Показано с 1 по 15 из 45

Тема: Гурткова робота

Древовидный режим

Предыдущее сообщение Предыдущее сообщение   Следующее сообщение Следующее сообщение
  1. #1
    Авторитет Аватар для Anathema
    Регистрация
    02.09.2010
    Адрес
    Полтавская обл.
    Сообщений
    1,466
    Поблагодарил Поблагодарил 
    1,673
    Поблагодарили Поблагодарили 
    700
    Поблагодарил в

    164 сообщениях

    Сообщение Гурткова робота

    Заняття театрального гуртка
    Тема: Правила поведінки в театрі.
    Мета:
    -закріпити уявлення дітей про культуру поведінки в театрі;
    -закріпити поняття афіша, антракт;
    -розвивати інтерес до музично-театралізованої діяльності;
    -розвивати фантазію, пантомімічні навички;
    -виховувати позитивні емоції та сприяти укріпленню комунікативних відносин між дітьми.
    Обладнання:
    Мішечок з предметами, клубочок, театральна каса, квитки, афіша.
    Хід заняття:
    Вед: Що за гості поспішають? Бачу я свої малят!
    Всі проходьте і ставайте, всі на місці?
    Діти: Так!
    Вед: Малята, давайте привітаємось.
    Здрастуй, сонце золоте, здрастуй, річка, що пливе!
    Гості, здрастуйте і ви, здоровенькі щоб були!
    Вед: Малята І Сьогодні ми знову відкриємо двері у чарівний світ театру.Ми з вами,звичайно, ще маленькі театрали, ми ще тільки починаємо знайомитися з цим прекрасним видом мистецтва,та в подальшому я думаю, наш дитячий театр допоможе вам полюбити театр і пов’язати з ним своє життя. Можливо, хтось із вас навіть стане справжнім актором?
    Акторське тренування
    На початку заняття у нас, як завжди акторське тренування.Спочатку виконаємо вправу для нашого язичка. Всі готові?
    Групова вправа « Язичок –мандрівничок»
    «Одного сонячного ранку Язичок прокинувся. Визирнув у віконце. Подивився вліво, подивився вправо (Діти висувають язички, витягують їх праворуч- ліворуч). І швидко-швидко побіг по доріжці. (Швид ко рухають язиком угору-вниз). Язичок заховався, почувши несподівані звуки під кущем. (Згортають язики у трубочку й міцно стискають губи, зображують переляк). Посидів Язичок трішки в хатинці, зробилося йому нудно. Язичок з острахом знову виглянув у віконце. Подивився вліво, подивився вправо, подивився вгору, подивився вниз і весело затанцював, не побачивши нічого страшного»
    Творча вправа «Клубочок небилиць»
    Вед: Малята, далі в розминці – веселі небилиці. Що таке небилиця?
    Діти: Це розповідь про те, чого не існує насправді.
    Вед: Малята, ось у мене чаріний клубочок небилиць. Тут вже є наша улюблена небилиця « Бігла полем ковбаса» Давайте її пригадаємо.
    Бігла полем ковбаса М.Петренко
    Бігла полем ковбаса – ковбаса шукала пса.
    Сир шукав свою ворону – заглядав під кожну крону.
    До ведмедя у барліг вулик з медом сам прибіг.
    Он капуста – цілий ряд! – поспішає до зайчат.
    А до мене через двір ось такенний біг пломбір,
    За пломбіром - ескімо ,- ми з Оленкою з’їмо!
    Вед: Діти, подивіться, клубочок недоплетений. Давайте сплетемо ще небилиць і домотаємо клубочок.
    Діти: Мишка з’їла кішку,в небі літають риби, собаки м’явкають……..
    Вед: Ну, от наш клубочок повний небилиць, а ми з вами розім’ялися. Молодці. Прошу сідати на місця.
    Міні –бесіда « Правила поведінки в театрі»
    Вед:Діти, сьогодні ми здійснимо уявну подорож до театру. Нагадайте мені, що ж таке театр?
    Діти: Театр- це приміщення, де показують вистави.
    Театр – це місце, де ми можемо перенестися у чарівний світ казки, отримати насолоду і задоволення від спілкування з нашими улюбленими героями.
    Вед: Театр дуже люблять всі і дорослі і малі.
    Лиш в театрі нас навчать, як мистецтво цінувать.
    Так от, перед тим як піти туди , ми повинні пригадати правила поведінки в театрі.Вам, мабуть, доводилося чути від дорослих такі зауваження: «Поводься пристойно», «Не забувай, де ти знаходишся!», «Будь чемний!» Це, ясна річ, зовсім не означає, що ви не знаєте правил культурної поведінки. Просто іноді трапляється, що ви забуваєте їх або плутаєте. Не варто забувати ці правила. Всі ВОНИ існують для того, щоб нам з вами було легше спілкуватися і розуміти один одного. Подумайте і скажіть:
    -Як називаються люди, які приходять подивитися виставу? ( Глядачі)
    Чути гомін, сміх і плач – до театру йде …..(глядач)
    - Грає хто в театрі ролі? Ну, звичайно, це……(актори)
    -Хто повинен дотримуватись правил поведінки в театрі? ( Глядачі)
    -Чому?( Щоб не заважати іншим)
    -Чи можна запізнюватись на виставу?
    -Що попереджує про початок вистави? (три дзвінки)
    Дзвоник третій вже лунає і виставу починає,
    На виставу не спізнись і ніде не забарись!
    -Як треба проходити між рядами, якщо глядачі вже сидять на своїх місцях?
    -Чи можна під час вистави розмовляти, жувати, шарудіти обгортками цукерок?
    -А коли ж в театрі можна з’їсти цукерку, випити водички, сходити в туалет?
    ( під час перерви) Як вона називається? (антракт)
    У вистави є частини, а між ними є антракт,
    З’їж, цукерку, випий кави й повертайсь мерщій назад.
    -Як слід виражати своє захоплення грою акторів по завершенні вистави.
    Дидактична гра «Збираємося до театру»
    Серед запропонованих предметів (квиток, бінокль, квіти, хусточка, цукерки, м’яч, іграшка, телефон, квіика в горщику, морозиво та ін..) потрібно вибрати потрібні речі.
    Вед: Діти, а зараз я вам пропоную вирушити в театр. Ой, здається починається дощ. А щоб дощ перечекати прошу в гру усіх пограти.
    Групова гра « Утворимо дощ»
    Діти сидять на стільчиках, поклавши біля себе шурхотунчик.
    Вед: Ось я відчуваю як піднімається вітер(по колінах),починається дощ(оплески).Ось дощ перетворюється на справжню зливу і шелестить по даху( шурхтунчики) Вдарив грім(тупотять). Аж ось виглянуло сонечко і враз все припинилось. Малята, ми з вами пережили справжню бурю.
    Вед: Ой нам час уже вирушати на виставу, щоб не спізнитися. Давайте візьмемо з собою потрібні в театрі речі.
    Творча гра з елементами імпровізації « Похід в театр»
    В підготовчій роботі треба приготувати квитки, виготовити касу.Біля каси приклеїти театральну афішу. В « глядацькій залі» розташувати стільці в певному порядку, наклеївши на спинках папірці з номерами.
    Вед: Малята, а як нам дізнатися, яка вистава сьогодні в театрі.(прочитати афішу)
    Де, коли, яка вистава розповість всім якнайшвидше,
    Ось цей аркуш паперовий. Театральна це …афіша.
    Сьогодні в театрі на нас чекає зустріч з Мері Поппінс. Всі знають хто це така?
    Діти: Це добра вихователька для всіх дітей.Вона спускається до дітей на парасольці.
    Вед: Щоб потрапити до театру, що нам потрібно придбати? (квиток)
    Квиток – це аркуш паперу, на якому вказано його ціну, ряд, місце глядача, час початку вистави.
    Де можна придбати квиток? (У касі) Хто його продає? ( касир)
    Лічилка: Один, два, три, в нас касиром будеш ти!
    Вед: Малята, на вході до залу завжди стоїть білетер, він перевіряє наявність квитка ,відриваючи його кінчик. І нагадує вам ваше місце.
    Лічилка: Один, два, три білетером будеш ти!
    Діти займають свої місця. Всі діти отримують гральні монетки і стають в чергу.

    Вед: Той хто бажає потрапити на виставу, іде до театральної каси і ввічливо просить квиток. Біля входу до театру білетер відриває краєчок квитка. Потім глядач розшукує своє місце й проходить до нього між рядами обличчям до людей, які вже сидять в залі.Після третього дзвінка починається вистава. В антракті можна піти до буфету.Після вистави слід подякувати акторам оплесками, квітами за бажанням. Готові?
    Вед: Що за черга тут стоїть? За вікном касир сидить.
    Та це ж каса. Тут завжди ми придбамо квитки.
    Діти отримують квитки,показують ії білетеру і займають свої місця
    Лунає дзвінок
    Вед: Дзвоник третій вже лунає, ми виставу починаємо.
    Ось завіса відкривається і вистава починається.
    Відкривається завіса.
    Настя: Добрий день малята. Я Мері Поппінс!
    Мене знають діти у всьому світі, адже я – найкраща няня.
    Я в дивній далекій країні живу, казки чарівні для дітей бережу.
    Як тільки парасольку свою розкриваю, до діток у гості мерщій попадаю.
    Я бачу, ви чемні, слухняні і милі, для вас заспівати хочу я нині.
    Пісня « Леді Мері»
    Настя:Дякую вам, малята, за оплески і квіти. Вітер змінюється і мені час летіти далі, але я не прощаюсь, ми ще з вами зустрінемось і я вам розповім багато чудових історій.Будьте завжди чемними, слухняними і ніколи не сваріться. Домовилися? До побачення, малята, до зустрічі!
    Занавіс закривається.
    Вед: Діти, сподобалася вам наша подорож до театру. Молодці, ви мені сьогодні дуже допомогли. І я маю надію, що коли ви потрапите до справжнього театру, ви знатимете як правильно треба себе вести. І не забудете настанов мері Поппінс, будете завжди чемними і слухняними. Домовилися? А сьогодні наш гурток зачиняється. До побачення, до зустрічі наступного разу.

  2. Следующий пользователь сказал cпасибо Anathema за это полезное сообщение:

    вуерхуша оля (06.01.2019)

Социальные закладки

Социальные закладки

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •  
Яндекс.Метрика free counters Рейтинг@Mail.ru