнів питаннями: А голову ти дома не забув? В тебе закриється сьогодні рот?
Відповідальність теж присутня. Адже вони іноді почувають себе як школярі. Це коли викликає директор або завуч. Або коли відкритий урок.
Винахідливість. Цей показник не останній. Розв’язати всі можливі і неможливі сітуації в класі без цієї властивості неможливо. Тому і народжуються вчительскі перли:
Зачекалися вчителя? Ну, нічого, зараз я вас розстрою.
У тебе розуму менше, ніж рукавів у жилетки.
Логіка вчителя — найбільш невідома науці область. Як зрозуміти вислів: Візьміть голову в руки і вирішуйте! Логіку вчителя на початку навчального року з точки зору учнів можна сформулювати так: Спочатку ми будемо кричати на дітей, мотаючи їм нерви, а потім дивуватися, чому ж ніхто не хоче добре вчитися.
Показник вдачи у вчителя мінімальний. Це обумовлено обраною професією.
В. Щиро дякуємо вам за зустріч, сподіваємось побачити вас в наступних передачах.
Заставка 4. Уходять.
Вихід 1 ведучої
В. Шановні глядачі! Наш ефір підходить до кінця. Канал “Наука і школа” вітає всіх із Днем науки!
Рядок “Леся, подзвони, я тебе дуже кохаю!”
На мотив “Рок-ю”
Нехай в календарі червоних днів багато,
Радіють школярі, що є в науки свято.
Ми кожної весни це свято зустрічаємо,
І зараз щиро ми зі сцени вас вітаємо
ВСІХ ІЗ ДНЕМ НАУКИ!
Дивіться — серед нас майбутні математики,
Біологи і фізики, лінгвісти, інформатики,
Географи, історики, генетики, юристи,
Психологи, геологи, і звісно, програмисти,
ВСІХ ІЗ ДНЕМ НАУКИ!
Наук багато дуже, є місце для фантазії,
Знання ми здобуваємо у рідній гімназії!
Ми поки вибираємо, ким хочемо ми стати,
А зараз дуже хочеться ще раз нам привітати
ВСІХ ІЗ ДНЕМ НАУКИ!
ДЕНЬ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА
ГРА “Перше побачення”
Ведучий. Любити людину — це велике щастя і відповідальність, це постійне очікування та жер¬товність, це безмежне розуміння та бажання прине¬сти коханим трепетну мить радості.
Ведуча.
Любов — не кара, але й не гра. Вона не квітка, що зів 'яне швидко. Любов — це дар. І Бог сам вибира, Хто заслужив оце пізнати диво.
Ведучий. Отже, сьогодні, 14 лютого, — День свя¬того Валентина — день закоханих. А яка ж історія цього свята?
Ведуча. А історія свідчить, що в третьому столітті нашої ери римський імператор видав наказ, який забороняв чоловікам одружуватися, адже їх обов'язок — бути хоробрими воїнами. Молодий єпископ Валентин, порушуючи імператорський на¬каз, таємно вінчав закоханих. За порушення імпе¬раторського наказу єпископа Валентина було кину¬то у в'язницю, а потім страчено. Перед стратою, 12 лютого, Валентин послав коханій дівчині прощаль¬ну записку з короткою фразою; «Від Валентина». Дата смерті священика, який став на захист закоха¬них, дала початок святкуванню Дня святого Вален¬тина — свята всіх закоханих, свята краси, моло¬дості, чарівності, романтики.
Ведучий. Отже, ми вітаємо всіх закоханих до без¬тями людей. Бажаємо вам незгасимого кохання, ви¬сокого почуття відповідальності, вірності, солодких та приємних спогадів про найчистіші почуття.
Ведуча. Чудовий звичай вітати коханих, єдиних, бажаних саме 14 лютого поширився в усьому світі. Кілька років тому він прийшов до нас, мабуть, від найближчих сусідів-поляків. До речі, у Польщі в День закоханих прийнято надсилати листівки з привітанням «Валентин» і частувати одне одного пе-чивом у вигляді сердець, А 14 лютого у США діти вітають вчителів, начальників підлеглі, один одного. Валентинів День в Америці не лише свято кохання, а й свято доброго тону. Який би дарунок ви не от¬римали чи не вручили комусь, головне, щоб це було зроблено з любов'ю. І ми вітаємо вас зі святом. Ко¬хання вам.
Ведучий. А зараз зустрічаємо учасників гри «Пер¬ше побачення», це три дівчини-учасниці та один юнак. Я хочу познайомити вас із нашими чарівними дівчатами та юнаком, перед яким стоятиме нелегке завдання — з трьох найгарніших, найпривабливіших, найрозумніших треба вибрати тільки одну.
Учасниці (називають своє ім'я, коротко роз¬повідають про себе).-
А тепер запрошуємо нашого учасника. Назвіть се¬бе, будь ласка.
Учасник задає дівчатам запитання.
1. Пригощаючи хлопця склянкою соку, ви ненаро¬ком забруднили йому одяг. Ваша мама повертається з роботи саме тієї миті, коли ви старанно намагаєтесь випрати йому штани, а він очікує вас у маминому ха¬латі. Що ви скажете мамі?
2. Уявіть собі, що хлопець запросив вас на побачен¬ня о 12.30, але ваші уроки закінчуються о 15.00. Ваші дії.
3. Складіть вірш з наступними римами:
кохання — бажання стрілець — гаманець
4. Яким є хлопець вашої мрії?
5. Провокаційне питання. Чи є у вас хлопець?
Ведучий. Ну, що ж, тепер час обирати.
Кого з дівчат обирає наш учасник?
(Вручення призу романтичній парі та учасникам гри)
Ведуча. А зараз зустрічаємо учасників наступного туру гри «Перше побачення». Це три мужніх учасни¬ки та романтична дівчина, якій потрібно буде обрати найгарнішого, найгалантнішого, найдобрішого.
(Учасники називають своє ім'я, коротко роз¬повідають про себе).
Ведучий. Зустрічайте нашу чарівну учасницю.
Щоб зробити правильний вибір, вона задасть на¬шим учасникам питання.
1. Ваша дружина залишила вам записку з прохан¬ням купити на 10 гривень 500 г ковбаси, 200 г сиру, буханку хліба, 1 кг цукру та 0,5 кг цукерок, які вона дуже полюбляє.
Грошей на все не вистачить? Ваші дії?
2. Ви катаєтесь із дівчиною на чортовому колесі. Раптом вимикають електрику, від несподіванки ваша дівчина випускає з рук сумочку, і та падає на землю. Ваші дії?
3. Ви відпочиваєте на пляжі з вашою дівчиною. Але раптово чуєте крики на допомогу. Ви бачите, що кричить дуже ефектна блондинка, яка перед цим на¬магалась, щоб ви звернули на неї увагу, і вона зовсім не тоне. Ваші дії?
4. До вас у гості прийшла дівчина, яка вам подо¬бається. Ви пригощаєте її чаєм, а вона несподівано розбиває улюблену чашку вашого батька. Ваші дії?
5. Опишіть дівчину вашої мрії.
Ведучий. Ну, що ж, треба обирати. Кого з хлопців обере наша учасниця? Це юнак під номером...
(Вручення призу романтичній парі).
Ведуча. Ці молоді люди знайшли свою пару. А ми бажаємо усім молодим людям не залишатися одино¬кими та знайти свою половинку.
Розіграш лотереї.
Осіння красуня
Мета. Вчити дівчаток вмінню презентувати себе, розвивати комунікативні та артистичні здібності, тримати себе на сцені, вміти використовувати власні знання з найрізноманітніших галузей, розкрити осо¬бисте неповторне, оригінальне «Я» кожної дівчинки; вчити узгоджувати свої дії з іншими конкурсантками; виховувати впевненість у собі, любов до себе, як до неповторної особистості, повагу до товаришів, вміння товаришувати.
Обладнання:
1) кульки, плакати, квіти для оформлення заду;
2) порядкові номери для конкурсанток;
3) корони, стрічки з номінаціями для учасниць конкурсу;
4) подарунки для учасниць конкурсу;
5) цифри та відомості для журі;
6) папір та чорний маркер для кожної учасниці;
7) пластилін;
8) гребінець, заколки, шпильки, резинки для кожної учасниці;
9) паперові сукні. (Лине музика, виходять ведучі).
Ведуча. Доброго дня усім, хто завітав на наш чу¬довий конкурс «Міс Осіння красуня».
В чудеса не вірять люди,
Бо відомо всім давно,
Що чудес ми не зустрінем,
Крім казок і крім кіно.
Але раптом так буває, -
Чудо в школу завітає.
Ось і сьогодні, що за диво,
Чому в нас весело та галасливо?
Бо конкурс «Міс красуня
осіння» - сьогодні в нас.
І починати вже його нам час.
Прийшла нарешті довгождана мить
На конкурс конкурсанток запросить. (Ведучий запрошує конкурсанток, називає їх іме¬на та коротко розповідає про них).
Ведуча. Перш ніж розпочати наш конкурс, дозволь¬те представити компетентне журі нашого конкурсу.
(Представляють журі, пояснюють умови конкур¬су
Конкурс І. «Я сама»
Умови конкурсу: за 1-3 хв. намалювати свій авто¬портрет.
Ведуча. Щоб ми мали змогу ближче познайомити¬ся з конкурсантками, пропонується конкурс «Я са¬ма». Намалювавши за 1-3 хв. свій власний, портрет, кожна претендентка на звання «Міс осіння кра¬суня» покаже, якою вона себе уявляє.
(Журі підводить підсумки конкурсу).
Конкурс II. «Я господиня»
Умови конкурсу: за 1хв. зліпити якомога більше вареників.
Ведуча. Кожна дівчинка - це безперечно чудова майбутня господиня, яка вміє робити чудово будь-яку домашню роботу: прибирати, прати, прасувати і... го¬тувати. І зараз ми матимемо .змогу побачити, як наші конкурсантки вміють робити українські вареники.
(Журі підводить підсумки. Оголошуються резуль¬тати конкурсу «Я сама»).
Конкурс III. «Салон краси»
Умови конкурсу: кожна конкурсантка повинна зробити аналіз свого вбрання, придумати
оригінальну назву костюму.
Ведуча. Безперечно зі мною погодяться усі, що дівчатка вміють не тільки гарно господарювати вдо¬ма. Кожна з них це і чудовий візажист та неперевершений перукар. Своїми руками вони створюють не¬повторну красу. І звичайна дівчинка перетворюєть¬ся на принцесу. Ви скажете, що так буває лише в казці?! Ви помиляєтесь! Такі чудеса відбуваються під час конкурсу «Салон краси».
(Журі підводить підсумки. Оголошуються резуль¬тати конкурсу «Господиня»).
Конкурс IV. «Запитання — відповідь»
Умови конкурсу: за 30 с дати відповідь на поставлене запитання.
Ведуча. Наш наступний конкурс «Запитання - відповідь» допоможе нам визначити наскільки кмітливі, допитливі та ерудовані дівчатка.
Запитання до конкурсу.
1) На якому дереві ніколи не ростуть листочки? (На сосні, ялині)
2) Скільки ніг у собаки? (У собаки лапи)
3) У хлопця було 3 склянки вишень, вишні він з'їв. Скільки склянок залишилося?
(З склянки)
4) Яка пташка має швидкість автомобіля? (Страус)
5) Як називається місце, де росте безліч дерев? (Ліс)
6) Чи можна воду носити ситом? (Так. У вигляді льоду можна)
7) Як називається сяюча космічна мандрівниця з льоду, пилу, яка летить по небу? (Комета)
8) Як називають волохатих слонів? (Мамонтами)
9) Ким спочатку був дідусь? (Хлопчиком)
10) Вересень, жовтень, листопад - це ... (Осінь)
11) Скільки лап у щуки? (В неї немає лап)
12) Скільки кольорів у веселки? (7)
(Журі підводить підсумок. Оголошується резуль¬тат конкурсу «Салон краси»),
Конкурс V. «Алло, ми шукаємо таланти»
Умови конкурсу: кожна конкурсантка показує свій талант (за вибором: співає пісню, танцює, розповідає вірш, грає на музичному інструменті тощо).
(Журі підводить підсумки. Оголошується резуль¬тат конкурсу «Запитання - відповідь»),
Музична пауза.
(Конкурсантки одягають паперові сукні, які зро¬били самі під керівництвом педагога).
Конкурс VI. «Паперові фантазії»
Ведуча. Через хвилинку ви станете свідками найцікавішого, найоригінальнішого конкурсу -«Паперові фантазії». Дівчата складають осінній пейзаж з розрізаних кусочків.
(Журі підводить підсумок Оголошується результат конкурсу «Алло, ми шукаємо таланти» та «Паперові фантазії»).
Музична пауза.
Журі оголошує результати усього конкурсу, визна¬чається переможниця «Міс Осіння красуня», Усі учасниці отримують цінні подарунки та визнача? ються переможцями у номінаціях:
- «Міс Елегантність»;
- «Міс Посмішка»;
- «Міс Неординарність»;
- «Міс Сором'язливість»;
- «Міс Глядацьких симпатій»;
- «Міс Ніжність»;
- «Міс Ерудиція»;
- «Міс Скромність»;
- «Міс Екстравагантність»;
- «Міс Екзотика»;
- «Міс Надія»;
- «Міс Грація»;
- «Міс Загадковість».
Ведуча. Наш конкурс підійшов до кінця. Ми бажаємо нашим сьогоднішнім конкурсанткам завжди бути такими чарівними, неповторними, красивими талановитими, надзвичайними. Дивуйте і зачаровуйте! Дивуйтеся і зачаровуйтеся! У світі стільки прекрасного! Щастя вам! До побачення. До нових зустрічей!
дядя вася
17.04.2015, 09:17
Велике дякую усім за пісні та сценарії! Дуже потрібний матеріал для роботи!!!
Випускний
Всім привіт. Маю чудовий сценарій випускного з використанням мультимедії. У нас пройшов на "12"! Маю їх два. На ваш розсуд спочатку перший.
Сценарій випускного вечора «Вокзал прощання»
Пропонує ще сценарій свята останнього дзвоника. Теж пройшов вдало.
Свято останнього дзвоника - 2009
Чудові сценарії!!!
Велике дякую!
Може ще маєте щось для початкової школи?
Буду дуже вдячна!
І, насамкінець, випускний у дитячому садку.
І за цей Велика вдячність!
Дівчата! Будь ласка,в кого є сценарій свята випуску в початковій школі. Дуже потрібен))))))
Приєднуюсь до прохання!!!
Powered by vBulletin® Version 4 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Перевод: zCarot